- Dit onderwerp bevat 63 reacties, 19 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 3 maanden geleden door ciaoracer.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 december 2006 om 20:02 #193079
Omdat ik denk dat een special iets meer bekeken word als een perso. Dit vin ik zelf maar een gedacht van mij. Maar vind het altijd leuker als ik iets speciaals heb. want ik ben ook vrij trots op mijn Vespa enzo. Dit klinkt mss een beetje mietjes achtig maar toch.
4 december 2006 om 20:02 #193080ciaoracer :
Jah je hebt mijn perso mss al gezien, maar er zit ondertussen wel al een heel andere voorvork in en een ander stuur. Hij lijkt nu net op een harley heel breed. En de kleuren gaan binnenkort mss ook weer veranderen. De aanpassingen die er nu aan gedaan zijn staan nog niet op foto dus dat heb je dan nog niet gezien :pestOke cool man
dan heb ik niks gezegd. Want ik zag ff wat fotos en toen zaten er nog van die vette spaak velgen onder enzo:pest. Maar ga zo door:)4 december 2006 om 21:28 #193081ciaoracer :
Omdat ik denk dat een special iets meer bekeken word als een perso. Dit vin ik zelf maar een gedacht van mij. Maar vind het altijd leuker als ik iets speciaals heb. want ik ben ook vrij trots op mijn Vespa enzo. Dit klinkt mss een beetje mietjes achtig maar toch.ik heb vorig jaar mijn prommer ook in eigen special gezet. zonder speciale plannen. maar toen waren deze regels nog niet zo. maar inmiddels is het wel een speciaal dingetje geworden. kickstart op speedengine gemonteerd( alleen herr flick en ik hebben het lopend hier op het forum). vario, nu komt er multivar aan.
dit weekend special autolakje erop laten spuiten.
maar hij word niet meer bekeken hoor, ze staan allebij in de laatste 15 beantwoorde topic’s.
herr flick heeft hem ook bij perso staan en heeft ook al een hele hoop pagina’s vol reacties4 december 2006 om 21:32 #193082
R.oel !timschilders :
[ kickstart op speedengine gemonteerd( alleen herr flick en ik hebben het lopend hier op het forum).
dit weekend special autolakje erop laten spuiten.volgens mij zijn er nog wel meer mensen hoor, maar kan aan mij liggen :lol en wat voor kleur wordt het ?? mijn brommer wordt binnekort ook ff opnieuw gespoten, maar dan alleen de blanke laag van auto’s erop, omdsat die echt keihard is, en omdat k anders nogal wat geld kwijt ben aan lak.. 😀
4 december 2006 om 21:34 #193083Zal binnenkort wat regels opstellen / perso en specials in de goeie hoek gooien samen met iemand.
4 december 2006 om 21:50 #193084R.oel ! :
timschilders :
[ kickstart op speedengine gemonteerd( alleen herr flick en ik hebben het lopend hier op het forum).
dit weekend special autolakje erop laten spuiten.volgens mij zijn er nog wel meer mensen hoor, maar kan aan mij liggen :lol en wat voor kleur wordt het ?? mijn brommer wordt binnekort ook ff opnieuw gespoten, maar dan alleen de blanke laag van auto’s erop, omdsat die echt keihard is, en omdat k anders nogal wat geld kwijt ben aan lak.. 😀
ik wou eigenlijk bourdeux rood metallic, maar deze hadden we niet liggen omdat er weinig auto’s borudeux rood metallic zijn. nu heb ik wel iets mooi’s gevonden. de nieuwe kleur van de volkswagen polo.
het is een beetje paars met wat rood. metallic ofcourse. der is al iemand met die kleur, maar dit is net wat anders.ik kan maar 2 mensen bedenken die het lopend hebben. ik heb het wel over speedengine en kickstart he. zelf gemaakt, niet een komplete speedengine set waar kick in kan, maar zelf gemaakt dus:)
g-no of timo had er eentje liggen, maar hij had hem nog niet lopend op ciao zitten.sorry voor al deze oftopic, het gaat over de handmade en de proma cc
4 december 2006 om 22:01 #193085japie heeft er ook 1.
tim jouw brommer is ook niet echt speciaal.
dus schep er maar niet zo over op.4 december 2006 om 22:04 #193086En nu kappe allemaal met offtopic!! ben dan wel geen admin ofzow maar stoor me er wel aan.. deze jongen wil weten welke uitlaat hij moet pakken, dus de uitlaat die het beste loopt met zijn setup!!
De prestaties van de HM weet ik niet maar ik vindt de proma cc een prima uitlaat voor de DR evo..
4 december 2006 om 22:16 #193087de handmade is een leuke pijp
hij is lekker stil en je kan r een andere demper opproppen.
trekt leuk. en gaat ook wel errug snel met een vario.
als ik zou kiezen tussen de nieuwe en de handmade van jayton zou ik voor de nieuwe kiezen
de nieuwe ziet er wat netter uit en heeft een dikkere expansietis niet voor niks een nieuwere type. tuurlijk zit r verbetering in
4 december 2006 om 22:45 #193088Dat vind ik dan wel het nadeel eraan niemand heeft zo een oude dus dan weet ik de prestaties jammer genoeg ook niet in verschil met de nieuwe leo handmade. Maarjah ik ga hem toch kopen denk ik en er gaat ook een variootje opkomen. Dus ik denk volgens mij wel dat dit dan leuk gaat rijden. Zou ik dan harder gaan dan 70 omdat het een originele 100 mm vario gaat worden.
4 december 2006 om 23:27 #193089Met een ori vario denk ik dat je MAX 60 gaat met overtoeren tot en met.
4 december 2006 om 23:29 #193090ze zijn allemaa niet nieuw ze worden allang niet meer gemaakt :pest hahaha :P, maar vind de ‘laatste’ handmade er 10 keer beter uitzien ;), maar vind die carbon demper wel super vet
6 december 2006 om 22:21 #193128jah dat had ik al wel door jah. Ik heb hem het geld vandaag maar eens overgemaakt. En wil dan wel eens gaan zien hoe hij gaat lopen en hoe vet hij er nu echt uit ziet :lol
6 december 2006 om 23:06 #193129ik vind um heel mooi.. egt een plaatje.. de nieuwe handmade zal ongtwijfelt wel ff anders zijn idd.. maar of er egt merkbare verschillen zijn.. miss dat de oude leo ietsie langer doorgaat en at de nieuwe ietsie meer heeft in t middel gebied..
anyway t zal geen wereld verschil wezen!
ik zou hem kopen! aanbod krijg je maar 1 keer!
en anders koop je tog een andere keer een ander uitlaat mogt ie egt niet bevallen! ( wat me stug ljkt ) goed rijden zal ie heus wel! en je heb zoieso een zeldzaam ding..
als je hem maar goed onderhoud!!!! lekker invetten in keer inde 2 weken met olie
Mike7 december 2006 om 09:01 #193135Jah ik heb hem geregeld bij Jayton. Vind hetzelf ook een plaatje jah. Word ook maar 1 keer aan je aangeboden denk ik zelf ook wel. Maar dat invetten is dat met kruipolie of met welke olie doen jullie het?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.