:: leovinci demper openmaken
-
Hoe maak je de demper van de leovinci krul uitlaat open? ik heb hem er al af gehaald maar nu weet ik niet hoe ik dat omhulsel eraf moet halen om er nieuwe demperwol in te doen.
Je moet met een boor álle popnagels er af boren, en dan er door tikken met een spijkertje/scroevendraaier. Dan kan je de buis er als het goed is zo af schuiven (gaat soms beetje moeilijk).
er zijn helemaal geen popnagels in het hele ding niet.:( wat nu?
Dat zijn de oude versie Leovinci dempers. Ik heb mezelf ook nog geen manier gevonden om die open te krijgen…

Anoniem
Ik heb ook 2 dempers zonder popnagels. Draai de moeren van de bevestiging er af en tik op de 3 schroefdraden terwijl je de huls vasthoudt. Dan valt ie er zo uit.
bedankt voor de goede tip.
Kan ik de rest gewoon met diesel schoon maken, of vliegt dan straks de hele zooi in de fik?
Draai wel het moertje op de schroefdraad voordat je er op gaat meppen.. anders is je schroefdraad strax naar de klote en dan ben je nog verder van huis.
MHRBijdrager
De binnenkant moet je even een gasbrander op zetten en roodgloeiend stoken, dan valt het kool er zo uit.
ik ben niet zo dom geweest om er geen moertje op te doen, daar heb ik genoeg ervaring met beunen voor:D. En ik heb de kool er mer een spijker uit geprikt. Hij is nu klaar en weer als nieuw. En nu krijg ik tenminste geen boetes voor te veel kabaal. Hartstikke bedankt voor de goede hulp!
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.