- Dit onderwerp bevat 228 reacties, 60 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 5 maanden geleden door Eggie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 maart 2010 om 12:04 #459283
Haha, is een malossi filter ook goed genoeg?:lol
Want er blijft gewoon een 50ctje onder maar op de brommer komt Malossi stickers.. En de kleuren van malossi, tja misschien de wielen rood? Ik weet nog niet zeker.. M’n eerste gedachte was gewoon de hele brommer zwart spuiten met Malossi stickers en rode Gilera stickers.

Zo dus.. En over dat dronken haha.. ja er was een moer uit en de onderkant hadden ze eraf gezaagd. En knetterkijker.. Heb je een foto van?:P
16 maart 2010 om 12:22 #459285als je een malossi en polini citta maakt, zou ik alles wat je bij de polini blauw hebt, bij de andere rood maken. dan heb je echt een “setje”.
23 maart 2010 om 17:11 #459523Zo, eindelijk klaar met het spuiten en kitten van mijn nieuwe booskijker. De vorige was door de midden gebroken, maar deze is sterker. Heb hem ook nog een kwartier in de oven gelegd zodat hij lekker snel uithard. Hier de foto’s

Op de rechter oog is een heel klein hoekje vanaf. Kan ik niks aan doen en als ik de rest meer omhoog ging vijlen zou de spot niet goed meer passen.
Zo, en nu even een dagje drogen en monteren:) En ohja, deze week gaat de Malossi citta ook uit elkaar. Spuiten wachten we nog wel even mee.
23 maart 2010 om 17:27 #459524WAUW vette booskijker man;) wie heeft die voor je gemaakt:con
23 maart 2010 om 17:35 #458713Ikzelf natuurlijk.. Onee, toch niet:|.. Jij natuurlijk he! haha
23 maart 2010 om 19:08 #459534nice
23 maart 2010 om 20:30 #459538net werk man, top
24 maart 2010 om 21:34 #459591Vandaag was het bij mij citta-dag want de Malossi is helemaal uit elkaar gehaald. En heb ook nog even de tijd gehad om m’n booskijker erop te zetten en wat plaatjes te schieten..

Ik kwam er ook achter dat m’n tank vol bruine smurrie zat. Dus heb ik hem doorgespoeld met water wat ook bruin verkleurde en goed droog gespoten met de compressor. En wat ik ook nog in de tank vond was een kapotte benzinekraanstang, 2 uiteindes van 2 tankdoppen met sloten, En ook nog veel stukken plastic.
2 april 2010 om 20:38 #459964Zo, heb alles proberen te spuiten maar het een en andere is niet helemaal goed gegaan. Want er komen allemaal bolletjes en andere tering op m’n kappen. Ik heb wel een stuk of 4 kappen al netjes gekregen door heel veel te schuren, maar de framecover, linker moterscherm en achterspatbord is gewoon niet gelukt. Het gebeurde elke keer weer. Komt denk ik dat er een chemische reactie komt door de oude lak.
En m’n wielen zijn bijna kaal. Alleen tussen de hele kleine hoekjes zit nog wat. Word van de week ook nog gedaan net als de kappen.

Zo, m’n vrije vrijdag weer goed benut:) Morgen weer verder 😉
2 april 2010 om 20:47 #459965Goed bezig kerel

Wat voor blok zit er trouwens onder die Honda Mt5?:)
Lijkt wel een 80 blok, klopt dat?:D2 april 2010 om 20:47 #459966je hebt iig goed werk verzet voor vandaag 🙂 heb met nog 2 anderen vandaag ook 2 citta’s bijna zo goed als gereed gemaakt 😉 het weer was vrij aardig op de wind na dus hebben we ook zeker goed benut
2 april 2010 om 20:51 #459968VespaAvanti :
Goed bezig kerel
Wat voor blok zit er trouwens onder die Honda Mt5?:)
Lijkt wel een 80 blok, klopt dat?:DJa is een 80blok. Ik ga samen met nog iemand dat ding beetje opknappen. Voorvorkje erin stoppen en het frame wat echt heel scheef staat proberen recht te krijgen. En van wie die mt-5 is zij dat het een 80cc-er is. Maar hoe kan jij nou van de buitenkant zien dat het zoveel cc is? Dat mag je mij dan ook wel eens gaan leren;)
3 april 2010 om 10:17 #459984Vince heb je wel transparante plastic primer gebruikt? Maximaal 2 lagen van die primer, daarna veel dunne laagjes lak, en blanke lak.
voor je kappen dan hé, niet voor je frame.
3 april 2010 om 11:47 #459990hee’ vince 😀 wel leuk idee hoor… maar je kan ook bv je malossi citta zo een kleur geven :

dan heb je pas een uber-citta!!=)
3 april 2010 om 13:40 #459993DennisT :
Vince heb je wel transparante plastic primer gebruikt? Maximaal 2 lagen van die primer, daarna veel dunne laagjes lak, en blanke lak.voor je kappen dan hé, niet voor je frame.
Nee gewone action primer gebruikt. Dat heeft me namelijk nog nooit in de steek gelaten! Zou het volgens jullie kunnen door de primer dan?
En BromFreak666.. Als m’n budget hoog was had ik het zo gedaan ja, maar helaas heb ik een heel laag budget dat zelfs Motip spuitbussen te duur zijn voor me. Op de fluor spuitbussen na dan..:(
EDIT:
Dat plaatje van je, is nu m’n bureaubladachtergrond.. Vond hem mooi:) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.