- Dit onderwerp bevat 436 reacties, 83 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 5 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 juli 2008 om 18:14 #431866
Foto’s gemaakt van me vespa si.
Hij loopt hoed, nu ook een cilinderkop met decompreseur zodat je hem ook uit kunt zetten zonder hem door de choke te laten verzuipen en nu kan ik hem dus ook aanrennen
Ik vind hem wel erg vet zo, oldskool stijl :pimp

Met kappen :D:

Van bovenaf
26 juli 2008 om 18:34 #431867ziet er wel goed uit maar je hebt je vere verkeerd staan die moete andersom;)
greets dum
26 juli 2008 om 19:37 #431868dat kan niet, dan komen de spiralen tegen het frame!!!…
26 juli 2008 om 19:42 #431869ja ik vindt het zo mooier uitzien dus daarom heb ik het ook maar zo gelaten 😉
Op somiige foto’s lijkt die erg hoog maar dat is die in het echt een stuk minder. Op sommige foto’s ziet het voorspatbord er niet zo mooi uit vind ik, misschien dat ik hier nog wat mee ga doen 🙂Deze si zal te zien zijn op de zomermeeting limburg 2008 :bier
26 juli 2008 om 20:47 #431870pijpje enzo staat er leuk onder, maar dit kan toch niet lekker zitten? :p
mijne was ook zo hoog achter, maar ik had gewoon het originele stuur erop, en dat vond ik al irritant zitten.( http://www.mijnalbum.nl/Foto-PEG7IVMK.jpg )
ik schoof de hele tijd naar voren als ik over een drempel ofzo reed :p maar het ligt natuurlijk ook eraan hoe lang je zelf bent en wat je zelf fijn vind qua houding
26 juli 2008 om 21:27 #431871je moet de velgen egwel effe een ander kleurtje geven, dan is ie supervet! nu ziet ie nog een beetje te origineel uit..
27 juli 2008 om 11:24 #431876@ fons
Ik vind het wel fijn rijden zo, maar als ik bij mij in de straat rustig het opritje van de straat in rij kom ik al stukje naar voren
Voor lange stukken te rijden zal je denk ik ook last aan je rug krijgen, maar verder als een half uur rij ik toch niet in een stuk door@timo
Welke leur zou je dan doen? Ik vind het grijze gewoon goed bij de rest horen. De hoofdkleuren van de si wil ik eigenlijk zwart me grijs houden. Dit is wat ik noem de oldskool stijl en die bevalt me eigenlijk wel 🙂
Als iemand suggesties heeft hou ik hem mooier zou kunnen maken, hoor het zeker graag! 8)27 juli 2008 om 16:00 #431881zwart en grijs is best leuk, maar ik vind hem voor die kleine aanpassingen wat je eraan gedaan hebt (bv dat koplampspoilertje is eg vet en dat stuur) al best vet uit zien. alleen valt er nog niets echt op. je velgen zijn mooi, 10 spakers, maar niet echt opvallend mooi. als je je aan je kleurencombo wilt houden zal ik hem of zwart spuiten (kan een beetje saai uitvallen) of antraciet (donkergrijs, blijf je bij je kleurencombo maar is een mooier kleurtje dan dit saaie grijs) of een donkere opvallendere kleur zoals donkerblauw of donkergroen oid, zodat het niet té erg opvalt maar wel mooier uitziet.
dat is mijn mening, als jij dit al mooi genoeg vindt moet jij weten. ik vind hem zo ook al mooi, maar er mist toch nog net iets aan 😛
3 september 2008 om 14:29 #432753vanwege mijn pc heb ik de laatste tijd geen updates meer gehad in mijn perso. Maar nu ik een helemaal nieuwe pc heb 😀 kan ik mijn perso weer updaten. Hier volgt een foto update.
vespa si met de minibike

km teller van de lamp van mijn avanti in de avanti lamp van mijn si gemaakt, want deze had geen km teller meer [paste natuurlijk gelijk want was dezelfde soort lamp]

toen een polini voorvario van ‘gekkehenk’ van het forum gekocht.

Ik heb 7 grams rollen gehaald, hiermee rijd die erg fijn 😀 met de simo proline haalt hij rond de 60.
Foto’s die ik net in de achteruin gemaakt heb, met citypower. Hij trekt goed met de city en is erg stil [beetje te stil misschien :relax] hij haalt met deze pijp zo’n 50
polini stickertje geplakt

Reacties zijn welkom! 😀
3 september 2008 om 18:56 #432761nice heb zelf geen vario vindt ze net wat aan de duren kant maar hij staat er goed bij en je stuurtje vind ik machtig
maar het lijkt me zo naarvorenleunend zitten?,, ik krijg dan iedegeval last van me armen,, mooie brom;)GTZ NV
3 september 2008 om 19:31 #432763ja als je erg ver rijd kan het rot voor je rug zijn, maar ik ga meestal niet zover rijden dus 🙂
de komende tijd ga ik er niet al te gek veel meer aan veranderen denk ik zo.3 september 2008 om 21:31 #432775Zithouding is niet slecht opzich met je voeten op de kickpedalen. Bij een mountainbike zit je met je kont toch ook even hoog/hoger dan met je handen..
12 september 2008 om 13:48 #433020Heb me gisteren de handmade van Fons overgenomen. [80 km voor gefietst, heenweg heb ik me echt behoorlijk verfietst :P]
Het is een oudere als die van polini ciao, het is ook een leovinci en geen leovince.
Hier foto’s, de mijne is de zwarte, de voorste [erg nette] is die van polini ciao.

Ben er in elk geval erg blij mee
12 september 2008 om 15:33 #433021ik hoop dat je hem goed kunt laten lassen 😉 bij mij heeft hij nooit echt geweldig gelopen door die deuk in de voorbocht…
mooi dat je er blij mee bent, ik vind je DR cilinderkopje ook leuk om te hebben
12 september 2008 om 19:05 #433028Ik ken iemand die maakt op maat uitlaatjes van rvs voor onder de auto, daar moet ik binnenkort toch langs. We komen de hele bocht eraf aan het halen door al het gebeun eraan..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.