Vespa-Ciao.NL
:: Leovince’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Leovince’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 229)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frank80cc
    Donateur

je achterwiel beter vast zetten, als het goed is schiet hij niet meer vast.

-RobinvS-
      Bijdrager

Heb jij nou een JMPB achterbrug?

Leovince
        Topic starter

Ja, die heb ik al langer Robin 😉 Alleen nooit eerder tijd gehad om die te monteren:P

Leovince
          Topic starter

Gisteravond nog even snel een kabelboom gemaakt en m’n blok naar voren gezet met deze keer wel een 3e ophangpunt. Heb ook eindelijk weer een zijstandaard want zonder dat ding moet ik hem soms neer leggen ook 😛

Vandaag m’n nieuwe lampenkap erop gezet, sproeiertje 68 gemonteerd, een spatlapje gemaakt voor bij m’n achterspatbord en Gilera stickers geplakt. Ik vind hem nu nog steeds wat te kaal, denk dat er nog wat Polini stickertjes hier en daar komen 😉

Ook nog een filmpje hoe m’n citta wegrijd. Helaas maakte ik het filmpje toen ik hem net gestart had, dus toen ik begon weg te trekken stottert hij.. Daarna zie je dat hij beter gaat:P

Leovince
            Topic starter

Gister een Leovince Circuit geruild met een oude proma van me, deze gaat mooi op de crazy citta die ik laatst heb gekregen van iemand. (Als je die citta bent vergeten, scroll een zooi posts terug;))
              Het is natuurlijk zonde dat ik de citta niet standaard laat, (al was hij dat niet eens, dikke speedengine dr70;)) maar het word maar matig opgevoerd. 13/13, Malossi powerfilter, poulie 80, leokrul en het originele electronisch blokje wat er altijd op hoorde:)

Hier een foto van m’n oude originele achterbrug:P Zo krom als een hoepel.

Het originele blokje wat ik heb schoongemaakt van binnen en buiten:)

Tot updates 😉

-RobinvS-
              Bijdrager

Netjes, mijn achterbrug ziet er ongeveer ook zo uit haha :lol

Leovince
                Topic starter

Ledspots:D Deze schijnen vele malen beter dan mijn 20w 12v halogeen spots omdat deze maar 1w zijn. Ze zijn te vergelijken met 10w halogeen maar ze schijnen heel mooi en ook veel beter dan zo’n led fietslamp:P Ze zijn ook nog eens lichtblauwig i.p.v. wit 🙂

De kit doet nu drogen.. Morgen even nieuwe kabelboompje maken en laat ze branden via accu. Als het om het 8/9uur opladen van de accu gaat vervelen komt er een gelijkrichter en spanningsregelaartje tussen zodat hij ook op het blok kan:)

Leovince
                  Topic starter

Zo, booskijkert is weer helemaal klaar met m’n ledspots 😀 Het werkt nu dus via accu wat na 8 á 9 uur leeg zal zijn als je hem aan zou laten. Maar meestal rijd je in de middag en in de avond maar kleine stukjes dus het zou wel lang meegaan denk ik.

Mooi speelgoed dit:P Wil ook weer neon hebben, helaas is m’n oude neonslang z’n draad tot op het kortste endje afgebroken dus even nieuwe halen 🙂

Reactie mag;)

Leovince
                    Topic starter

Brommertje nog even mooi gepoetst en er een leovince demper op de proma gezet. Is veel stiller dan mijn proma demper maar helaas trilt hij zichzelf elke keer los. Iemand misschien nog een goed ideetje om hem mooi vast en lekvrij op een proma te krijgen?

En hier mijn 2e setje ledspots in de tijd van een maand. Vorige per ongeluk laten doorbranden:( En gelijk een dashboardje gekocht bij Citta-Florian. Ik had de spullen er even niet voor:P Let niet op die druipers, in het donker spuiten gaat nogal heel erg moeilijk:$ En gaat toch buiten het zicht want daar komt mijn tellertje te plakken 😉

hansieb
                      Moderator

Coole lampies 🙂 ziet er goed uit op een citta.

Leovince
                        Topic starter

Het is weer fototijd 😀

Gister weer even lekker geknutseld aan de brum. Koppelingssegmenten waren helemaal op. Carburateur was vies van de roest, nieuw benzinekraan gemonteerd, nieuwe benzineslang met nieuw benzineslang gemonteerd en weer even poetsen.

Gelijk even mooie foto’s gemaakt met de 10.1MegaPixel camera van mijn vader:P

Op wat krassen na blijft hij mooi:D Alleen dat werk ik zeker nog wel bij van de zomer als het warmer is 😉

Reactie mag..

dihagie
                          Bijdrager

haha, die leo demper heb je lekker beun met een Tie-wrap vast gezet?

verder een mooi citta’tje hoor! (Y)

Leovince
                            Topic starter

De bouwmarkt was al dicht, dus van de week ga ik een regenpijpklem halen en zo’n rubber tussen de demper en de uitlaat van een Leovince uitlaat. Dan is het geen beun meer 🙂

Mike
                              Bijdrager

leuk cittatje hoor:)

alleen snap ik nooit echt de keuze van die hoge veren? de rijeigenschappen worden er niet echt beter van..:o

de kleur blauw van je velgen enzo vind ik wel echt erg mooi:thumb

hoor wel wat van je over die veren;)

Mike

Leovince
                                Topic starter

Dit zijn maar 280mm veren hoor:P 4cm langer dan origineel. M’n maat heeft 365mm zundap veren op zijn citta, dat is pas verslechte rijeigenschappen:lol

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.