- Dit onderwerp bevat 436 reacties, 83 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 5 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 februari 2010 om 16:12 #457720
vind het er niet uitzien:P maar remmen zal die wel doen ja
2 februari 2010 om 16:15 #457721moet zeggen dat het er in het echt mooier uitziet 🙂
maar deze brommer is nog lang niet af he, denk/hoop dat het wel wat wordt.2 februari 2010 om 16:21 #457722Voor te crossen zal het wel super zijn, maar ik vind het geen smoelwerk:D
2 februari 2010 om 17:35 #457727Hey
heb je nog n bravo of superbravo vork ofzo die in n ciao past?
Zou dr graag een willen :p
en zag toevallig dat je dr verschillende in je perso had staan..Groete Erik
2 februari 2010 om 18:37 #457729nee sorry Erik die vorken doe ik niet weg, heb miss wel nog een si vork maar daar zijn ook wat aanpassingen voor nodig 😉
2 februari 2010 om 21:30 #457738gvd leon intresante update,
ik mocht wel nn x rijde had je beloofd eh:p
2 februari 2010 om 21:34 #457739Ik had die SI eigenlijk al gekocht -.- Ik wilde hem maandag gaan halen en hij zou hem vasthouden maar toen ben ik op de heenweg gevallen door die k*t sneeuw. Leuke verkoper dat hij hem voor me heeft vastgehouden:boos. Dat is toch die belachelijk goedkope si uit Echt met die evo eronder?
Heb je de SE ook meegenomen btw?2 februari 2010 om 21:46 #457741haha ja kom maar een keertje rijden er hangt een 46,5 malossi onder op een evo engine :whistle
start maar moet hem nog fatsoenlijk afstellen. Met polini sp en 70 poeli zit er best een hoge top speed in denk ik ook en heb nu ook veilige rem dus haha :pEdit voor shaker : ja waarschijndelijk is hem dit wel ja, heb wel nog flink eraan gewerkt aan de vork en het blok. Het is maar net wat je belachelijk goedkoop vind overigens ik vond hem behoorlijk duur, hij heeft geen kenteken he…
was best een aardige jongen hij is hem nog komen brengen met de auto en toen heeft hij me nog ff naar de bank gereden voor te pinnen want zoveel had ik niet liggen..2 februari 2010 om 21:55 #457742Pff vind de manier van handelen beetje ongepast van hem, hij houd zich niet aan de afspraken maarja.
Een evo blok in nieuwstaat + goed si frame met schijfrem vind ik niet duur voor 200 :P, ik weet niet wat jij hebt gedokt maar daarvoor kon ik hem die maandag komen halen.Heb je de speedengine ook meegenomen of heeft hij die nog?
2 februari 2010 om 22:05 #457740ja 200 was dat maar waar..
ja heb speedengine erbij gekocht carters met krukas en ontsteking. Als je het echt graag wilt weten, het heeft mij bij elkaar 380 gekost. Hij had hem idd er voor 200 opgezet maar hij kreeg gelijk heel veel mails van geintreseerde en had toen zoiets van dat is misschien erg goedkoop en toen heeft hij opgezocht wat je er voor kon krijgen en wilde hij er iets meer voor. Maar ik wilde graag die evo hebben en het is ook weer niet echt super veel ervoor maar goedkoop was het zeker niet.. en nu is mijn beurs weer leeg en kan ik weer nieuw aant sparen slaan 😉
morgen koop ik overigens wel nog een afgedraait vliegwiel en een leo hm van virgil maar daarna zal het wel rustig worden kwa nieuwe onderdelen, eerst maar weer eens wat verkopen…Edit : en nu weer lekker ontopic 🙂
2 februari 2010 om 22:08 #457743ok, ben benieuwd hoe het gaat lopen straks
2 februari 2010 om 22:17 #457744hij komt nu al aardig goed vooruit hoor, maar blok is nog z.g.a.n en moet nog inlopen. Niet alle uitlaten passen door de bok dus die moet ik er nog ff onderuit slijpen en dan kan ook de sp of een van de simo’s ofzo eronder moet ik nog ff kijken..
20 februari 2010 om 13:58 #458294zon vork komt me bekend voor 😀 kort die stuurklemmen in , heb ik ook gedaan 😀 en zet er natuurlijk een normaal vespa wiel in 🙁
1 maart 2010 om 20:03 #458709vespa si heb ik goed aan het lopen gekregen, start goed [zonder choke!] en ree ook niet verkeerd. Hier nog wat foto’s van vorgie week op de meeting. Oja wel klote dat mijn snaar toen knapte 🙁 :

maar ik heb de si gisteren verkocht aan thom omdat ik ga stoppen, de evo is vanmiddag ook al verkocht, mijn intresse ligt toch wat meer bij auto’s en de schakelbrommer 😉
Maargoed de brommers die ik wel nog heb op het moment :

metrakit demper aangepast voor op de handmade, heel mooi geluid! Brommer loopt wel [is 50cc cp, 13/13, malossi filter, polini speedc, 100mm] maar na 500 meter valt hij uit. Nieuwe bougie erin doet die het weer, 500m valt hij weer uit heel vreemd 😕
nouja binnekort komt er gewoon weer mijn inmiddels geriviseerde 80cc polini elek speedengine op.De andere snor ciao [helemaal standaard op 13.13 na loopt misschien maar 30..]

hier komt mijn vetrouwde 70cc malossi bewerkt cp blok op zodra ik mijn rs klaarheb.
Momenteel ben ik namelijk met de aprillia rs in de weer :
47,6 mm airsal alu, de cilinder wordt bewerkt bij epc sittard
am6 carters
21mm del ortho
malossi membraam
dopler spruitstuk 17,5-21
power filter
jolly moto cirquit [carbonn demper], is enkel te koop bij 50cc.nl voor 350 euro, gelukkig kon ik deze zeldzame uitlaat nog 2dehands vinden.
HPI
metrakit koppelingsplatenZo staat hij er ff 1-3-2010 bij :

hoop dat hij over 2 weken goed loopt 🙂
ook heb ik nog de grijze ciao liggen en een vespa bravo heb ik ook nog. De ciao laat ik nog even liggen daar ga ik nog mee bezig, de bravo zal ik wel gaan verkopen net zoals veel ander van mijn mooi spul 😉9 maart 2010 om 19:28 #459023bij de aprillia de krukaslagers kapot, dus deze moesten vervangen worden dat gebeurd nu bij epc sittard.
Mijn snor ciao loopt sinds vorige week woensdag helemaal goed, het probleem waardoor hij steeds uitviel met een kapotte bougie weet ik nog steeds niet maar deze bougie blijft het wel doen en heb er heel wat km’s mee gemaakt in 1 week dus zal wel goed zitten. Nog wat beter afgesteld, zit nu een 57 in ipv 55, loopt goed nu trekt goed door.

[andere zijkap zit er nu al op uitraard]Andere vespa snor het 70 malossi blok op gemaakt maar hij wilde nog niet meteen starten, verder ook even niet meer naar gekeken, ga ik morgen avond denk ik doen 😉
deze vespa krijgt ook nog mooie 5 spaaks , had een losse voorvelg 5 spaak en kon via het forum nog een 5 spaaks achtervelg krijgen 😀
Volgende week zijn de rs en de snor ciao hopelijk netjes in orde en kan ik eindelijk eens aan de grijze ciao beginnen. Hier komt de 80 polini speedengine onder 🙂
ik heb nog een complete varioset met malossi voorvari oalleen geen achterkoppeling helaas dus die moet ik nog even ergens zien te vinden tot dan ga ik er met 65 poeli mee rijden 😉 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.