- Dit onderwerp bevat 228 reacties, 60 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 5 maanden geleden door Eggie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 december 2010 om 17:20 #466577
lampenkap :
Hoe wil je in godsnaam met een lamellenschijf in een tank van een citta komen?:lolnee haha :lol
ik zag dus he dat je op die foto’s hee,dat je bezig was met het schuren van je frame
dus vandaar :con
het onlakken van je frame met afbijt.
ik heb wel eens eens een paar onderdelen met zown schijf gedaan en het gaat echt super snel en alle roest verwijdert ie mooi en netjes13 december 2010 om 17:24 #466578Er zit geen roest OP het frame hoor:P Die afbijt doet al het werk al, en daarna nog even opschuren zodat echt alles goed glad is om te spuiten:P
Haha, eindelijk weer eens bezig aan de citta’s. De laatste tijd had ik het al een beetje verwaarloosd:(
14 december 2010 om 16:13 #466606Wat een mooie Ciao goed gelukt!
23 december 2010 om 17:01 #466794
En m’n blokje zit eindelijk gereviseerd in elkaar 🙂 Met bromkrukas natuurlijk..
Alleen de cilinderkop zit nog niet vast omdat ik de M7 moeren niet had liggen en het decompressiesetje kreeg ik er niet in m’n eentje in:PMorgen er dus even aan verder zodat hij helemaal in elkaar zit. Na nieuwjaar m’n frame spuiten en dan alles opbouwen 😀
23 december 2010 om 17:05 #466795heee lampekap mooi blokkie! 🙂 geworden
als ie zo mooi rijd als ie eruit ziet dan is het de moeite waard geweest! :congoed gedaan!
23 december 2010 om 17:34 #466796Haha, dankjewel voor je reactie Citta-ehv 😉
Het zal vast wel goed lopen hoor, dit is zeker niet de eerste keer dat ik een blok reviseer 🙂
6 januari 2011 om 21:43 #467182En ik ben weer bezig geweest 😀
Deze keer is het m’n frame met kenteken spuiten.. Op 3 druipers na door te vlug van blijdschap te gaan spuiten :S is alles nog heel mooi geworden.
En laten foto’s nou meer zeggen dan een hele lap tekst, zet ik ze maar meteen neer;)

Lijkt of de verf heel raar is op deze foto, maar dat is het echt niet? 😛

Close-upje

Shinen als de modderfokker 😛Ben van plan m’n hele zaterdagochtend en middag te besteden aan de hele citta met het nieuwe frame, stalen achterbrug en Speedengine-Polini42ALU blok in elkaar te zetten! Gaat wel goed komen denk ik
7 januari 2011 om 07:53 #467193Ziet er goed uit maar ik ben benieuwd of het nog zo blinkt als de lak droog is?
Welke lak heb je eigelijk gebruik?
Ga zo verder
7 januari 2011 om 11:58 #467198Action spuitbussen:lol Die gebruik ik altijd en hebben nog nooit gefaald:P
Zoals ik al weet blinkt het niet zo als het nat is, maar evengoed blinkt het wel mooi ookal is de lak goedkoop 😉
7 januari 2011 om 17:00 #467217laatste foto lijkt wel een beetje op donker chroom!:P
haha netjes verder!
7 januari 2011 om 22:21 #467239En de uiteindelijke kleur van m’n frame:

Best mooi geworden toch? 😀 De druipers zijn zelfs verdwenen na een paar lagen daarover heen te hebben gespoten toen, dus dat is ook geen zorg meer..
Morgen alles in elkaar zetten, heb nu al zin 😛
8 januari 2011 om 22:25 #467267Zo, vandaag de hele dag m’n brommer in elkaar gezet. Het blok loopt helemaal top en alles zit weer netjes in elkaar.
En wat een trekkracht vanuit stilstand:O Ik heb zelfs electrische onsteking maar poulie 65 en blauwe trekveren en een Proma cc geven gewoon echt veel trekkracht uit stilstand.. Ik heb nog geen ritje gereden want de benzine was op:P
Helaas heb ik hele slechte foto’s.. Morgen maak ik ze met m’n camera bij een leuk landschapje ofzo 😉

Laat een reactie achter als je wilt 😉
9 januari 2011 om 16:59 #467297Ik heb wat betere foto’s:)

Blokje rijd heerlijk.. Optrekken is geweldig enzo, heb net nog even de 65 aangetikt voordat m’n blok naar achter schoot en m’n snaar te slap stond. Dit kwam omdat ik nog geen 3e ophangpunt heb vastgemaakt omdat ik het afstandsbusje niet heb.
En let niet op die veragde lampenkap.. M’n eigen ging sheuren omdat hij te strak was vastgedraaid, ik haal morgen weer een nieuwe:)
Binnenkort ook maar eens dat ding poetsen:P Gelijk echt alles afmaken want ik heb ook nog geen kabelboom.
Ohja, nog een raar iets, als ik m’n achterrem inknijp, blokkeert meteen m’n achterwiel. Dus dat hij heel goed remt. Kabel staat niet te strak. Wat is dit?
Vragen, opmerkingen of leuke reacties mogen 😉
9 januari 2011 om 18:02 #467301Ziet er netjes uit 😉 Ik zou niet rijden zonder die afstandsbus 😉 Ik heb hem vandaag gemaakt. Gewoon een oude pistonpen ingekort tot hij de goede lengte had.
9 januari 2011 om 18:04 #467302Hey dat is een goede manier:o Daar heb ik er nog toevallig 4 van liggen ofzo. dankjewel 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.