dat de uitlaat zwaar is heeft niks te maken dat je uitlaatpoort niet goed klemt, waar de beugel zit, demper enzv, zit al het gewicht!, en bij de uitlaat zowat niks, (even zwaar als n city-power, maby lichter, (bij mij dan) 😉
Leuke uitlaat met unieke sound. Zoals hierboven ook al staat vermeld wil mijn HM ook van de uitlaatflens afschieten. Een veerophanging zal idd een goede oplossing zijn. Ook valt het me op dat bij deze uitlaat wanneer goed warm beter gezegd heet. De prestaties veel beter worden. Het door trekken is dan echt stukken sneller.
Heerlijke uitlaat met een lkkr donker en vol geluid. Lkkr veel trekkracht vanaf stilstand en een heerlijke ‘boost’. Trekt ook aardig door tot de top. Niet heel hoogtoerig. Stukken beter dan wat ik heb gehad; proma cc, badsnake, Leovinci krul en Faco cc.
Én waanzinnige looks!!!
@Martino: kan je die nieuwe dempers ook los krijgen? Zoja, waar?
Als beginner op het vespa gebied, was dit me eerste uitlaatje die ik op een citta gemonteerd had, wat een lekkere donkere sound, optrekken en natuurlijk ook de looks.
Reed erg lekker op een onbewerkt carter met 43 dr
De oudere versie had een nog mooier geluid vond ik ,en mooiere looks, wat foto’s van een opgeknapte van mij:
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.