- Dit onderwerp bevat 102 reacties, 28 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 6 jaren, 11 maanden geleden door lieszje.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 augustus 2010 om 13:03 #463392
@ bromfreak ,
wat moet ze kopen dan , de meeste kappen zijn alleen nog in zwart te krijgen !
Uitgezonderd natuurlijk , koplampspoiler , motorschermen en voorspatbord .
13 augustus 2010 om 13:51 #463393Hooi, ook welkom hier op de site..
leuk om eens te zien dat een meid hier een perso aanmaakt, en ook niet bang is om vieze handen te krijgen

succes met het opknappen.
nicky13 augustus 2010 om 14:10 #463394Ik vind het niet echt nodig om alle kappen nieuw te kopen.
De motorschermen zijn niet kapot, klein beetje beschadigt maar die worden toch gedaan.
Op het citta-forum heb ik een keer een beschrijving gezien hoe je de rest van de kappen weer mooi kon krijgen.
Dat ga ik waarschijnlijk doen, scheelt aardig wat geld en heb ik wat te doen 😛13 augustus 2010 om 17:54 #463407Welkom op ons gezellige forum Lisette
(ja gezelliger dan Citta forum:P)
Ben benieuwd hoe je Citta gaat worden, veel succes ermee;)13 augustus 2010 om 19:59 #463408Is er hier nou niet een handige knul te vinden die deze jongedame wil helpen met haar citta ?
Alle emancipatie ten spijt, blijven brommers toch jongens dingen! 😀
Niemand in zuid holland willing and able ? 😉13 augustus 2010 om 20:35 #463410Weet niet of je het weet hoor,maar wij rijden hier allemaal op damesbrommers hoor:con, Lisette is hier de enige die in dr recht staat eigenlijk:P
13 augustus 2010 om 20:58 #463411Ik krijg al hulp^^
De vriend van mijn zus gaat me helpen, maar het schuren etc. ga ik wel zelf doen.13 augustus 2010 om 21:54 #463414@avanti, ik heb herenbrommer hoor (stang ertussen)
Misschien ook eens als enige dame een tourtje meerijden :lol Als de citta weer klaar is ofcourse.
14 augustus 2010 om 09:13 #463415
! Joor !was het nog niemand opgevallen dat het voorwiel er verkeerd om in zit? het rem gedeelte hoort toch aan de rechterkant te zitten?
14 augustus 2010 om 11:05 #463417Dat is volgens mij al veranderd.
Hij is laatst weggeweest, en heeft toen wat nieuwe kabels en een nieuwe band gekregen.
Volgens mij zit ie nu wel goed dan als ik zo naar de foto kijk..14 augustus 2010 om 13:40 #463427eigenlijk 😀 op de foto zit het net als op een scooter (had ik eerst verkeerd gedaan) maar het hoort rechts. Trouwens erg netjes dat een meisje een mooie citta wilt maken
doe zo voort14 augustus 2010 om 23:07 #463445Nou het opknappen zal jammer genoeg nog iets langer gaan duren 🙁
Waar ik de stickers wilde bestellen zijn ze uitverkocht..
Van andere brommerzaken wacht ik al dagen op een email terug.Dus als iemand een site weet waar ze de rode funny stickerset verkopen^^
15 augustus 2010 om 00:15 #463446hansieb :
Misschien ook eens als enige dame een tourtje meerijden :lol Als de citta weer klaar is ofcourse.Overheen gelezen :$
Lijkt me wel heel leuk om een keer mee te rijden 😛
Kan alleen niet al te ver, moet er dan ook heen rijden en meestal is dat al een aardig stuk 😐6 december 2010 om 20:11 #466396Zo tijdje geleden dus laat ik maar even ‘updaten’.
Brum staat nu in de schuur te genieten van de winterstop.
Binnenkort rijd ik hem naar de schuur van mijn oom waar hij uit elkaar gaat en waar hij geschuurt wordt.
Uitlaat ga ik ook doen, heb voor de uitlaat een zilverkleurige hittebestendige lak.
Mat zwart vond ik eigenlijk niet zo mooi, dus heb zilver gehaald (dan maar hopen dat het er leuk uitziet :’)).
Zodra het warmer wordt en hij volledig geschuurt is dan wordt hij gespoten.
Het zou een rode funny worden maar heb later toch besloten om er een roze dizzy van te maken.Helaas pakt mijn pc mijn camera niet meer nadat hij gecrasht is geweest.
Foto’s moeten dus helaas even wachten, als ik bezig ga dan maak ik uiteraard foto’s!7 december 2010 om 15:26 #466413Ik heb nog rood-gele dizzy stickers over, mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.
Misschien kan je je oude foto’s weer uploaden, de pagina ziet er zo kaal uit nu.
Ga je het schuren zelf doen of?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.