Vespa-Ciao.NL
:: leon ciao’s perso

Home Forums Perso’s Projecten leon ciao’s perso

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 437)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Shaker
    Bijdrager

kweet heb daarom liever een tomos a35 voorvork maar vind er geen -.-
      Ik koop ze alleen kant en klaar, zodat ik ze er meteen op kan zetten.
      Misschien heb jij nog zoiets liggen?

leon ciao
      Topic starter

ondanks dat thom hem al aangepast had voor de ciao had ik er toch nog wel ff voor nodig om hem fatsoenlijk erin te krijgen en ik er op een iets veiligere manier mee kon rijden 😉
        de oude vork en stuur eruit halen was nog de meeste moeite 😉

Thom-Ciao
        Bijdrager

haha ja leon dat zeg je goed.
          ik ga er wel mee naar de meeting erop of nie?
          daar was sprake van.

leon ciao
          Topic starter

ja ik beloof niks, je hebt geen rijbewijs ed dus dat is wel een beetje lijp..
            brommers zonder kenteken kan wel of je kunt bij iemand achterop zoiezo 😉

Thom-Ciao
            Bijdrager

de racer loopt super leon…
              bedankt da k erop heb moge rijde…

Daan777
              Moderator

leon ciao :

17,5 del ortho handchoke carbrateur

Dat is nou een kabelchoke carburateur

TimoO_
                Donateur

In Leon’s opzicht is elke carb een handchoke carb 😛 Of heb je ders ook die je met de voet kan aanzetten 😀

leon ciao
                  Topic starter

@ thom, haha niks te danken. Vandaag nog wat eraan geknutseld, 85km/h nu als topspeed langs de paal 😀

@ Daan, ja klopt idd, daar was ik toen nog niet achter 😛

RS is bijna klaar, ook heb ik nog wat aan mijn zwarte snor ciao’tje gedaan [die nieuwe model]. aangezien die 43mm malossi toch al veel gelopen heeft [hij is van een bekende geweest dus weet dat hij zeker over de 5000 gereden heeft en heb er zelf ook nog een aardig eind mee gereden] heb ik er een orginele cilinder op gelegt want de malossi liep echt niet lekker meer [zuiger en veren zijn helemaal op]
                    nu rij ik dus met : 50cc, elek 12mm blok, 13/13, variomatic polini speedcontrol 7 grams rollen 100mm schijven, proma cc, malossi fitertje
                    dat rijd best lekker moet ik zeggen. Volgende week zondag meeting ik denk dat ik met de snelle snor ga, of met de rs als die het dan goed doet 😉

stay tuned :!

leon ciao
                    Topic starter

het heeft even geduurd maar dan heb je ook iets :

loopt eindelijk weer lekker 😀
                      Meeste is weer netjes nieuw en mooi opgepoetst, nog even de 2 kuipkappen erop en dan kan ik er hopelijk weer een tijdje tegenaan 🙂
                      loopt ook super stationair en dankzij de nieuwe accu start hij nu ook elektronisch en hoef ik hem niet meer aan te rennen. Ook doet de achterrem het eindelijk.
                      heb hem nog niet op de top gehad maar reed net ‘perongeluk’ toch al 88 en dat was in zijn 5 :con

TimoO_
                      Donateur

Mooi RSje Leon 😀 wil best n keer tegen je racen 😛

Maar sorry, dat kenteken aan de zijkant is echt scoobietjuning :kots

leon ciao
                        Topic starter

misschien maak ik een rvs plaat onder zijn kontje voor het kenteken maar ach dit gaat nog wel valt hij op school ook niet zo op tussen al die aeroxjes :lol
                          wat ligt onder jouwne timo? Jij hebt dat model van 2004 geloof ik ofniet dat vind ik wel een mooie uitvoering merja dat zijn de meeste RS NM’etjes wel 😀

leon ciao
                          Topic starter

tijdje niet veel maar aan de vespa’s gedaan, ik reed voornamelijk met de rs en had eentje orgineel rijdend met vario en proma cc maar die is er laatst mee opgehouden dus toen kreeg ik toch wel een leuk idee :
                            46mm polini, elek speedengine, 13/13, malossi fitler, simo racing, polini speedc [7grams rollen], 100mm schijven, 1 op 10,5 vertanding
                            ziet er goed uit al zeg k et zelf 🙂

en ook heb ik even mijn grijze ciao een blokje opgemaakt die ik nog had liggen maar de cp’s waren stuk dus die heb ik even vervangen. 70malossi brevettato, malossi hd kop, inlaat en spoelers bewerkt, krukas bewerkt, 13/13, malossi filter, proma cc

ook heb ik nog de ciao snor met bravo vork en laag stuur die ik binnekort op wil gaan bouwen maar moet ik eerst een blok voor maken, dit is de planning [heb alle onderdelen ervoor toch al liggen..] :
                            43mm dr evo, pinasco hd kop, cp carters, standaard krukas, gianelli excel of simo proline of polini sp, malossi multivar, 100 mm schijven, 1 op 10,5 vertanding.
                            Heb ik 2 goede snor ciao’s..

En ook moet ik de crosser nog opknappen want die loop niet. En dan verkoop ik hem want gebruik hem toch niet, is ook niet lopend te koop, heeft een ontstekingsprobleempje. Denk cp’s vervangen.

en nog wat fotootjes van mijn rs die ik verkoop want heb geld nodig :con en dan blijf ik gewoon met de snor vespa’s rijden daar heb ik genoeg aan tot ik een auto heb 😉

rockstar games 😀 [je weet wel van GTA spellen]

de 2 kanonnen :

binnekort vast meer :!

Daan777
                            Moderator

Leuk brommertje :thumb

Mike
                              Bijdrager

die zwarte snor is een leuk ding maar waarom staat dat stuur zo achterlijk hoog?

enne stukkie stuurfoam erop! staat altijd erg goed vind ik!

Mike

leon ciao
                                Topic starter

@ Daan, thanks

@ mike, stuur stond al zo toen ik hem kocht, rijd best fijn ben zelf ook niet echt klein. Stuurfoam wil ik er nog om gaan doen ja dat heb ik nog liggen.

Nog ff foto’s van de snor ciao :

[heb nu de simonini proline eronder]

Maar hij is toch wel erg snel en aangezien de rs te koop staat en hopelijk snel weg is zou ik zonder brommer komen te zitten voor dagelijks vervoer 😉
                                  Dus maar snel een creative oplossing in een gezet gister/vandaag 🙂
                                  Helemaal standaard contactpunt blokje gemaakt, nieuwe pakkingen condensator cp’s en bougie zitten er ook op..
                                  Eerste foto’s heb ik hem nog met poeli om even te testen of die het deed en daarna maar ff vario erop gelegt 😀 :

setupje :
                                  50cc piaggio
                                  cp carters 10mm inlaat
                                  standaard krukas
                                  13/13 del ortho
                                  malossi power filter
                                  proma cc
                                  variomatic 100mm schijven
                                  malossi multivar

loopt lekker, zo’n 55. Ga hem straks nog even proberen met leovince krul en gianelli excel.

De grijze cross ciao heb ik btw afgelopen zaterdag verkocht, nu mijn schakelbrommer nog en dan kan ik wat spullen gaan bestellen voor mijn ciao snor racer [die met s-bravo vork laag stuur]
                                  Hij krijgt een nieuw lak laagje, en een leuke setup :!

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 437)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.