Vespa-Ciao.NL
:: Leovinci LAWAAI

Home Forums Techniek Opvoeren Leovinci LAWAAI

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Botje
    Bijdrager

ja dat is wel zo ma ik had dat ook bij men leo hm maar die roeste niet door die roet en oli wat er inblijft hangen

FonS
      Bijdrager

noujah, mijn punt was gewoon, die demperwol kost 5 euro, is genoeg om je demper 2 keer mee te doen…

werkt heel goed, en behoorlijk lang (ligt er natuurlijk aan hoeveel olie je bij je benzine kiept).

Botje
        Bijdrager

:thumbja is al goed jong als jij dat zo goed weet .ma er blijfd altijd een beetje oli hangen

Dj Freggel
          Bijdrager

Ik heb net weer even mijn Gianelli Fire nieuw wol ingedaan maar ik heb “Scotch Brite” gebruikt ook een soort staalwol maar dan heel dicht.

Botje
            Bijdrager

ja ma dat bedoel ik ook fijn spul

Jelle
              Moderator

om de stilste demper te krijgen wikkel je om de stinger een dunne laag (grof) STAALwol daarom heen wikkel je GLAS- of STEENwol(glas en steenwol heeft dezelfde eigenschappen!) :!

LvDoni
                Bijdrager

Komoooop… is dit nou “tuning beginners” ? Volgens mij maakt het tegenwoordig niks meer uit waar je je topic opent…

ontopic: Gewoon glaswl erin proppen! Glaswol is van dat isolatiespul wat ze in nieuwe huizen gebruiken. Gewoon eens door een nieuwbouwwijk rijden, en wat restjes glaswol uit de container halen. Gaat lekker lang mee, en tis gratizzz 😉

Crullie
                  Donateur

Er bestaat ook staalwol van roestvrijstaal en als je dat monteert en goed aanpropt heb je een goede demper die zeker niet roest.
                    Ik zelf gebruik dus de roestvrijstaalwol die gebruikt word in de grote keukens, restaurant’s en dergelijke, is te koop bij de macro en dan neem ik de grofste omdat deze het meeste lucht doorlaat en zo dus het minst de expansie beïnvloed.

:! Neem wel de zeepvrije staalwol, anders binnen brandje in je demper.:!

TICKLING BARN

LvDoni
                    Bijdrager

grofste staalwol omdat het meer lucht doorlaat omdat dat de expansie het minst beinvloed?

Vriend, je demper heeft NIKS met de expansie van je uitlaat te maken!
                      (tenzij je de expansie in je demper bedoeld zodat hij goed dempt, dan heb ik niks gezegd)

vespalimburg
                      Bijdrager

dus mensen,, gewoon ff na de cycle rijden en daar demperwol halen.

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.