Vespa-Ciao.NL
:: LeoVinci Circuit (krul)

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten LeoVinci Circuit (krul)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciao
    Topic starter

weet er iemand of de leo krul op ciao past ?
      want sommigen zeggen dat ie wel past en anderen zeggen dat je dan van alles moet wegslijpen, 😕

Kelvin
      Bijdrager

Ja hij past zeker op een ciao.
        Alleen je moet hem op 3 plaatsen vastmaken.

1= de flens

2=aan de brug

en 3= tussen het blok

Ik heb ook een Leovince krul maar ik heb alleen dat stuk weggeslepen wat tussen het blok moet want dat vond ik wel lastig.

Maar hij past wel gewoon erop:thumb

heuvel85
        Bijdrager

klopt!

maar je hebt een citta model en ciao model!

dus informeer wel of je de juiste koopt!

ArvidW
          Donateur

De Ciao-versie past altijd op een Ciao

De Citta-versie past als je aanpassingen doet aan je Ciao (bokstandaard zit beetje in de weg)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

niels-nijsten
            Bijdrager

je moet je bokstandaard verwijderen je trappers(tandwiel van trapas ook) en de 2 uitsteeksels waar je bokstandaard aanvast zit meoten deraf(slijpen of opzijbuigen gaat ook) ik heb zelf citta model deronder gepleurd vind ik persoonlijk veeeeel mooier dan ciao model

Frits
              Bijdrager

Haha jij bent gek dat je dat mooier vind
                past ja voor geen meter

Interceptor
                Donateur

jah ehhm ik heb ook een leo krul, kweet niet of die nu voor een ciao off een citta is, wel met een ophanging voor aan je blok vastte maken, na de bocht weer een ophanging maar die was er afgezaaagdgeslepen. de knalpot zat dan wel weer vast.de aansluiting van de bocht naar de knalpot is niet helemaal uit 1 stuk zoals bij de nieuwe
                  maar over de prestaties niet klagen op een 50cc (ben altijd een beetje anti-leovince geweest, kweet eigenlijk ook nie waarom)
                  kzag nnet het bovenstte fotootje en die heb ik ook, ik dacht dat die deuk in de bocht alleen bij mijn pijp was omdat de vorige eigenaar miss er mee gevallen zou zijn dacht ik…. hahahaha
                  (heb wel de platte demper.. hoe doet die het onder een dr evo?
                  beetje met gesplete tong getypt, maar heb net een bedijfsuitje gehad van fritsje P
                  groete nick

niels-nijsten
                  Bijdrager

Frits :
                    Haha jij bent gek dat je dat mooier vind
                    past ja voor geen meter

past met gemak en je hebt geen lelijke deuk in je pijp zoals bij het ciao model je moet alleen f je steuntjes van de bokstandaard weghalen(heb je tog niet meer nodig:P en zo wel las je ze vast[thumb=datas/thumbs/1540-vespa1.jpg]1540-vespa1.jpg[/thumb]

vicious
                    Bijdrager

Leo krul heb ik altijd alleen aan het uitlaatspruitstukje en helemaal achter bevestigd, die middelste bevestiging eraf geslepen. Nooit problemen mee gehad

leon ciao
                      Bijdrager

trekt wel redelijk op een 70 maar op top zal hij inhouden, goede uitlaat voor op een 50cc’tje dat wel. Op een 70 heb ik tegenwoordig meestal simo racing of polini sp 😉

keltow
                        Bijdrager

Ik zelf heb ook een leo krul voor citta, maar dan op mijn ciao. Alles past perfect behalve op het laatste waar de demper ongeveer zit moet je een kleine modificatie maken om hem op te hangen. Echt een goede pijp voor 50cc. Enigste minpunt is dat hij echt tering snel roest. Dus als je hem nieuw koopt gelijk (hittebstendige +650C) blanke lak eroverheen spuiten. Ik zelf heb dat niet gedaan (dom dom dom:P).

Ow ja. Koop niks van de site van ScooterXtreme.nl , slechte service en de site is niet up to date. Ik raad jmpb.nl aan!;)

43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc

Clint
                          Bijdrager

Ik rij nu tijdelijk met een leo krul omdat mijn proma cc lek is, zit namelijk een scheur in.:(

Maar moet zeggen dat de leo krul veeel harder optrekt en gaat ongeveer 5 km/h zachter op top bij mij. Ook is het geluid rustiger dan bij mijn proma. Als ik nu een poelie 65 pak, dan zal ik even hard gaan dan met de proma op een poelie 70.

Dus ik vind het een erg fijn uitlaatje, alleen de bevestiging van de uitlaat is echt 3 keer niks. Het is wel hartstikke stevig maar gewoon kut om te monteren.

just1991
                            Bijdrager

Ik heb nu al een tijdje (maantje of 2) een leovince circuit. Ik vond de bevestiging ook echt te irritant voor woorden me vader heb me er bij moeten helpen en omdat ik een oldtimer blok heb sloot hij ook al niet lekker makkelijk aan op de cilinder moest een stukje hout en moker bij komen kijken om hem er op te krijgen…
                              Nu hij eindelijk zit vind ik dat hij best wel wat geluid produceert en ik voel met me hand dat er wat ”wind” bij de cilinder vandaan komt volgens me vader komt dit van het vliegwiel af om de cilinder te koelen… MAAR er zit ook allemaal smeer op me carter en uitlaat bocht dus hij lekt wel.
                              Wat ik ook heb gedaan is me voet en hand (om zeker te weten) op de demper gedrukt en zo kijken of de brommer stil valt na een paar seconde NEE dus…

HELP wat kan ik aan mijn lekkende uitlaat doen ? ik kan hem niet veel meer bewegen en volgens mij heb ik ook nog prestatie verlies 🙁

booyb
                              Bijdrager

Geweldige uitlaat! Heb hem sinds gister op mijn si en hij wil behoorlijk vooruit! Rij nu 60 op de teller met alleen bromklok en uitgeveilde carburateur!

erikbloemberg

prima uitlaat ik heb hem onder me citta en ben meer als tevreden:thumb

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.