Vespa-Ciao.NL
:: Leovince’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Leovince’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 229)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Leovince
    Topic starter

Weer even uit de schuur gehaald en gelijk even m’n zelfgemaakte dashboard erop gezet. De teller moet nog wel vastgelijmd worden, maar dan moet ik wel eerst lijm halen:P

En ja, de Malossi krijgt nog een inbouw achterlicht en een achterspatbordje:P Alleen niet veel zin gehad om dat spatbord af te maken..

Shaker
      Bijdrager

Eigenlijk zou je de velgen van de malossi citta ‘malossi oranje’ moeten maken. en de velgen van de polini citta ‘polini blauw’

Leovince
        Topic starter

Ja eigenlijk wel, maar ik laat het toch maar zo. De polini velgen worden binnenkort trouwens wel gestraald en zwart gespoten. Het fluor geel en blauw blijft toch een accent ipv een 2e kleur:P

VeldMuijz
          Bijdrager

Leuke brummertjes hoor. Ziet er netjes uit! Vooral je polini voorlamp vind ik tof!

Anoniem

Echt vette citta’s!

Zie ik dat nou goed? Is dat die lak van de ‘Action’??:lol

die lak is gewoon effe 2 euro per bus en het is echt hele goeie lak als je het mij vraagt:thumb

Leovince
              Topic starter

Jep, is action lak. En voor die prijs vind ik de kwaliteit echt TOP! Je ziet wel waarom 😉

Leovince
                Topic starter

Voor de mensen die van foto’s houden 😉

*foto’s zijn klikbaar voor groter formaat;)*

Helaas heb ik het achterspatbord een beetje verneukt met m’n dremel door veel te grof te schuren. En ik moet nog steeds de rechter motorscherm doen.
                  Dus komt allemaal wel goed 😉

EDIT:
                  En ook zit ik met een gedachte om m’n Polini citta weer te vernieuwen met een ander tintje, want op blauw ben ik nu weer een beetje uitgekeken en is ookal veel beschadigd.

Dit is mijn idee, reacties?:)

sjbtje
                  Bijdrager

dat rode staat best leuk maar ik vind m wel weer erg zwart zoals de meeste citta’s doe is gek en maak je hele frame rood met zwarte stickerd lijkt mee ook wel vet:P

Leovince
                    Topic starter

Maar zwart is gewoon een mooie kleur:). Er zijn toch ook veel zwarte vespa LX’en? Die maak je toch ook niet pimpelpaars met groene strepen? 😛

En ja, een rood frame is wel leuk, maar waar ik m’n spuitbussen haal, is de rood geen mooie kleur. Anders had ik de kroonstukken en achterrekje ook gedaan:)

Leovince
                      Topic starter

Om de polini rood te maken idee is al een tijdje van de baan, blijft toch maar blauw:P Maar dan moeten m’n velgen nog gespoten worden en mijn kappen weer opgeknapt moeten worden. Dus heb nog gelukkig veel te doen deze zomer.. Anders moet ik me maar vervelen:(

Mijn citta reed ook niet meer goed, stotterde en kwam niet meer op top. Dus heb net m’n hele blok eronder vandaan gehaald en de cp’s gechecked, stonden dus veel te verkeerd en heb ze goed gesteld.
                        Daarna nog even wat fotootjes en filmpjes gemaakt. Hier zijn ze..

M’n proma

Again, hij is door de maanden heen bijna niet verroest. Op een paar plekjes na wat bijna elke proma wel heeft.

Cittaatje nog even zonder kappen en uitlaat

Citta, spreekt voor zich verder:P

Leovince
                        Topic starter

Heb nieuwe metallic blauwe motip spuitbussen gekocht en zijn nu onderweg naar huize Veerman toe :). Maar dan komt nog de klus afbouwen en kappen schuren/afbijten. Nou raden jullie al snel dat ik vandaag even een middagje en avondje heb zitten sleutelen en schuren en afbijten:P En een update zonder picca’s is natuurlijk geen update!:D

Horrorfoto

Framepje los

Alles op een hoopie

kappen, rekje, kroonstukken en velgen (in dat rode krat).

En ohja, voor de mensen die een keer wat verf hebben gespattert op hun achterlichtkapje, doe er vooral geen verfafbijt op! haha, heb mijne namelijk verneukt hiermee werd helemaal dof. Ik dacht dat het wel kon omdat het ook op m’n kappen kon:P

Nouja, hier was de update voor vandaag:)

Leovince
                          Topic starter

[center]En weer een hele leuke update![/center]

Vandaag de eerste paar dingen gespoten. En ik wil jullie zeggen, het ziet er echt mooi uit. Vooral met de blanke lak op het metallic blauw. Het glinstert zo mooi in de zon :D:bier: :bier:

En een update is geen update zonder foto’s;)

Foto’s uiteraard klikbaar 😉

De kappen moeten dus nog gedaan worden en de voorvorkpootjes.

Bist updates!:)

Leovince
                            Topic starter

[center]De Ôôôoôôhhhh update[/center]

Gister de velgen opgehaald bij de straler. Kostte me maar een tientje. Vandaag heb ik ze natuurlijk gespoten. Alleen helaas heb ik 1 druiper gemaakt. Ik kijk wel of ik dat nog weg krijg.. Voor de rest is het heel erg mooi geworden. De foto’s zijn genomen pas na de 2e laag. Straks de 3e en 4e en daarna blanke lak. Eindfoto’s maak ik vanavond wel:bier: :bier: :bier:

Even een geheimpje.. De foto’s zijn natuurlijk klikbaar voor een high res 10,1MP foto! En dan zie je gelijk op de laatste foto de druiper links..

Bist updates!8)

Jarco
                              Bijdrager

Lekker kleurtje :thumb

Velg laten drogen, druiper eraf schuuren, velg nog een keer lichtjes opschuren en nog een laag spuiten.
                                Kost je wel wat moeite, je kan er natuurlijk voor kiezen om het zo te laten.
                                Ik zag hem niet zitten voordat ik je commetaar las. 😛

Steven
                                Donateur

gave kleur! en die druiper is wel weg te werken zoals jarco beschreven heeft. ben benieuwd naar het eindresultaat!

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.