Vespa-Ciao.NL
:: leon ciao’s perso

Home Forums Perso’s Projecten leon ciao’s perso

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 437)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

N!CKs

idd, waarom zitte de veren anders:?
      en stuurt staat hem zuper vet. net een racertje.
      dat geeft het samen met die ninja een sportievere look.:thumb

leon ciao
      Topic starter

Net foto’s gemaakt van mijn vespa si:

reiniero
        Bijdrager

vind die ninja niet mooi staan.. maar ja ben ik eh.. voor de rest wel een mooi ding..

leon ciao
          Topic starter

ik had leiver gehad dat de ninja wat hoger zou ‘hange’maar ja ik kan hem nergens anders hangen
            maar zo staat de ninja usine ook wel vet vind ik
            Binnekort eens foto sesie houden met poliniciao’s racing ciao
            maar ik vind dit wel fijner sturen dan het orginele stuur, alleen jammer dat ik op dit stuur geen fietsbel heb gemaakt zoals op het orginele stuur 😛

jordy
            Bijdrager

je si ziet er goed uit hoor;)
              als de uitlaat wat hoger zou liggen zou mooier zijn maar is zo ook ok:P
              vaag achterzitje
              misgien dat chromen zitje eraf halen en dan die lelijke balk inkorten en dan de achterlamp er weer op

PoliniCiao
              Bijdrager

LeMoN :
                netjes, maar de veren moeten andersom 😛

Dat gaat zo niet, dan komen ze aan het frame (het is geen citta he ;))
                En leon wou niet dat ik een stukje uit het frame slijp anders had ik dat wel gedaan (a)

ArvidW
                Donateur

Gaaf:thumb Je monteerd een laag stuurtje en een Ninja en een Si ziet er direct goed uit 🙂

Zou je die rubbers om je voorvork ook niet weghalen, kun je mooi dat blinkende chroom van voorpoten zien 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

N!CKs

de sis ziet er echt fantastisc huit met dat laag stuurtje, chrome achterveren en die ninja.
                    idd wat ArvidW al zegt, miss je voorvork rubbers eraf halen.
                    wel jammer dat de ninja zo laag hangt, of de foto’s van met dat hoge stuur hing hij hoger.

leon ciao
                    Topic starter

N!CKs :
                      de sis ziet er echt fantastisc huit met dat laag stuurtje, chrome achterveren en die ninja.
                      idd wat ArvidW al zegt, miss je voorvork rubbers eraf halen.
                      wel jammer dat de ninja zo laag hangt, of de foto’s van met dat hoge stuur hing hij hoger.

dat komt door mijn nieuwe achterveren, de orginele zijn 260mm en die mooi die ik nu heb zijn 300mm

VespaAvanti
                      Donateur

Ziet wel leuk uit;)
                        Achterveren kunnen wel andersom volgensmij, dan moet je dat busje wat ringetjes bijleggen zodat hij het frame niet meer raakt.
                        Of is daar te weinig draad voor ?:?
                        Zover ik weet moet het gewoon gaan.
                        Ninja kun je makkelijk hoger hangen.
                        Je moet zegmaar een soort van L-vormig beugeltje maken.
                        Dan kan je hem zo hoog hangen als je wilt.8)
                        Voorvorkrubbers zou ik mooi laten zitten, zonder is het wel mooier maar dan kan er allemaal zand en troep tussen komen waardoor je hem binnen de kortste keren kunt reviseren:|
                        Zoals ik al zei, verder vindt ik hem wel wat hebben, zeker voor een SI:thumb

leon ciao
                        Topic starter

Heb vanmiddag mijn vespa ciao frame verkocht, vanmorgen heb ik afscheidsfoto’s gemaakt 😛
                          Het was de laatste kans om mijn ciao en si samen op de foto te zetten :bier

denk dat ik binnekort maar weer eens verder ga met de si 🙂

TimoO_
                          Donateur

ik vind de ninja zo wel mooi, mooie symetrie met het frame

wel had ik liever een wat lager zadel gezien, kleiner voorspatbord geen rubbers om de voorvork en de kappen in een mooier opvallender kleurtje (met opvallend bedoel ik dus niet paars ofzo, mooi hoogglans wit/grijs voldoet ook hoor).

leon ciao
                            Topic starter

voorspatbord ga ik inkorte, maar voor de rest ga ik de komende tijd niet veel meer aan het uiterlijk van de si veranderen. Ik wilde eerst mijn ciao zadel op de si, maar dat past niet volgens mij, waar kan ik een lager zadel voor si krijgen? niet dat deze slecht zit ofzo, maar lager zadel staat denk ik wel iets beter ja

N!CKs

de si ziet er goed uit:thumb
                                mooie foto shoot:D
                                en idd kleiner voorspatbord en zoals ik al eerder heb gezegt de voorvorkrubbers eraf. wel jammer dat er dan rotzooi tussen komt, maar zal wel stukken mooier staan

Roger102
                                Bijdrager

Heey leonciao,,

Jij hebt dat stuurtje bij de arend gekocht bij de arend ofniet ??
                                  zoja wat heb je ervoor betaald ??
                                  anders haal ik me die morge ff voor men EBR voorvork

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 437)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.