Vespa-Ciao.NL
:: LeoVinci SP

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten LeoVinci SP

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ikke420
    Bijdrager

ik heb mijn leo sp ook uit elkaar gehaald. en voorzien van nieuwe demperwol (heb er geen fotos van gemaakt sorry jongens) precies op de plek doorgezaagd zoals zevenenergie aangeeft en kon hem zo uitmelkaar trekken demperwol was niks meer maar verder schoon van binnen (had hem daarvoor al ontkoold) nieuw demperwol erin inelkaar geschoven en gelast het is nu een onwijs stil uitlaatje geworden met echt wel power heb sinds een week een nieuwe polini top one  en die trekt iets hrader op maar het verschil in geluid is onwijs alleen wanneer ik met poelie 80 met ongeacht welk blokje ik eronder heb rond de 44 zit begint hij onwijs te trillen net of hij zen uitlaat gassen niet kwijt kan betekend dat het een laag toerig uitlaat is??  ok kan ik er nog iets aan veranderen.

ritze
      Bijdrager

Lijkt mij sterk dat zware trillingen puur alleen van de uitlaat komen. Mja de Leo sp is inderdaad een laag toerige midrange pijp.

Is er misschien iets los geschoten? Als je met de uitlaat rammelt of schud, hoor je dan ook geluid?

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

Ikke420
        Bijdrager

heb de plaatselijke brommerboer erbij gehad en die zij direct dat ik een andere uitlaat moest kopen maar het is een dingetje tussen cilkop en uitlaat heb nu polini kop en top one eronder en knal zo naar de 60 met men leo kom ik niet boven de 40 en als ik wel doorzet is het op een gegeven moment over en uit alsof hij de compressie laat lopen men decostift heb ik al gechekt iederekeer nieuwe koppaking ertussen als ik net ga rijden met nieuwe koppaking neem ik ratel en dop 11 mee zodat ik hem onderweg een tikkie kan aandraaien  duss ja zal wel aan mij liggen maar et lijkt in mijn ogen een soort van compressie teveel ofzo

zevenenergie
          Donateur

Ik verwacht betere prestaties van een top one.
            maar de klachten die je hebt met  de SP vind ik vreemd, zeker dat trillen, en kan niet zo veel dingen bedenke die mis kunnen gaan tijdens het in elkaar zetten.

Het lasen van dunne plaat wil nog wel eens lastig zijn en ik heb wel eens hele grote klodders metaal aan de achterkant van plaat zien hangen.
            Als er zo,n klodder loskomt zou die de pijpjes kunnen verstoppen en als er dan ook nog losse stukken keramisch wol zijn, dan zou de uitlaat aardig stil kunnen worden. Ik zou dan ook even kijken of er wat in het pijpje is blijven steken door er een schroevendraaier in te steken.
            Eventueel zou je er in kunnen blazen en de weerstand kunnen vergelijken met die van je Top one.

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.