Vespa-Ciao.NL
:: Lightlord’s Dizzy/Gypsi

Home Forums Perso’s Projecten Lightlord’s Dizzy/Gypsi

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 223)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

lightlord
    Topic starter

Tja ik sloeg een zandpad op en daar lag ineens een diepe kuil KNAP en toen was het gebeurd.
      Ik ga nooit meer off the road met me dizzy 😛

Je ware pubertijd duurt je leven lang
      Lightlord's Dizzy/Gypsi

DarkMagician6
      Bijdrager

Is ie ook veel te mooi voor! :D:pest
        Is meer een brommer om ergens neer te zetten en er uren naast te gaan staan kwijlen. 😀

Martino
        Moderator

Top dat je velgje weer gerepareerd is. Je hebt er in zijn korte leven al wel wat gedonder mee gehad. Nieuwe naaf al eens en nu een spaak.

Ik zal ook eens naar jou linkje kijken gezien wat extra reserve spaakjes een welkome aanwinst zijn.

lightlord
          Topic starter

Klein mijlpaaltje bereikt met me dizzy ooit eens een nieuwe 50dr erop gezet en een nieuwe kilometerteller beide hebben nu de 7000 kilometer bereikt :thumb

Lightlord's Dizzy/Gypsi

DarkMagician6
            Bijdrager

Dat is zeker niet verkeert. 😀 Ik zit nu op ongeveer 4000km (Volgens mij, geen zin om nu te gaan kijken.) sinds dat ik mijn Si heb.

lightlord
              Topic starter

Eindelijk begonnen aan het gypsi frame.
                Helemaal kaal geschuurt wat een pokke werk.
                Als ik had geweten hoelang je hier mee bezig bent was ik er nooit aanbegonnen 😛

Maar goed het resultaat mag er zijn 😉

Lightlord's Dizzy/Gypsi

lightlord
                Topic starter

Vandaag eindelijk tijd gehad om mijn kick speedengine brug onder de dizzy te leggen :thumb

Helaas kan ik er nog niet mee rijden 2 grote problemen het achterspatbord is te lang en het voorspatbord raakt de bougie GGRRRrrrr 🙁

Ik dacht een si-brug past precies aangezien hier nogal wat mensen met een si-brug rijden.
                  Helaas voor mij moet ik nog even wat modificeren voor ik de weg op kan.

WORD VERVOLGD…… :thumb

Lightlord's Dizzy/Gypsi

Anoniem

voorspatbord is makkelijk op te lossen, een bougiedop vinden die korter is. :thumb

eidos
                    Donateur

Zoals Tom96 ook al aangeeft, 1 zoeken die wat korter is.

Zal wel niet heel lastig zijn. Is zonde om in de rode kappenset te gaan hakken.

BOUGIE DOP (Deze lijkt me redelijk kort) Valt te proberen voor die paar euro.

Het probleem van je achterspatbord heb ik opgelost doormiddel van een rubberen lapje daarop te monteren die weer tussen je brug valt. Zo slijt het er niet tegen aan en blijft het schoon. Succes:thumb

lightlord
                      Topic starter

UPDATE GYPSY frame 😉

Ik heb maar besloten om het frame geen kleur te geven ook de voorvork is geheel blank gelaten.
                        Heb bijna alles gewoon in de RUWA boot lak gezet hij lijkt nu een beetje groen metallic geworden doordat de lak niet kleurloos was.
                        Het was een beetje een verassing maar het staat wel 😛

Ben al een beetje met de opbouw begonnen zie foto’s (sorry voor de beroerde kwaliteit galaxy s2 plus..dslr ligt in de reparatie )

Hardhouten voetplankjes 😛

Lightlord's Dizzy/Gypsi

Piet30
                        Donateur

looking nice, I like the position of the CDI :thumb

Good inspiration for my Junior’s tour Citta build. What length of shock breakers did you use?

#RIDINGSOLO

Nice:thumb

DinoH
                            Donateur

Netjes :thumb

Jockoballa
                              Bijdrager

This reminds me to the Delorean dmc-12. I like this project, everything is quite coherent. :thumb

lightlord
                                Topic starter

@Piet30 Those are 26cm schoks just like the Original ones.

@jockoballa now that you said it i see it aswell 😛

Weer een paar dingetjes gedaan natuurlijk weer een springer voorvork gemaakt met de bekende bravo buiten veren het blijft heerlijk rijden 😉
                                  Zoals je kunt zien heb ik ook de grillo velgen weer van stal gehaald..ik moet alleen nog bedenken welke kleur of dat ze toch blank gaan worden Hhhmmmm 😛

Lightlord's Dizzy/Gypsi
                                15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 223)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.