Vespa-Ciao.NL
:: leovinci handmade straight vs proma circuit

Home Forums Techniek Opvoeren leovinci handmade straight vs proma circuit

4 berichten aan het bekijken - 61 tot 64 (van in totaal 64)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

ciaoracer :
      Jah ik heb hem geregeld bij Jayton. Vind hetzelf ook een plaatje jah. Word ook maar 1 keer aan je aangeboden denk ik zelf ook wel. Maar dat invetten is dat met kruipolie of met welke olie doen jullie het?

Wat je gewoon ff mot doen is , blanke hittebestendige lak kopen 650 graden.

Als je de uitlaat hebt spuit je er 2 – 3 lagen over. Dan gooi je hem eronder, na een tijdje rijden , 2 uurtjes en als die GOED heet is smeer je er 2 takt olie / siliconenspray over. Dan kleur die bruinig en trekt de olie er goed in.

LET WEL OP ! als je hem mooi wilt houden er niet mee in de winter rijden, hij roest onder je kont weg!

ArvidW
      Donateur

hansieb :
        LET WEL OP ! als je hem mooi wilt houden er niet mee in de winter rijden, hij roest onder je kont weg!

Dan doe je er toch een plastic zak overheen…..:lol

Maar die HM is toch een uitlaat gemaakt van heel dik plaatstaal? Dan roest hij iig niet zomaar “door” Als je hem mooit wilt houden zou ik idd vrij regelmatig hem onderhouden.

Als je hem goed onderhoud / opknapt kun je hem daarna altijd nog met een beetje winst verkopen:) HM’s zullen gewild blijven denk ik…..

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

hansieb
        Moderator

ArvidW :

hansieb :

Dan doe je er toch een plastic zak overheen…..:lol

Maar die HM is toch een uitlaat gemaakt van heel dik plaatstaal? Dan roest hij iig niet zomaar “door” Als je hem mooit wilt houden zou ik idd vrij regelmatig hem onderhouden.

Als je hem goed onderhoud / opknapt kun je hem daarna altijd nog met een beetje winst verkopen:) HM’s zullen gewild blijven denk ik…..

Dacht ik ook van me YASUNI , dingetje was heel mooi in de zomer hield hem altijd bij. Maar toen er bergen sneeuw lag en je naar school moet en PEKEL er op de grond ligt tja toen begon het.

Ik eindigde met een roestuitlaat, daarom in de winter ( dik sneeuw ) beter een verrot uitlaatje eronder zoals nu valt het nog mee , regen kan je wel bijhouden.

ciaoracer
          Topic starter

Ah ok bedankt dan weet ik dit ook weer. Zal dat dan ook doen, want hij is nu nieuw enzo dus wil hem dan ook wel nieuw laten lijken en houden.
            Bedankt nog.:thumb

4 berichten aan het bekijken - 61 tot 64 (van in totaal 64)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.