Vespa-Ciao.NL
:: Leovince’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Leovince’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 229)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

nee ik weet niet, ik vind blauw gewoon veel mooier dan geel (fluor). ik vind die fluor een beetje saai worden tegenover die andere, misschien een geel velglint?

ritze
      Bijdrager

ey man vette citta:P

60 is bes hard voor n 50 he:P maar trekt ie ook goed?
        mijne trekt matig maar gaat weer heel hard std kanaal

die foto van dat carter op de 1ste page is dat het carter waar je 62 mee rijdt?

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

Leovince
        Topic starter

Ja dat is mijn carter. 62 is wel met een beetje wind mee hé:P Iedereen doet hier wel een beetje liegen met zijn topsnelheid haha..

Maar ik heb wel eens de 66,3km/h aangetitk gemeten met GPS. Ook met meewind en platliggend.

Dylan
          Donateur

waarom lieg je nu dan?, 66,3 kommop, dat ga je niet redden met een onbewerkt 50cc piaggio cilinder,

Leovince
            Topic starter

Look here, EVIDENCE!:o

😉

dwaynator
              Bijdrager

supper perso, hele mooie citta’s man!!

Dylan
                Donateur

@lampenkap, dat is geen bewijs, dat is een simpel fietsentellertje die de foute snelheid aangeeft;) maar daarbij is je citta niet minder geworden hoor:)

Leovince
                  Topic starter

Aaah. Hier ga ik nog 1x tegen in en dan is het klaar met de snelheid! Wil niet zo’n perso hebben als swaander op citta-forum. Die heeft 20 pagina’s vol met gebrabbel over zijn snelheid en sproeier. Hier niet a.u.b.

Dus, ik heb ook een tomtom gps bluetooth dongle voor mijn mobiel, en daarmee kan ik aflezen hoe hard ik ga. En dat is precies hetzelfde als op ’t tellertje. Echt precies en goed nauwkeurig 😉

Dylan
                    Donateur

@lampenkap,duidelijk gozer;)

Florian
                      Moderator

lampenkap :
                        Aaah. Hier ga ik nog 1x tegen in en dan is het klaar met de snelheid! Wil niet zo’n perso hebben als swaander op citta-forum. Die heeft 20 pagina’s vol met gebrabbel over zijn snelheid en sproeier. Hier niet a.u.b.

Dus, ik heb ook een tomtom gps bluetooth dongle voor mijn mobiel, en daarmee kan ik aflezen hoe hard ik ga. En dat is precies hetzelfde als op ’t tellertje. Echt precies en goed nauwkeurig 😉

:haha echt niet, veel meer minstens 50 :haha

Leovince
                        Topic starter

BromFreak666 :
                          netjes, wel zou ik persoonlijk nog wat witte stickers plakken.. anders is die weer net te’ saai 🙂 dus niet alleen maar zwart/blauw maar ook bv een *gilera* witte sticker op je frame..

Gr.

Je hebt je zin:P Nou eigenlijk zeker ook mijn zin en vind het ook wel mooi geworden:D

Helaas had de brommerboer de verkeerde besteld en zit er zo’n blank laagje op. Dus geen snijtekst. Maar dat maakt me niet uit, je ziet het toch bijna niet

cittajuul
                          Bijdrager

nice citta’s respect 😉

Dylan
                            Donateur

lampenkap :

BromFreak666 :
                              netjes, wel zou ik persoonlijk nog wat witte stickers plakken.. anders is die weer net te’ saai 🙂 dus niet alleen maar zwart/blauw maar ook bv een *gilera* witte sticker op je frame..

Gr.

Je hebt je zin:P Nou eigenlijk zeker ook mijn zin en vind het ook wel mooi geworden:D

Helaas had de brommerboer de verkeerde besteld en zit er zo’n blank laagje op. Dus geen snijtekst. Maar dat maakt me niet uit, je ziet het toch bijna niet

:thumb:thumb:thumb:thumb:thumb:thumb:thumb:thumb

Leovince
                              Topic starter

Kiek um shinen in de zon dan met z’n nieuwe stickers:P

PS: let niet op de stof wat erop licht. Dat heb je met een boerderij 😉

Leovince
                                Topic starter

Even een text update’je..

De Malossi Citta is de deur uit. Ik had dat ding namelijk samen met nog iemand als project, en die jongen wil hem voor zichzelf houden. Maar daarvoor krijg ik wel 30 euro en een stalen achterbrug toe:D

Haha, dus er zal wel weer een update komen als ik die achterbrug eronder ros…

Van de winter even de citta schouwen, misschien later nog andere aanpassingen en dan ben ik denk ik blij zoals hij is…
                                  Misschien een ander projectje dan:P

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.