- Dit onderwerp bevat 436 reacties, 83 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 5 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 oktober 2009 om 16:48 #455424
met andere woorden, je bent eindelijk eens van plan zelf iets Knaps te maken:P
Mike3 december 2009 om 16:48 #456304mijn rs loopt toch wel goed en krijg hem niet verkocht voor een normale prijs, dusja heb besloten hem te houden en er weer volop aan verder te gaan 😀
dit houd wel in dat mijn snor ciao voorlopig niet helemaal onder handen genomen wordt 😉 toch heb ik hem laatst weer eens op gebouwd, hier op deze foto’s had ik even een 50cc blokje ineen geknutseld voor erop :

maarja 50 als topsnelheid is niet echt alles dus heb ik er mijn bewerkte malossi blok maar weer eens onder gelegd met nieuwe cp’tjes erin 😉
dus 70 malossi, spoelers/inlaat bewerkt, bewerkte krukas, 13/13, malossi filter, polini sp, 70 poeli, andere trekveren. Heb er enkel een heel klein stukje mee kunnen rijden want toen begon het alweer te stort regenen…ook komt er nog eens het volgende op [beugeltje heb ik er al voor gemaakt met thom]:

En vorige week heb ik een rollend ciao frame met geel kenteken gekocht van Rebel van het forum, om op te knappen. Heb hem helemaal orgineel gemaakt op een sito + na, topsnelheid langs de paal van 49.
Ik was van plan om hem over te gaan spuiten maar de lak zag er toch nog wel zo danig goed uit dat ik dat denkelijk toch maar laat 😉

het is het rode ciao’tje hier op de foto [ga nu geen foto’s buiten maken met dit weer dus klein beetje onduidelijk]. Hoop hem volgende week helemaal klaar te hebben dan verkoop ik hem toch maar weer want zoals je kunt zien heb ik helaas niet zo heel veel plaats meer :con3 december 2009 om 16:56 #456305
#NAAM?Wat heb je voor voorvork op je racer?,
En je bent niet de enige met plaatsgebrek :lol3 december 2009 om 16:59 #456306aangepaste superbravo vork
3 december 2009 om 17:19 #456310Ik heb de RS mooi in een andere garage gezet. Als ik die in de werkplaats heb is al mn ruimte nergens meer te bekennen.
3 december 2009 om 18:09 #456312Ach, denk nou niet dat je wat te klagen hebt:con al stop je 20 brommers in jouw werkplaats heb je nog meer ruimte als leon en mij bij elkaar:D
3 december 2009 om 18:56 #456313misschien eens voor een tuinhuis vragen. Vroeger had ik wel wat meer plaats 1 grote loots, 1 garage en paar schuren en toen had ik maar 1 of 2 brommers en nu heb ik alleen een garage en heb ik er een heleboel [logisch toch] :lol
6 december 2009 om 16:50 #456382heb gisteren een ongelukje gehad op mijn werk : diepe snee naast mijn oog en een paar hegtingen in mijn hoofd [door mijn ooglid zie ik inmiddels links niks meer], neus gekneusd en oogkas beschadigt. Gister ook hersenschudding maar dat is wel weer weg gegaan. Na lang geslapen te hebben vandaag [wel iedere 2 uur gewekt door mams] heb ik vanmiddag toch maar eens wat aan de vespaatjes gedaan samen met thom-ciao.
De zwarte met race stuur nog klein beetje aan afgesteld, de rode ciao helemaal afgemaakt die staat nu te koop [bij intresse kun je me pm’en] en mijn zwarte snor heb ik een orgineel 50 blokje voor gemaakt en erop gelegd met vario en proma cc.
Heb zelf niet echt met de brommers kunnen rijden omdat ik aan 1 kant dus niks zie tijdelijk 😉
Dus ik heb thom wat test rondjes laten rijden 🙂 en alles rijd goed dus dat is altijd goed 😀
Van de zwarte snor eigelijk vergeten foto te schieten, maar van mijn rooie opknapper en het racer ciao’tje heb ik wel maar ff wat picca’s gemaakt voor in mijn perso :

de rode ciao is best mooi geworden, alles werkt eraan naar behoren het enigste wat mist is eigelijk een decompressie kabel voor de rest werkt alles maar ik heb er de plaats eigelijk niet voor en rij er toch niet veel mee dus vandaar dat ik hem weer wegdoe, vond het leuk om hem op te knappen 😀
25 december 2009 om 22:53 #456675Weer een update, vorige week woensdag heb ik een vespa bravo gekocht samen met thom-ciao :

met kick en variomatic 🙂
het kickblok de 13/13 en de brug zijn voor thom, de rest kreeg ik. Ik had 1 vario set niet compleet en nu dus wel weer..
En ja toen zat ik nog met het frame waar ik niks mee kon, dus toen dacht ik van laat ik er even een cp blok wat ik nog in de garage had liggen onder hangen voor wat mee door het bos te crossen 😉
maar het was toch niet zo super leuk als ik dacht omdat hij maar 45 ging [helemaal orgineel op de gare faco cc na]..
dus nu verkoop ik het frame maar weer want kan er toch niks mee 😕

En hier nog 1 foto van toen ik de RS week of 2 geleden helemaal gestript had voor te poetsen [helaas kun je al wel zien dat hij weer heel snel vies was hoeretig kut weer :P]

hopelijk wordt het snel wat warmer dat maakt brommer rijden een stuk aangenamer namelijk 😀
25 december 2009 om 23:02 #456671Wil je alsjeblieft eens stoppen met minimaal 5 foto’s van dezelfde brommer posten…? 2 is ruim voldoende.
Vooral omdat ze meestal alle 5+ bijna hetzelfde zijn en maar eentje ervan scherp.Ik bedoel, ik heb geen trage internetverbinding, maar bij het laden van jouw perso zit ik toch ff te wachten.
Daarom bekijk ik hem ook zelden.(als je ze host via mijnalbum zijn ze ook kleiner waardoor ze sneller geladen worden)
Het hangt me na 3 jaar wel gigantisch de keel uit :kots En ik denk niet dat ik de enige ben, anders zou ik m’n mond wel houden.
25 december 2009 om 23:07 #456663oke sorry fons ik post idd meestal een hoop foto’s want het is pas echt irritant als iemand 100 regels tekst typt en niet met foto’s komt ..
26 december 2009 om 04:08 #456660ja ik stem eigenljk in met fons
heb hier vrij slecht internet en verveelde me maar hier duurde het laden wel vntejsmaar goed leuk bravo voorkje )
19 januari 2010 om 18:51 #457249de vespa bravo heb ik zaterdag verkocht en ik heb weer een nieuw vrak op huis aan gehaald gisteren 🙂

inmiddels heb ik hem alweer helemaal uitelkaar gehaald, had enkel wat onderdeeltjes nodig. Ook heb ik tussen mijn vorige update en nu nog genoeg in een geknutsteld maar kan het ff niet meer bijhouden waar ik bij mijn laatste update gebleven was dus dat ik ga niet allemaal zitten posten :lol
ook wat nieuwe onderdelen gescoord als dit vespa frame weer weg is ga ik heel misschien beginnen aan een puchje heb er al een grotere carb en 70cc eurocilindro voor liggen namelijk 😀
of misschien een scooter projectje, zip, neo’s of sonic ofzo maar daar gaat direct alweer zo veel geld inzitten dat wil ik ook niet eigelijk 😉19 januari 2010 om 20:13 #457257leon ja dat zech je goed, echt een wrak:p hahaha
k schaamde da k ermee op straat moest lope xD2 februari 2010 om 15:59 #457719eindelijk een voor jullie eens wat intressantere update. Pitbike vork inne si, is met een écht hebo stuurtje en stuurrol. Stoppies lijkt me no problem 😀 hij remt echt heel goed maar heb er nog niet veel mee gereden door dit schijt weer 😉
Foto’s :

achterrem is nog gewoon standaard vespa, en de standaard hendel voor voorrem bij vespa zit decompressiekabel op aangesloten. Waarschijndelijk komt deze nog mee naar de Thorn meeting mijn broer of een kameraad geef ik hem dan mee. In het echt ziet het er erg sjiek uit nu zo !
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.