- Dit onderwerp bevat 228 reacties, 60 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 5 maanden geleden door Eggie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 december 2010 om 13:31 #466410
Inderdaad, ik zou hem nog niet monteren.
Misschien op mijn manier doen?7 december 2010 om 13:41 #466411die tank ziet er idd aardig roestig uit.
ik geloof dat Mike een snoras had bewerkt voor 42 alu, top 90+
moet je hem eff vragen,ik weet t niet zeker hoor.
7 december 2010 om 14:30 #466412Net even allemaal steentjes in de tank gegooid met wat cola. Het zijn van die rode kiezelsteentjes uit mijn tuin:P Heb een kwartier hard zitten schudden en daarna alles doorgespoeld met warm water. En wat een bagger eruit kwam:|

Dit ziet er al wat veeeel schoner uit dan de 2 plaatjes hiervoor. straks even cola halen, nog 2 dagen erin laten zitten en dan hopen dat alle niet losse roest er ook uit is voor de zekerheid.
Haha, er komt al vordering in 😀 Nu nog m’n 60PoliniALU blokje bewerken en in elkaar zetten 🙂
7 december 2010 om 17:37 #466416
Vanavond dit schatje ophalen voor niks met kenteken 😀 Zit ook speedengine en proma bij en alles.. Ben weer zo blij als een kind in een snoepwinkel 😀M’n pas gekochte frame met kenteken doe ik niet weg, die zet ik op m’n andere citta zodat ik 2 citta’s en een vivacity op kenteken heb staan. Als het me te druk word verkoop ik 1 citta.
De speedengine ga ik gebruiken voor mijn 42PoliniAlu zodat ik niet hoef te hakken in m’n standaard carters.
:D:D:D
7 december 2010 om 19:01 #466420steven osh :
dat merk HG heeft goede roest oplosser, is wel bij een bouwmarkt te krijgen. enige stomme nadeel is dat je het moet naspoelen met water…
zoutzuur moet je niet aan beginnen, is ook nog eens hartstikke link spul om mee te gaan werken.succes met je project!
Over deze had ik het 😛
7 december 2010 om 20:44 #465554Lucky Bastard, dat heb jij altijd he die mooie ”aanbiedingen”
Ben echt jaloers:con7 december 2010 om 21:50 #466425En hij staat alweer thuis 🙂

Even alle spulletjes opnoemen die erop of erbij zitten:
Elec Speedengine
Elec std blok
50cc std
70cc DR
2 Malossi Powerfilters
Neon onder het achterspatbord groen. Doet me weer denken aan het blauwe neon wat vroeger op mijn oude citta zat:P
ContactslotHet is een van de nieuwste ”Crazy” uitvoeringen uit 2002. Dus met die nieuwe lampen, toeter en electrische onsteking.
Prijs: 0 euro voor dit hele mooie pretpakket inculsief kenteken! Ben die jongen nog steeds eeuwig dankbaar 😀
8 december 2010 om 08:03 #466427Hoezo krijg je zoiets gratis dan?:P Wel lekkere aanwinst
8 december 2010 om 13:42 #464635😮 Hoezo gratis? Ziet er wel leuk uit 😉
8 december 2010 om 15:17 #466428Omdat al deze spullen uit zijn schuur moest van zijn ouders. Hij heeft ook al een auto en hij ging er toch niets meer mee doen. En hij kon er mij mee blijmaken:D
Zo, vandaag even het blok uit elkaar gehaald en de brommer gepoetst. Dat mocht wel even na 2 jaar in een stoffige schuur..:P

Hier nog even mijn andere frame met kenteken. Die is nog niet vergeten hoor:P Ligt lekker cola te drinken voor een week:)

Hier mijn splinternieuwe Speedengine uit elkaar..

Weet iemand wat voor krukas dit is? Er staat geen merk op. Ik denk een TR maar die breken snel helaas. Die gaat er dus niet in als het een tr is:PHet word al leuker met die speedengine en Polini42ALU combo 🙂 Dit blok gaat tenminste op mijn andere citta en er komt een standaard 50cc elec blokje op de nieuwe citta.
9 december 2010 om 13:20 #466433Krukas lijkt erg op een Top racing. Kijk eens of je een smeersleuf hebt op het big end? Heb je die er niet, kan het ook nog wel een Mazzucchelli zijn. Die t.o.v. de TR wel weer erg goed zijn.
9 december 2010 om 13:31 #466434Er zit een smeergleuf in, dus een TR :S
Dat word een bromkrukas zoeken:P Maar ik meende ook eens gehoord te hebben dat een racekrukas minder goed presteerd in een SpeedEngine dan een standaard bromkrukas?
Of is dit nou broodje aap? 😛
13 december 2010 om 16:40 #466573De staat van de tank na 5 dagen cola:

Het zit er dus nog steeds in, meer krijg ik er ook niet uit en ik laat het ook zitten. Er komt ook niks geen viezigheid meer uit en zolang ik er nog een filter tussenzet zal het geen probleem meer geven denk ik.Ook net even het frame in de afbijt en een plamuurmes ertegen aan gegooit:P Net nog meer op gesmeert en straks weer verder met de plamuurmes 🙂 Echt veel beter dan schuren!

En nu even niks over citta’s maar dit keer een Ciao. Deze heb ik helemaal opgeknapt voor een vriend van me, en hij maakt zelf nog een perso aan hier als ’t goed is.

Ik vind hem in ieder geval geslaagd en is er maar 1 van. (Zwarte ciao’s zijn er 1000en van maar niet met malossi stickers8))Reactie? Niet verboden hoor 😛
13 december 2010 om 17:16 #466575hee lampenkap
is het niet iets om dit met een schuurschijf te doen?:|
je weet wel zown lamellenschijf voor op de slijptol…
13 december 2010 om 17:18 #466576Hoe wil je in godsnaam met een lamellenschijf in een tank van een citta komen?:lol
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.