- Dit onderwerp bevat 63 reacties, 19 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 3 maanden geleden door ciaoracer.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 december 2006 om 12:30 #183726
Hallo vespa mensen.
Ik heb ondertussen mijn brommer nu goed lopen en heb geen problemen meer. Ik heb alleen nog maar die domme leovinci krul er onder liggen en dat rijd mij toch nog wat te traag.
Nu wilde ik aan jullie vragen wat nu het beste zou zijn om te kopen.
Een leovinci handmade straight of een proma cc.
Uit welke uitlaat zou ik de beste snelheid halen en het beste kunnen optrekken en lekkere boosts te hebben.3 december 2006 om 12:37 #193010Ik denk dat je beter uitkijkt naar de proma cc, want de handmade is niet echt een poelie uitlaat. Hoor ook vaak dat de cc DIKKE boost’s heeft
3 december 2006 om 13:47 #193011Ik wacht toch nog even af wat de andere vespa rijders zeggen. Maar toch al bedankt.
3 december 2006 om 15:15 #193018de handmade is middeltoerig, gaat niet extreem lang door. ( bij mijn setup dan). houd 5 km/h te vroeg op en dan duurt het weer ff voordat hij op top zit.
handmade trekt wel veel beter op dan handmade vind ik! geluid is ook veeeel mooier van de handmade, vind de cc maar een blikkerig geluid maken.
de looks zegt genoeg, ik vind de handmade een van de mooiste uitlaten voor de vespa.ik denk dat als je voor de snelheid gaat beter voor de proma kan gaan, handmade is mooier, mooier geluid en trekt wat beter.
proma is nieuw te krijgen, handmade niet meer, en 2dehands zijn de handmade’s nog vrij duur
3 december 2006 om 15:20 #193019Je mag die van mij kopen voor 89,- inclusief verzending. Bij mij ophalen scheelt je een 10tje en mag hem voor 79,- meenemen.
Het is een super oude uitlaat maar nieuw in doos en nergens meer zo te vinden.
[thumb=datas/thumbs/783-leovincehandmade.jpg]783-leovincehandmade.jpg[/thumb]
[thumb=datas/thumbs/783-leovincihandmade tekening.jpg]783-leovincihandmade tekening.jpg[/thumb]Zelfs sticker erbij en alles om hem goed te bevestigen nieuw in plastic.
3 december 2006 om 18:55 #193025Hallo hoe ben je daar nu weer aangeraakt? Die is echt heel vet. echt waar. Die deuk zal er denk ik dan ook wel in horen?
Heb mss wel interesse. Dus deze uitlaat rijd goed bij vario.
Nog even een vraagje is de handmade beter in snelheid dan de krul denken jullie?
En is met vario en de handmade de brommer sneller met optrekken als nu met mijn krul en poelie 80?3 december 2006 om 19:11 #193026hijs sneller als een krul.. veel sneller.. en een vario is niet te vergelijken met poulie.. een vario is gewoon tien keer beter!
en jayton.. die uitlaat is egt uberr zeg.. dat je die nog heb kennen regelen.. waar komt dat tog allemaal in godsnaam vandaan:?:?
Mike3 december 2006 om 19:16 #193027hmm vind die deuk beetje raar, of de foto lijkt raar..
maar lijtk alsof die aan de kant zit waar je tegenaan kijkt..?3 december 2006 om 19:18 #193028dat is tog die uitholling voor je wiel.. net als bij die nieuwere van de leo hm’s
Mike3 december 2006 om 19:26 #193029jah echt waar Jayton ik denk dat ik die van je ga kopen. Vind hem echt uberr vet. En zeker die carbon demper.=)
Als ik die dan mss heb dan durf ik denk ik niet meer op de baan te komen. Als mij dan alles word afgepakt.
Maarjah dat is het risico.3 december 2006 om 19:26 #193030deuk zit aan de kant waar je tegenaan kijkt, vind het ook maar raar, maar het is wel origineel als je naar de tekening kijkt zit ie ook
3 december 2006 om 22:45 #193034
R.oel !huh, normaaaaaaaaal zit die deuk toch bij handmade’s aan precies de andere kant ? ik dacht dat dat gewoon was zodat die niet tegen je achterband aankomt, maar als ik dit hier zie lijkt het me meer dat het gewoon is voor de prestatie ofzo..
3 december 2006 om 22:48 #193035Jij hebt toch ook een handmade niet? Heb jij dan ook niet zo een deuk aan de zijkant?
3 december 2006 om 23:30 #193036R.oel ! :
huh, normaaaaaaaaal zit die deuk toch bij handmade’s aan precies de andere kant ? ik dacht dat dat gewoon was zodat die niet tegen je achterband aankomt, maar als ik dit hier zie lijkt het me meer dat het gewoon is voor de prestatie ofzo..dit is oud model handmade! je ziet ook op de foto dat deze veeeel langer is
edit :
foto’s van mijn nieuw model handmade :

hier zie je dat die van mij geen deuk aan de voorkant heeft(alleen achterkant anders loopt hij tegen het wiel aan)
mischien ga ik deze ook een keer verkopen
3 december 2006 om 23:36 #193037Die Leo oud model is echt vet, ik zou hem kopen als ik jouw was!
Kijk maar eens op http://www.vespafreak.nl staat hij ook op! Ik had nog nooit zo een op een foto gezien.. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.