Vespa-Ciao.NL
:: Leovice uitlaat onder een SI

Home Forums Techniek Opvoeren Leovice uitlaat onder een SI

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Donnom
    Topic starter

Beste mensen,

Eindelijk is ie er dan, m’n leovince :D.

http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3516

Nu heb ik dus ook mç cylinder binndenn 😀

http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3529

Het probleem, de uitlaat past er totaal niet onder, als ik de mond op mijn cylinder zet, dat is de eerste beugel die je tegenkomt al niet te monderen, en om over de 2e nog maar te zijgen. Nu kan ik wel me oude techno uitlat monderen(waarvan ik de demper eraf heb geslepen) monteren en dan de leo vince ertegenaanplakken, maar dan is mijn vraag gaat dit lekker lopen.

En hebben anderen ook last van dit probleem

Tonni
      Moderator

Die eerste is inderdaad lastig omdat ie erbij tussen moet bij je blok en frame. Die andere beugel past alleen als je geen bokstander hebt volgens mij.

Welke cilinder heb je? Die link doet het niet.

**EDIT** Heb je echt die Leo van de link gekocht? Want die is speciaal voor een Ciao. Dus dat die niet mooi past vind ik niet raar.. Je moet de Citta uitvoering hebben.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Donnom
        Topic starter

NU doet de link het wel 😉

EDIT :: Ik heb inderdaad die omdat in mijn vorige vraag mensen mij hebben verteld dat de onderen voor die 3 (buiten frame en plaatwerk) hetzelfde zijn. Is er nu nog een mogelijheid voor mij ?

En werkt het wat ik zei over die techo in combi met leo vince

koen92
          Bijdrager

Kan je niet kijken of je die 2e beugel eraf kan zagen ? heb ik zelf ook gedaan had wel de citta uitvoering.
            Toen paste mijn uitlaat wel

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.