Vespa-Ciao.NL
:: leovinci handmade straight vs proma circuit

Home Forums Techniek Opvoeren leovinci handmade straight vs proma circuit

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

woe
    Bijdrager

ik geloof er gewoon geen flikker van.

als t echt zo authentiek is dan proppen ze echt wel een certificaat bij en een speciale verpakking.
      serienummers worden niet zo makkelijk vrijgegeven als dat. denk dat wel 100 mensen lopen met dezelfde nummer:p

hc_mike
      Bijdrager

Ik heb om mijn hand made demper ook een serie nummer staan….dus zou speciaal is dat niet nee.

Wel vet dat je em nog nieuw hebt kunnen krijgen

ciaoracer
        Topic starter

hoeveel vroegen ze er vroeger trouwens precies voor? In euro dan omgerekend bedoel ik.

Jayton
          Bijdrager

Zoom maar in op dat kaartje wat er bij ligt. Het is een bewijsje dat hij is goedgekeurd door de U.T.A.C French Ministry of Transport. Er staan er maar 47 TPSI nummers op dus lijkt mij dat net als bij brommers serienummers worden gegeven en deze staat er tussen.

Anders geven ze toch niet een kaartje met allemaal serienummers er op. Dan maken ze toch gewoon één kaartje met Homologation card (bevestigings kaart) erop??? En die doen ze er wel bij. Degene die deze uitlaat koopt heeft gewoon één van de 47 uitlaten in dit type:thumb

Volgens mij ruik ik hier een stukje jaloezie Woe??:lol

iaccaloco
            Bijdrager

Zou best kunnen idd, d’r zijn er nooit veel van gweest hoor……

Enneh, @ de rest van de slapende gasten….

DIE DEUK IS NATUURLIJK VOOR JE TRAPPERS SLOME DUIKELAARS!:D

@ Jayton, vijje ’t goode als ik je pix op m’n site gooi?

Zijn nl. wel mooie plaatjes…;)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

hansieb
              Moderator

Deuken zijn jammergenoeg wel prestatie verliezend….. er zit een beste deuk in de conus wel jammer dat leovincie dat heeft gedaan.

Tis ook erg jammer dat de uitlaatjes uit de productie zijn, ik vind ze wel echt mooi:) als vespa uitlaat.

Jayton
                Bijdrager

Hier het homo gedeelte van Leonadro da Vinci. Het zelfde als bij de Mona Lisa:D [thumb=datas/thumbs/783-leovincihomo.jpg]783-leovincihomo.jpg[/thumb]

hansieb
                  Moderator

Homogolation ? = gehomoleerd of interpreteer ik dat verkeerd.

Zitten er geen schotten / begrenzers in dat ding.

PoliniCiao
                    Bijdrager

Idd gehomolgeerd betekent dat hij er niet harder door gaat bij een scooterpijp..

hansieb
                      Moderator

Op mijn nieuwe yasuni R zat ook EU goedkeurings plaatje ….

Beste begrenzer bij de mond / demper daarom vraag ik me af of die hier ook niet inzitten ? Hoe kan die uitlaat anders gehomoleerd zijn.

Jayton
                        Bijdrager

Dacht ik ook eerst, maar als je er doorheen blaast is die vrij direct. Op de tekeningen zie ik geen gekke dingen staan. Gelukkig

Homologation betekent bevestiging

ciaoracer
                          Topic starter

dus ik vind dan nog altijd dan ik mijn perso ga laten overzetten naar een special, want dit is dan wel een zeer zeldzame uitlaat als ik het zo hoor.:D

Niels
                            Bijdrager

:con en door een andere uitlaat wordt die opeens een special….geef hem dan ook direct een mooi kleurtje (speciaal) + nog wat andere leuke dingen.Maar het is wel een brute uitlaat hoor jayton:thumb

ciaoracer
                              Topic starter

Jah je hebt mijn perso mss al gezien, maar er zit ondertussen wel al een heel andere voorvork in en een ander stuur. Hij lijkt nu net op een harley heel breed. En de kleuren gaan binnenkort mss ook weer veranderen. De aanpassingen die er nu aan gedaan zijn staan nog niet op foto dus dat heb je dan nog niet gezien :pest

PoliniCiao
                                Bijdrager

Waarom wil je perse een special page?? Maakt toch niks uit?? Ik heb ook een perso..

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.