- Dit onderwerp bevat 436 reacties, 83 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 5 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 april 2010 om 14:31 #439106
Die carbon demper is te vet.
Kan het zijn dat je cam op macro(=van dichtbij) stand staat want die demperfoto is opvallend scherp vergeleken met alle andere appelmoesfoto’s:P
Ik zou die 5 spaaks er terug in zetten.
20 april 2010 om 14:57 #438582@Edjuh, mensen en camera’s gaan niet altijd samen 😉
@leon ciao : http://www.ephotozine.com/article/Using-your-digital-cameras-macro-mode-4848
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel20 april 2010 om 16:19 #460527@ edjuh, zou kunnen moet ik er eens naar kijken.
Vandaag heb ik de lc kit op deze brommer gemaakt, staat heel mooi !
en op mijn andere snor ciao heb ik de elek speedengine onder gehangen maar die wil nog niet starten, krijgt geen benzine 😉20 april 2010 om 18:44 #460556ik heb helemaal geen macro stand op mijn camera. Heb gekeken hij is 3.2 megapixel.
nog ff een foto met de lc kit erop. [let even niet op die draad om het frame die is voor de zekerheid omdat ik mijn beugel niet helemaal 100% vertrouw, moet nog een nieuw beugeltje gaan maken ;)]

20 april 2010 om 20:24 #460561Heb je dan geen standaard voor je camera op te zetten?:?
21 april 2010 om 06:54 #460566SjoerdCiao :
Heb je dan geen standaard voor je camera op te zetten?:?hij bibbert niet tijdens het foto maken, de camera zoemt niet in 😉
Ik vind die 10 spaaks altijd wel mooi staan 8) mooi brommertje zo;)
21 april 2010 om 07:04 #460567Sorry voor het off:
Is het niet zo dat je met je camera eerst de knop half moet indrukken om te focussen en dan helemaal?
Mischien gaat daar iets fout?Anders heb ik niks gezegd
Verder leuk brommertje zo.
21 april 2010 om 09:59 #460569nee ik heb gewoon echt een bout slechte camera uit het jaar 0 :lol
bedankt voor de positieve reacties. Vanmiddag ga ik samen met thom-ciao de grijze ciao helemaal klaar maken zodat hij ook mee kan rijden.
Ik heb zaterdag nog filmpjes laten maken hoe ik aan het crossen was met de crossciao, zal even kijken of ik die vanavond ofzo er op kan zetten 😉3 mei 2010 om 12:43 #458827ff weinig aan de brommer kunnen doen afgelopen dagen omdat eigelijk alles het wel deed 😉
Alleen de matzwarte snor ciao ligt nog uitelkaar omdat ik daar de onderdelen nog niet voor had, maar die heb ik inmiddels bij elkaar dus daar wordt ook aan begonnen.
Ik reed bijna niet meer met de snor ciao met lc omdat hij maar 55 ging en als je er naast een schakelbrommer hebt staan is de keuze dus snel gemaakt. Verder begon de snor soms raar te stotteren, ik denk dat de ontsteking van het 50cc blokje aan vervanging toe is.
Maar ik heb van het weekend van dries van het forum een hoop onderdelen [eigelijk complete brommer :D] bgekocht en gister/vandaag heb ik de snor ciao eens wat sneller gemaakt, of ja ik heb hem nog niet kunnen aanlopen of foto’s kunnen maken omdat ik niet de garage uit ga door dit schijt weer 🙁
Nieuwe setup : 70cc malossi brevettato, eurocilindro lc kop [ heb ik afgevlakt], cp carters poorten int carter doorgetrokken + inlaat bewerkt, bewerkte krukas, 13.13, malossi filter, leovince handmade [wou simo racing maar past niet met de lc kop 🙁 ], vario 100mm schijven met gele drukveer groene veertjes en polini speedcontrol voorvario 7 grams rollen.
Blok heeft veel compressie.De speedengine met 80 polini heb ik vandaag ook gereviseerd en kan onder de matzwarte ciao.
Verder heb ik 2 nieuwe brommer gekocht voor de onderdelen die ik nodig had, liepen in tegenstelling tot wat ik normaal koop wel en allebei ook nog heel goed 😀
De superbravo heb ik de limbo tour meegereden vorige week zondag, geen problemen gekend liep lekker, 50 km/h. Op de foto’s heb ik er wel al een ander zadel en voorvario opzitten.

De si :

De superbravo ligt uitelkaar maar ga ik rijdend maken. De si ga ik ook weer rijdend maken en dat die iets beter uitziet, maar die gaat dan verkocht worden..
2 juni 2010 om 19:48 #461734de in de post hierbovenstaande superbravo is in de mei vakantie als een rollend frampie de deur uit gegaan en de si heb ik gister maar bij het oudijzer gedaan.. [enkel het frame zonder vork, brug of iets]
Ik heb genoeg gedaan maar ben helemaal vergeten om het hier up the daten…
Mijn nieuw model ciao heeft op het moment de setup die <— daar staat. Het vliegwiel is afgedraaid door virgil.Nu ga ik maar weer verder waar ik vanmiddag/avond gebleven ben danmaar 😉

en gisteren maar eens een nieuw ciao’tje gehaald [werd wel weer eens tijd he :lol], waar ik vandaag eens mee bezig ben geweest. Gele plaat komt erop 🙂

Hij liep niet maar had hem gisteren al aan het lopen.. Zat geen bougie in, dus die erin gedaan en nieuwe benzine erin en starten maar. Beetje afgesteld en hij liep al perfect. Hij was orgineel op de sito +, 13.13 en malossi filter na. Start goed.
Maarja hij ging maar 50 en de achterband was lek [even aan de compressor gehouden voor testrit] dus vandaag maar even de proma cc, strakere trekveren en grijze 4 spaaks velgen erin gezet. [nog niet gedaan op de foto’s]
Ik ga dit vespaatje de komende tijd wat kleine dingetjes mee doen zodat die klaar is om als huis-tuin-keuken ciaotje te gelden en een lekker betrouwbaar 50cc brommertje voor erbij is nooit weg natuurlijk 😉
Omdat ik deze ga houden ga ik de grijze ciao, na bijna 2 jaar, toch wegdoen..En dit vond ik ook wel lollig, hier nog een leonciao-brommers teamfoto van net :lol [grijze ciao en minibike ontbreken wel nog, verder heeft mijn broer nog 1 ciao en ligt hier nog een ciao van een kennis].

21 juni 2010 om 15:52 #462191PoliniCiao :

toevallig van de week het tegenovergestelde gevonden:D
21 juni 2010 om 20:15 #462204haha wel vet combo hoor !
Zal ik voort ook maar even samenvatten wat er nog gebeurd is :
Heb nog wat dingen aan de rs gedaan, zit nu ook geluidssetje in de buddy waar de mp3/4 speler op kan echt ram vet 😀 Ciao met lc kit heeft de cp’s kapot die moet ik even verwisselen van de week. Die met die groene wielen ziet er nu anders uit. Zit ook een ander blok onder nu.
De matzwarte komt eurocilindro lc op [zoals bij nieuw model zwarte] en dan met 70dr evo elek speedengine 13.13 vario leo handmade [1ste versie, die lange met carbonn demper]. maar heb [nog steeds] geen 70cc kop en voetpakking gehaald ervoor. Dan kan die helemaal in elkaar en eronder. Oja en ik las er nog een buis tussen die ik dan ook matzwart spuit. Voorspatbord dat op de foto’s erboven er nog niet opzit zit er inmiddels wel op.
Oja en ben de ciao van 1 of 2 pagina’s terug, die rooie met spaakwielen weer op aan het bouwen. Ik had hem aan de vriendin van kameraad van me verkocht. Nu hij gespoten is [antreciet/roze kleurcombo] bouw ik hem weer op. Wel leuk om te zien dat er in al die tijd niks aan de ciao gekomen is 🙂
En deze week nog even voor een jongen vario monteren, andere uitlaat en carburatuer + afstellen van zijn ciao mix.Kortom genoeg te doen, ik blijf nooit stilzitten haha 😀
Hier nog een fotootje want een update zonder foto’s is geen update he [die derbi is donderdag trouwens compleet total loss gereden helaas, schuld van auto] :
4 juli 2010 om 21:22 #462548nog vanalles aan de rs gedaan, loopt heel fijn 🙂
kon alle vespa’s en onderdelen in 1 koop wegdoen en dan wou ik 1 extra schakelbrommer erbij kopen en de rest van het geld opsparen..
Maarja koper haakte af en ik had gewoon weer lekker zin om te gaan sleutelen aan mijn vespa 😀
Dus van de week bezig geweest maar de ciao wou maar niet lekker lopen met de 70cc malossi op aan gepast blok..
Dus vandaag even met de rs naar de ‘meeting’ in Thorn geweest, waar de opkomst heel zwaar tegen viel {!!} meest lage opkomst meeting waar ik ooit geweest ben denk ik zo…
en daarna nog ff met thom snel blok in elkaar gepleurd en moet zeggen paar stappen en hij liep al! Loopt perfect en trekt met 7 grams rollen autowheely.
Setup staat hiernaast [de eerste].
Ook nog even de andere snor ciao gemaakt. Pakkingen [kop voet carter] vervangen en hij loopt weer, moet hem alleen nog even afstellen. Setup : 50cc elek 10mm, 13.13, standaard filter, proma cc, 80 poeli. Komt nog malossi multivar op.Én vandaag bij Theike beunen geweest die was ook op de meeting, van hem heb ik wat onderdelen overgenomen. Zo ook een zelfbouw zij inlaatje, maar theike zei al dat die nog niet echt super liep door valse lucht.
Dit ga ik oplossen en er een 17,5 op pleuren met een 70 dr evo met afgevlakte 70 dr kop [die kop heb ik trouwens ook van thei].
Hier ga ik in de zomervakntie [over 1 week] mee aan de gang
4 juli 2010 om 21:25 #462549Jammer dat je niet met de ciao was, anders had ik nog een knap plaatje kunnen schieten:D
Volgende keer beter dan he(opkomst).
4 juli 2010 om 21:30 #462550ja die liep echt totaal niet fijn, en had ook geen zin om terug naar maasbracht geduwd te worden door de neos dus dacht van neem me maar de rs mee die doet het teminste goed 🙂
maar na de meeting even ander blok gemaakt en die deed het wel fijn, als ik dat die ochtend nog had kunnen doen was ik ook wel naar de meeting gekomen mét vespa maarja dat is achteraf praten he 😉
hopen dat het de volgende keer inderdaad minstens 5 X zo druk is en wat meer vespa’s ! Wil ook nog eens meeting bijwonen als mijn zij inlaat blok loopt, maar daar heb ik nog genoeg werk aan. Hopelijk krijg ik hem lekker aan het lopen, heb heel veel spul gehad depsje polini h20 evo-engine etc, maar nog nooit zij inlaat dus dat is ook wel weer eens leuk he :bier -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.