Vespa-Ciao.NL
:: Leovince’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Leovince’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 229)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

citta-ehv
    Bijdrager

lampenkap :
      Hoe wil je in godsnaam met een lamellenschijf in een tank van een citta komen?:lol

nee haha :lol
      ik zag dus he dat je op die foto’s hee,dat je bezig was met het schuren van je frame
      dus vandaar :con
      het onlakken van je frame met afbijt.
      ik heb wel eens eens een paar onderdelen met zown schijf gedaan en het gaat echt super snel en alle roest verwijdert ie mooi en netjes

Leovince
      Topic starter

Er zit geen roest OP het frame hoor:P Die afbijt doet al het werk al, en daarna nog even opschuren zodat echt alles goed glad is om te spuiten:P

Haha, eindelijk weer eens bezig aan de citta’s. De laatste tijd had ik het al een beetje verwaarloosd:(

ballap
        Bijdrager

Wat een mooie Ciao goed gelukt!

Leovince
          Topic starter

En m’n blokje zit eindelijk gereviseerd in elkaar 🙂 Met bromkrukas natuurlijk..
            Alleen de cilinderkop zit nog niet vast omdat ik de M7 moeren niet had liggen en het decompressiesetje kreeg ik er niet in m’n eentje in:P

Morgen er dus even aan verder zodat hij helemaal in elkaar zit. Na nieuwjaar m’n frame spuiten en dan alles opbouwen 😀

citta-ehv
            Bijdrager

heee lampekap mooi blokkie! 🙂 geworden
              als ie zo mooi rijd als ie eruit ziet dan is het de moeite waard geweest! :con

goed gedaan! :thumb

Leovince
              Topic starter

Haha, dankjewel voor je reactie Citta-ehv 😉

Het zal vast wel goed lopen hoor, dit is zeker niet de eerste keer dat ik een blok reviseer 🙂

Leovince
                Topic starter

En ik ben weer bezig geweest 😀

Deze keer is het m’n frame met kenteken spuiten.. Op 3 druipers na door te vlug van blijdschap te gaan spuiten :S is alles nog heel mooi geworden.

En laten foto’s nou meer zeggen dan een hele lap tekst, zet ik ze maar meteen neer;)

Lijkt of de verf heel raar is op deze foto, maar dat is het echt niet? 😛

Close-upje

Shinen als de modderfokker 😛

Ben van plan m’n hele zaterdagochtend en middag te besteden aan de hele citta met het nieuwe frame, stalen achterbrug en Speedengine-Polini42ALU blok in elkaar te zetten! Gaat wel goed komen denk ik :thumb

virgil
                  Donateur

Ziet er goed uit maar ik ben benieuwd of het nog zo blinkt als de lak droog is?

Welke lak heb je eigelijk gebruik?

Ga zo verder:thumb

Leovince
                    Topic starter

Action spuitbussen:lol Die gebruik ik altijd en hebben nog nooit gefaald:P

Zoals ik al weet blinkt het niet zo als het nat is, maar evengoed blinkt het wel mooi ookal is de lak goedkoop 😉

dieseltank
                      Bijdrager

laatste foto lijkt wel een beetje op donker chroom!:P

haha netjes verder!

Leovince
                        Topic starter

En de uiteindelijke kleur van m’n frame:

Best mooi geworden toch? 😀 De druipers zijn zelfs verdwenen na een paar lagen daarover heen te hebben gespoten toen, dus dat is ook geen zorg meer..

Morgen alles in elkaar zetten, heb nu al zin 😛

Leovince
                          Topic starter

Zo, vandaag de hele dag m’n brommer in elkaar gezet. Het blok loopt helemaal top en alles zit weer netjes in elkaar.

En wat een trekkracht vanuit stilstand:O Ik heb zelfs electrische onsteking maar poulie 65 en blauwe trekveren en een Proma cc geven gewoon echt veel trekkracht uit stilstand.. Ik heb nog geen ritje gereden want de benzine was op:P

Helaas heb ik hele slechte foto’s.. Morgen maak ik ze met m’n camera bij een leuk landschapje ofzo 😉

Laat een reactie achter als je wilt 😉

Leovince
                            Topic starter

Ik heb wat betere foto’s:)

Blokje rijd heerlijk.. Optrekken is geweldig enzo, heb net nog even de 65 aangetikt voordat m’n blok naar achter schoot en m’n snaar te slap stond. Dit kwam omdat ik nog geen 3e ophangpunt heb vastgemaakt omdat ik het afstandsbusje niet heb.

En let niet op die veragde lampenkap.. M’n eigen ging sheuren omdat hij te strak was vastgedraaid, ik haal morgen weer een nieuwe:)

Binnenkort ook maar eens dat ding poetsen:P Gelijk echt alles afmaken want ik heb ook nog geen kabelboom.

Ohja, nog een raar iets, als ik m’n achterrem inknijp, blokkeert meteen m’n achterwiel. Dus dat hij heel goed remt. Kabel staat niet te strak. Wat is dit?

Vragen, opmerkingen of leuke reacties mogen 😉

Docs
                              Donateur

Ziet er netjes uit 😉 Ik zou niet rijden zonder die afstandsbus 😉 Ik heb hem vandaag gemaakt. Gewoon een oude pistonpen ingekort tot hij de goede lengte had.

Leovince
                                Topic starter

Hey dat is een goede manier:o Daar heb ik er nog toevallig 4 van liggen ofzo. dankjewel 😉

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.