Vespa-Ciao.NL
:: Leovince’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Leovince’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 229)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Leovince
    Topic starter

[center]Update: Kiek ûm shinen mensen!![/center]

Zo vandaag weer verder gewerkt. Het achterwiel heb ik toch maar weer een beetje opgeschuurd en opnieuw gespoten. En ze staan nu ook in de blanke lak.. Ook gelijk de voorvorkpootjes gedaan en 2 kappen.

Foto’s zeggen meer dan 1000 boutjes en moertjes.. En ze zijn ook klikbaar voor een 10,1MP resolutie!:)

*Pootjes en kappen staan nog niet in de blanke lak*

EDIT:
      Ohja, m’n bestelling van jmpb is ook binnen gekomen..:D

Bist updates :bier

Wally
      Bijdrager

die velgen shinen echt :thumb
        erg mooi zal wat moois worden denk ik

Steven
        Donateur

velg is weer netjes geworden :thumb misschien heb ik erover heen gelezen, maar welke kleur wordt je frame?

Leovince
          Topic starter

Als je even naar boven scrollt zie je m’n frame:P Is zwart zoals altijd haha:D

Leovince
            Topic starter

[center]Update: Black blue project started:D[/center]

I.p.v. de hele dag tentamens zitten leren zoek ik liever wat afleiding. Ik heb vandaag de ovrige kappen gespoten en daarna een beetje in elkaar gezet met nieuwe boutjes en moertjes :D. Helaas kan ik niet meer doen nog, omdat de achterbrug, banden, blok, alle andere bouten en moeren en voorvorkdelen liggen nog 4km van mijn huis af..

Ik zal gaan beginnen met compleet opbouwen na mijn tentames. Dat word dus een donderdag denk ik 😛

Foto’s!!8)

Op de laatste foto heb ik een beetje gespeeld met de camera instellingen. Die kleur blauw lijkt het meeste als in het echt!:thumb

Tot updeejt!

Leovince
              Topic starter

[center]Update: Suprise!:lol [/center]

Wat jullie vast niet hebben verwacht, is dat ik vandaag de citta weer heb opgebouwd. Rijd ook weer en is helemaal compleet op de kabelboom na. Die wil ik zelf maken vanwege de booskijker.

Foto’s:flower:

Ik vind hem echt mooi geworden. Ook allemaal nieuwe boutjes en moertjes en alles schoon enzo.. Hij is weer gewoon als nieuw:)

En wat vinden jullie? Plaats je reactie maar:D

eidos
                Donateur

Zeer netjes, Vind het een mooie kleur. Deze kleur wou ik ook eerst gaan gebruiken.

Ziet er weer fris uit man :thumb , Keep up the good work!

Steven
                  Donateur

netjes hoor, alles in een weekje opnieuw in de verf, en weer in elkaar :thumb

Leovince
                    Topic starter

Nieuwe picca’s mensen!:D

*Let niet op dat verroeste inbusboutje:P*

Gisteren even een kabelboompje gemaakt voor de blauwe citta. En de Malossi heb ik het blokje even uit elkaar gehaald, nieuwe zuigerveren en nieuwe pakkingen erop gezet. Hij liep namelijk vanaf het begin al niet goed maar nooit tijd voor gehad:P Loopt eindelijk naar behoren nu..

And what is your reaction of this wonder?:P

Florian
                      Moderator

ziet er vet uit;) als ik dit zo zie wil ik ook weer die kleuren:P

Ik vind die zwart/blauwe echt vele malen mooier dan die andere. ik ga nu ook zo’n los zitje erop monteren, die eerste foto bewijst het dat je citta er ook sportief uitziet met een enkel zadel

Leovince
                        Topic starter

Haha. 1zits zadel is gewoon het beste. Die namaak imitatie troep van een bank is gewoon niks:P

En vind je je rood niks meer dan? haha. En waarom malossi niet mooi? Omdat die wat minder goed verzorgd is met oudere boutjes en moertjes en oude achterveren enzo..:P?

Dylan
                          Donateur

je citta is weer netjes geworden hoor 🙂 , met wat voor merk lak gespoten?

Gr.

Leovince
                            Topic starter

De zwart/primer/blanke lak natuurlijk van de action:D De metallic blauw is autolak van Motip;)

Dylan
                              Donateur

netjes, wel zou ik persoonlijk nog wat witte stickers plakken.. anders is die weer net te’ saai 🙂 dus niet alleen maar zwart/blauw maar ook bv een *gilera* witte sticker op je frame..

Gr.

Leovince
                                Topic starter

Ja. dat was ik nou net van plan 😛 Ga vandaag denk ik even opzoek naar die stickers bij de brommerboer;)

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.