Vespa-Ciao.NL
:: leovinci krul monteren HELP

Home Forums Techniek Opvoeren leovinci krul monteren HELP

8 berichten aan het bekijken - 46 tot 53 (van in totaal 53)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lekkere Bekker
    Bijdrager

Veldmenneke haal nou gwoon die 8 poulie en v-snaar en een 53 sproeier………………….of moet ik het tot de oneindigheid blijven herhalen kzweer dat zal zker helpen:|

veldman
      Topic starter

ja dat ga ik doen maar dan nog ik heb het idee dat ie inhoud maar ik ga morgen een poulie 8 halen met v snaar en sproeier even eerst proberen met 48 kijken of ie een beetje goed kleurt

veldman
        Topic starter

is er ook nog iets als een poulie 85-90? want ik wil max 50 rijden aangezien ik elke dag 36 km langs een rijksweg rij met veel wouten:o

R.oel !

als t goed is zijn die er ja, poelies 85 en 90 mm, moet je gewoon vragen bij en fietsemaker of bromfietszaak

veldman
            Topic starter

ok bedankt

Ge64
              Bijdrager

veldman :
                ik snap er niets van normaal gesproken zou je met een leo krul zo’n 50 55 moeten halen toch
                ik haal net de 40
                heb een 95 poulie
                12/10 carbarateur
                sproeier 48 bougie kleurt goed koffiebruin
                en hij maakt een hoop kabaal maar is toch goed aangesloten op de cilinder
                weet iemand waar het aan kan liggen?

het is net of iemand boven de 40 de rem in knijpt:con

Ik rij met die setup 50 maar heb een snorblok en een 13/13 carb.

veldman
                Topic starter

ja ik snap het niet zal wel zo moeten haal vanmiddag een 90 of 85 poulie en dan even kijke hoe ie loopt maar als iemand nog een antwoord weet? is deze van harte welkom

Ge64
                  Bijdrager

veldman :
                    ja ik snap het niet zal wel zo moeten haal vanmiddag een 90 of 85 poulie en dan even kijke hoe ie loopt maar als iemand nog een antwoord weet? is deze van harte welkom

Ik zou geen 90 kopen dat merk je niet, 80 eerder. Ik ga op de mijne denk ik een 70 zetten, heb 60 gehad maar trok daar niet mee op.

8 berichten aan het bekijken - 46 tot 53 (van in totaal 53)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.