Vespa-Ciao.NL
:: Leovince’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Leovince’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 229)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niceVespa
    Bijdrager

lampenkap :
      Haha, papieren kenteken plaat had ik voor de grap even gedaan. Heb namelijk geen kenteken en als toevallig politie van veraf was, ik zo weg kon rijden en dat ze in ieder geval iets blauws zien. Maar dat kenteken is er al van af hoor. Is niet nodig als je op boerenlandweggetjes rijd.

ik had precies het zelfde gemaakt toen ik nog geen rijbewijs en verzekering had op me citta. is nu inmiddels wel verzekerd maar ik had aan de achterkant van het gelamineerde plaatje met een platte schroevendraaier langs de rand van de letters getikt zodat je een rand krijgt zoals in het echt, is ie van 1 meter niet van echt te onderschijden!;)

GTZ NV

Leovince
      Topic starter

Updeejt:
        Nieuw filmpje gemaakt:
        [url]http://www.youtube.com/watch?v=sxOlmIStEMQ[/url]

Kijk maar 😀

Leovince
        Topic starter

Updeejtjeuh..

Wat foto’s bijgeplaatst:)
          En 2 nieuwe filmpjes!:lol

In de beginpost natuurlijk:)

Leovince
          Topic starter

[center]*UPDEEJJT*[/center]

Nieuwe foto’s van mijn citta. Zo staat hij er nu dus bij:

Inkijk:lol

Mijn en mijn citta’s schaduw:D

Let niet op de verneukte V:kots

Leovince
            Topic starter

Updeetje.. Heb vandaag het blok onder vandaan gehaald en de pakkingen weer vervangen want ik dacht dat hij weer valse lucht trok en heb alles schoongemaakt van de brommer, omdat hij al een paar weken stilstond, heel veel stof op heeft gelegen. Maargoed, ook gelijk weer een bergje foto’s genomen dus kijken! haha

Let niet op die verneukte zuiger, ooit op een dag komt er wel een nieuwe.

Stralende carters 😀

Cilindertje

Blokje alweer in elkaar

Check die jaren 80 cilinderkop..

Schoon he, remmenreiniger doet wonderen.

Neon 🙂

Let ook maar even niet op de gaskabel, want die was opeens afgebroken, terwijl ik van de zomer al een nieuwe had gehaald. Ik moet ook nog even een groter sproeiertje halen, want bij het schoonmaken is hij kwijtgeraakt..

Tot de volgende updates!

goeiepit
              Bijdrager

Mooie citta:thumb
                Ik vind je neon echt chil hoe kom je daar aan heb je links? en welke accu heb je?

mvg, Robert

Leovince
                Topic starter

Neon heb ik bij de plaatselijke electroboer gehaald, is een 24leds ledstrip waterdicht. was wel 20 euro..
                  Accuutje heb ik uit een oude RCautootje gehaald. Is 9.6 volt maar meer dan genoeg.

goeiepit
                  Bijdrager

Oke weet je ook of dit op q-parts of jmpb te koop is z’on accu heb ik ook nog wel.

Leovince
                    Topic starter

ja op [url]http://www.easyparts.nl/showarticles/0-4-295-223-846/Plakstrips-LED.html[/url]
                      Dit zijn niet dezelfde als die ik heb, maar neon is neon ahah.

sjbtje
                      Bijdrager

kan hij niet gewoon op je draad van je bestaande licht gemonteerd worden??

Leovince
                        Topic starter

Nee. ledjes hebben gelijkstroom nodig, spoelen geven wisselstroom.

vercoelen
                          Bijdrager

je kunt het wel doen met een gelijkrichter en een diode en weerstandjes enz van die zooi-> how to -> led verlichting!

Leovince
                            Topic starter

Speedengine ging niet door, ’t was een cilinderkop:S

Vandaag heb ik ook even m’n hele blok uit elkaar gehaald en gereviceert. Helaas gaat er altijd wel eens iets mis, zoals deze keer. Liet mijn krukas vallen zo op m’n zuiger. Zuiger kan nu dus weg, maar heb toen meteen weer een splinternieuwe gehaald en erin gezet. Alleen moet nu wel weer inrijden:(.

Maargoed hier zijn de foto’s van vandaag:

Kapotte zuiger

Blokje, al gereviceerd maar nog niet in elkaar want ik moest wachten op een nieuwe zuiger

Nieuw knopje voor m’n neon, alleen heb 2x verkeerd geboord. Sorry voor het idee jatten van Zeebodem_fm van citta-forum 😛

Ik op de citta

En nog een filmpje hoe m’n blokje loopt:

Was wel een leuk dagje sleutelplezier :).

Tot de volgende update! En ik hou van reacties 😀

Leovince
                              Topic starter

Heb al lang niet meer geupdate. Dus nu doe ik dat maar eventjes.
                                Niks gebeurd in deze tijd met de citta. Heeft zeg maar een winterslaap. Maar ik heb wel eventjes de tijd genomen om een filmpje in elkaar te knutselen.

Dit is hem —-> [url]http://www.youtube.com/watch?v=Z5l13Hab9IA[/url]

Leovince
                                Topic starter

Heb een booskijker gemaakt, en gelijk ook wat foto’s genomen. De brommer staat nu deze winter ook thuis in plaats van op een boerderij 4km van mijn huis af.

En let niet op verfbeschadigingen op de brommer, spuit ik van de zomer wel goed.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.