Zo, weer eens een update na een tijdje.
Ten eerste, het led achterlicht heb ik opgeblazen en de spanningregelaartjes bleven zich ook maar opblazen.
Er zit nu een 12V accu in mijn gereedschapsvakje wat echt prima werkt. Hoef het maar 1x in de anderhalve maand ongeveer op te laden en dat is dus helemaal niet erg:P
Ten tweede, van de winter heb ik mijn 2e citta, (Kennen jullie hem nog? Die crazy uitvoering uit 2002) uitgeleend aan mijn zwager, en heeft meer stof staan happen dan hebben gereden, heb hij hem dus deze week teruggebracht. Even flink opgepoetst en het is en blijft echt een prachtplaatje:D

En ten derde, de Polini SP begon de laatste tijd ook veel meer herrie te maken, en ik had hier nog een scooteruitlaat liggen die m’n achterneef een keer heeft omgelast wat echt heel mooi bij mijn brommer past, en dacht laat ik die maar eens monteren voor ’t eerst.
De prestaties vergeleken met de Polini SP is dat de snelheid van 72 naar 65 is gegaan en de trekkracht iets minder en de boost iets later. Wel is het geluid van deze TurboKit R uitlaat echt heerlijk om te horen! Iets zachter dan citypower maar toch wel een lekkere brul erin 🙂 Kijk, dat moeten we hebben. Ook had ik hier nog al een lange tijd een harley rek liggen, en heb die ook maar eens gemonteerd.

Zo, dat was hem weer voor vandaag.. Tot de volgende update 😉