Vespa-Ciao.NL
:: LeoVinci Handmade

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten LeoVinci Handmade

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

JayL
    Bijdrager

Is er verschil in prestaties tussen de ouwe “rechte” Handmade en de nieuwere “kromme” Handmade?

Helios
      Bijdrager

Sinds 2 dagen nu een HM.

FIJN FIJN FIJN, reed altijd proma, dit bevalt me beter.
        Ziet er vet uit.
        En het geluid….niet dat geknetter van een proma mooi donker.

Fijn dingetje om te hebben.

Dylan
        Donateur

dat de uitlaat zwaar is heeft niks te maken dat je uitlaatpoort niet goed klemt, waar de beugel zit, demper enzv, zit al het gewicht!, en bij de uitlaat zowat niks, (even zwaar als n city-power, maby lichter, (bij mij dan) 😉

Martino
          Moderator

Nieuwe versie HM

Leuke uitlaat met unieke sound. Zoals hierboven ook al staat vermeld wil mijn HM ook van de uitlaatflens afschieten. Een veerophanging zal idd een goede oplossing zijn. Ook valt het me op dat bij deze uitlaat wanneer goed warm beter gezegd heet. De prestaties veel beter worden. Het door trekken is dan echt stukken sneller.

Florian
            Moderator

Ik heb de Leovince Handmade ook gehad, dit was destijds mijn eerste snelle uitlaat die ik kocht.
              Ik vind het echt een prima pijpje.

– Trekt goed
              – Mooi zwaar/donker geluid
              – Mooie looks

Intellect80
              Bijdrager

Heerlijke uitlaat met een lkkr donker en vol geluid. Lkkr veel trekkracht vanaf stilstand en een heerlijke ‘boost’. Trekt ook aardig door tot de top. Niet heel hoogtoerig. Stukken beter dan wat ik heb gehad; proma cc, badsnake, Leovinci krul en Faco cc.

Én waanzinnige looks!!!

@Martino: kan je die nieuwe dempers ook los krijgen? Zoja, waar?

No stress, all fun and a bit of speed

Citta-ciao
                Donateur

Als beginner op het vespa gebied, was dit me eerste uitlaatje die ik op een citta gemonteerd had, wat een lekkere donkere sound, optrekken en natuurlijk ook de looks.
                  Reed erg lekker op een onbewerkt carter met 43 dr

De oudere versie had een nog mooier geluid vond ik ,en mooiere looks, wat foto’s van een opgeknapte van mij:

(Geen originele demper)

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.