Vespa-Ciao.NL
:: Leovince uitlaat lijkt niet te passen

Home Forums Techniek Opvoeren Leovince uitlaat lijkt niet te passen

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

leovinci rider :
      Ik heb laatst een zwarte vespa ciao van machorider gekocht en heb der direct een leovinci snelloop ondergegooid en hij trekt een stuk op maar nu heb ik het probleem dat als ik vol gas rijdt dan schiet de uitlaat eronder uit. Ik heb denk ik al zo’n vermoeden dat hij niet goed afsluit bij de uitlaatpoort,alleen weet ik niet hoe ik dit op moet lossen. Weet iemand van jullie dat mischien en kunnen jullie wat tips geven a.u.b

met vriendelijke groet, leovinci rider:D

Kheb een goede tip:!

Ik maak al mijn uitlaten alleen aan de uitlaatmond vast met de schroef, maar dan trillen ze (hoe goed je m owk aandraaid) er bij mij altijd onderuit;)

Dus ik doe voortaan een ijzerdraad door het gat in het frame (waar je je blok mee vastzet, want daar is meestal nog wel ruimte om een ijzerdraadje erdoorheen te doen) en om de uitlaatflens heen. Trek ik goed vast en dan met een tang paar keer goed zodat de draden om elkaar wikkelen….

Werkt perfect en je kunt je kappe er gwoon nog op! Mochten je kappen er niet op kunnen dan kun je owk een ijzerdraad om de gehele cilinder heel en dan onder het voetenplankje aandraaie. Dit is miss iets meer werk, maar dan zit ie owk weer iets beter;)

Khoop da dit je probleem verhelpt:thumb

bunsen
      Bijdrager

op de doos voor een citta stond bij mij bravo die past perfect onder mijn gilera. Die van de ciao niet dus ging gewoon terug.

leovinci rider
        Bijdrager

Ik zal wel ef kijke wat ik er mee kan doen. :moon

iaccaloco
          Bijdrager

bunsen :
            op de doos voor een citta stond bij mij bravo die past perfect onder mijn gilera. Die van de ciao niet dus ging gewoon terug.

:! Uitlaten voor Ciao/Citta zijn ook hetzelfde……

Later kwam er alleen een “speciale” Ciao-Leovinci krul uit, met deuk en iets gewijzigde vorm….

Maar bijv. een Proma Circuit past op Ciao, èn dus op Citta!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Jacky
            Bijdrager

toch schijnbaar ookniet altijd… Op de citta van een vriend pasten beiden niet.. Dit heeft dan weer met de dikte van de uitlaatpoort te maken geloof ik? Betrof een model ciao zoals de mijne en nieuw model citta.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.