- Dit onderwerp bevat 222 reacties, 59 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 april 2015 om 17:51 #496430
Ja ik heb led verlichting van een fiets gebruikt 😛
Ik kon de draadjes niet verstoppen op een kaal frame zodoende 😉Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi25 april 2015 om 22:48 #496432Heel mooi!
26 april 2015 om 07:57 #496433nice style, like the wooden applications.
26 april 2015 om 08:12 #496434Grappig ding !
26 april 2015 om 18:12 #496441Zeker uniek
11 mei 2015 om 18:04 #494604Het is gebeurt de allereerste keer een vast loper ;(
En dan ook nog met mijn nieuwe kickse met 43DR Ik kon een ei bakken op het blok…zo heet heb ik een blok nog nooit gehad.
Foto’s volgen als ik hem morgen uit elkaar ga draaien GVD!!! 😛Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi11 mei 2015 om 19:06 #460861Hey Toon, dat is zeker jammer en ik ben benieuwd hoe dat dan gekomen is? Als ik zo naar je foto’s hierboven kijkt zou je toch denken dat hij meer dan genoeg koeling krijgt!
Maak je van de vastlopers ook zulke mooie foto’s? Ik wil niet als een ramptoerist overkomen maar ben wel nieuwsgierig naar de oorzaak 😉
12 mei 2015 om 21:49 #496544Blokje eronder uit gehaald en het zag er van de buiten kant al niet echt geweldig uit.
O_o zelfs de koelkap was gesmolten grrrrr..

Bougie eruit en dat zag er kwa kleur redelijk uit…

En toen kwam de doosteek helaas :((

Binnenkant cylinder was er ook niet best aan toe :no

Dus dikke warmloper ik snap niet hoe het heeft kunnen gebeuren hij was perfect afgesteld en toch op een of andere manier heeft hij te weinig brandstof gekregen.
Cylinder plus zuiger de container in helaas en hij liep zo lekker.
Maar goed het kan dus zo maar gebeuren ik ben er nog niet helemaal uit wat precies de oorzaak was maar ik verdenk mijn brandstofkraantje dat was het enige niet nieuw 😛
Dus voorlopig geen ritjes meer met de kick-se tot ik tegen een cylinder aanloop ik gooi er geen dik geld meer tegenaan dit heeft me al genoeg gekost 😉O nog wat ondekt aan de 43DR cylinder hij blijkt een kopperen wand te hebben heeft iemand van jullie dat ooit gezien ik nog nooit.
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi13 mei 2015 om 05:09 #496545ohoh, hope you can fix it with fine sandpaper 😐
13 mei 2015 om 06:06 #496546Oei, dat is echt een flinke warmloper geweest. 😮
Misschien dat er iets in je carb zit? Ik heb bij mij eens gehad dat de doorgang van de banjo naar de vlotter half verstop zat en dat mijn blokje toen ook niet genoeg brandstof kreeg bij volgas en dus vast liep.15 mei 2015 om 17:39 #496590Oorzaak gevonden !!!!
Ik dacht nu mijn blok toch stuk is kan ik wel even mijn normale kickblok eronder hangen en daar lekker mee gaan rijden voorlopig.
Toen ik bij een stoplicht stond rook ik mijn blok en dat is echt een teken dat hij pisheet is GVD 😛
Gelukkig niet ver van huis dus snel naar huis daar het blokje eronderuit en uit elkaar gelukkig niks aan de hand maar de bougie was heel licht bruin.
Toen schoot er iets bij me naar binnen het zou toch niet zijn dat ik geen olie bij de benzine heb gedaan ???Litertje afgetapt en ik zag al dat het niet goed was ..hij was geel in plaats van roze wat hij normaal is met gastrol.
Dus een kick-se naar zijn grootje om te weinig of geen olie in mijn geval DUH :whistle
Lightlord's Dizzy/Gypsi15 mei 2015 om 17:46 #496591De SE is toch nog goed of is die ook stuk?
De clinder is namelijk wat ik zie dat kapot is maar niks van je carter werk..
15 mei 2015 om 17:47 #496592Nee het carter is prima was maar een zegswijze 😉
Die dr is alleen naar de gort :((
Lightlord's Dizzy/Gypsi15 mei 2015 om 19:51 #496593Oow wat zuur he.. :O:( En zeker op een zo makkelijk te voorkomen manier.. Ik mix ook altijd direct na het tanken mn benzine anders zie ik mezelf er ook nog wel voor aan om dat een x mee te maken :/
Sterkte met het zoeken naar een nieuwe cilinder 🙂
29 mei 2015 om 17:46 #496697Kleine update:
De kick-se is weer in leven heb alles gelukkig met de hand kunnen polijsten

Ik heb er alleen geen foto’s van gemaakt.Nu toch alles uit elkaar lag kon ik gelijk even mijn trekveertjes van de vario vervangen door gele malossi eens kijken als hij nu wel wat sneller optrekt 😉

Hoppa die moer eraf 😛

Laatste keer met nomale veren daaaaag .

Tadaa alles geel yeah baby :rules

Lightlord's Dizzy/Gypsi -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.