Home › Forums › Mening & ervaring › Uitlaten › LeoVinci Racing
- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 9 maanden geleden door Leovince.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 februari 2010 om 15:35 #154305
toen mijn bok eraf moest heb ik na een uur uit frustratie de hele as doorgeslepen.
niet echt handig voor als je er nog een zijstandaard op wil zeteen want dan zit er donders veel speling op.
die pin heb ik toen maar vast gelast. hij zat wel goed(en nog steeds) maar wel een beetje bbeunhaas style 😛23 februari 2010 om 17:27 #154306Ik heb geen ciao dus die hele as mag eraf. Is er geen makkelijk trucje hiervoor dan?
28 februari 2010 om 11:11 #154307SUPER UITLAAT!
heb hem onder mijn snor gehad, en dit trok echt enorm op. hij heeft ook een leuke top.
in mijn ogen, harder optrekken en hogere top dan de leovince krul.wel voor de wat laagtoerige setup’s maar een zeer leuke uitlaat voor een
trekkracht setup, laagtoerig en dan een kleinere poelie voor de snelheid.
28 februari 2010 om 12:08 #154308Ik heb hem ook laatst getest en het leek wel dat hij nog harder wilde dan met m’n proma.. Wel met de setup hier links.
Owja, nog leuke fotootjes van de pijp zelf als hij erop zit:

En hier nog los:
28 februari 2010 om 14:44 #154309Dat de uitlaat goed optrekt klopt wel en op niet al te groot aantal cc’s gaat hij op top ook erg lekker. Maar dat hij beter zal optrekken dan de leo krul klopt niet. Ik vind ze ook erg mooi cker als je de oude versie hebt met de mooie slanke demper en niet zo’n tecno tuit. Icm. een polini 41mm is het echt een fantastiche setup.
edit: Gezien er veel plaatjes uit dit topic niet meer werken zal ik er even wat plaatsen:

Ciao versie Leovinci Racing nr.4242
Si versie Leovinci Racing nr. 424322 maart 2010 om 20:46 #154367Ik heb hem hem ook gekocht via marktplaats, alleen is er een stuk aan het uiteinde gelast en omhoog gebogen is opzich ook wel mooi.
*En vertel meteen even wat je er van vindt, anders is deze post niet zo waardevol.*
Wat ik er van vind?,
nou ziet best wel bruut uit, alleen loopt het pijpje nu een beetje ver van het frame, rijd gewoon bijna hetzelvde als een normaale23 maart 2010 om 08:31 #154368Ik heb laatst ook een nieuwe gescoord, helaas zonder demper.
Zoals Martino al zei, op een 41 mm polini met vario gaat ie als de brand, hij trekt harder dan de handmade, maar loopt 3 km langzamer(ongeveer)
Mocht er nog iemand een knappe demper hebben, dan hoor ik het graag 😀
5 mei 2010 om 16:02 #154409heeft iemand een koop site waar ik de leovince racing kan vinden?
9 juni 2010 om 14:10 #154410Mededeling:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat er twee modellen Leo Racing zijn en dat die duidelijk verschillen van elkaar.
Het gaat om een Si model en een (vermoedelijk) Bravo model.Het Si model is iets anders gevormd, wat langer dan het Bravo model en past in combinatie met een middenbok.
Het Bravo model is dus iets korter. Of deze past icm een middenbok weet ik (nog) niet. Dit model zou dus ook geschikt moeten zijn voor Citta.
9 juni 2010 om 14:22 #154412@ DHR-Jordi
zover ik weet wordt de Leo Racing Helaas niet meer gemaakt. Je kan hem geloof iik wel nog via een buitenlandse site bestellen. Helaas weet ik niet welke anders had ik je die graag gegeven.
(probeer anders of je nog ergens een 2e hands kan vinden13 juni 2010 om 14:30 #154413FonS :
Mededeling:Ik ben er vandaag achter gekomen dat er twee modellen Leo Racing zijn en dat die duidelijk verschillen van elkaar.
Het gaat om een Si model en een (vermoedelijk) Bravo model.Het Si model is iets anders gevormd, wat langer dan het Bravo model en past in combinatie met een middenbok.
Het Bravo model is dus iets korter. Of deze past icm een middenbok weet ik (nog) niet. Dit model zou dus ook geschikt moeten zijn voor Citta.
M’n Si met middenbok en LeoVinci Racing, past echt maar nét, maar het past;

13 juni 2010 om 14:42 #154414Ik heb denk ik ook de Si versie FonS.. Omdat m’n demper erg ver naar achteren staat en met een citta bok helemaal niet past..
Vindt het zo jammer dat degene waarvan ik hem heb, de demper kwijt is geraakt en dat stuk aansluitbeugel wat erop gelast zit met die 3 moertjes, eraf geslepen is. Nu doe ik het met een leokrul demper, waar de ophangbeugel voor de achterbrug kapot is gegaan. Dat is nu een slangenklem..:(
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.