- Dit onderwerp bevat 436 reacties, 83 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 5 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 augustus 2009 om 19:47 #438555
kweet heb daarom liever een tomos a35 voorvork maar vind er geen -.-
Ik koop ze alleen kant en klaar, zodat ik ze er meteen op kan zetten.
Misschien heb jij nog zoiets liggen?17 augustus 2009 om 19:58 #438556ondanks dat thom hem al aangepast had voor de ciao had ik er toch nog wel ff voor nodig om hem fatsoenlijk erin te krijgen en ik er op een iets veiligere manier mee kon rijden 😉
de oude vork en stuur eruit halen was nog de meeste moeite 😉18 augustus 2009 om 15:43 #437452haha ja leon dat zeg je goed.
ik ga er wel mee naar de meeting erop of nie?
daar was sprake van.18 augustus 2009 om 16:43 #437304ja ik beloof niks, je hebt geen rijbewijs ed dus dat is wel een beetje lijp..
brommers zonder kenteken kan wel of je kunt bij iemand achterop zoiezo 😉23 augustus 2009 om 16:55 #436335de racer loopt super leon…
bedankt da k erop heb moge rijde…23 augustus 2009 om 17:21 #437542leon ciao :

17,5 del ortho handchoke carbrateur
Dat is nou een kabelchoke carburateur
23 augustus 2009 om 18:31 #437614In Leon’s opzicht is elke carb een handchoke carb 😛 Of heb je ders ook die je met de voet kan aanzetten 😀
23 augustus 2009 om 18:32 #437633@ thom, haha niks te danken. Vandaag nog wat eraan geknutseld, 85km/h nu als topspeed langs de paal 😀
@ Daan, ja klopt idd, daar was ik toen nog niet achter 😛
RS is bijna klaar, ook heb ik nog wat aan mijn zwarte snor ciao’tje gedaan [die nieuwe model]. aangezien die 43mm malossi toch al veel gelopen heeft [hij is van een bekende geweest dus weet dat hij zeker over de 5000 gereden heeft en heb er zelf ook nog een aardig eind mee gereden] heb ik er een orginele cilinder op gelegt want de malossi liep echt niet lekker meer [zuiger en veren zijn helemaal op]
nu rij ik dus met : 50cc, elek 12mm blok, 13/13, variomatic polini speedcontrol 7 grams rollen 100mm schijven, proma cc, malossi fitertje
dat rijd best lekker moet ik zeggen. Volgende week zondag meeting ik denk dat ik met de snelle snor ga, of met de rs als die het dan goed doet 😉stay tuned :!
3 september 2009 om 15:24 #454144het heeft even geduurd maar dan heb je ook iets :

loopt eindelijk weer lekker 😀
Meeste is weer netjes nieuw en mooi opgepoetst, nog even de 2 kuipkappen erop en dan kan ik er hopelijk weer een tijdje tegenaan 🙂
loopt ook super stationair en dankzij de nieuwe accu start hij nu ook elektronisch en hoef ik hem niet meer aan te rennen. Ook doet de achterrem het eindelijk.
heb hem nog niet op de top gehad maar reed net ‘perongeluk’ toch al 88 en dat was in zijn 5 :con3 september 2009 om 18:09 #432724Mooi RSje Leon 😀 wil best n keer tegen je racen 😛
Maar sorry, dat kenteken aan de zijkant is echt scoobietjuning :kots
3 september 2009 om 19:20 #454148misschien maak ik een rvs plaat onder zijn kontje voor het kenteken maar ach dit gaat nog wel valt hij op school ook niet zo op tussen al die aeroxjes :lol
wat ligt onder jouwne timo? Jij hebt dat model van 2004 geloof ik ofniet dat vind ik wel een mooie uitvoering merja dat zijn de meeste RS NM’etjes wel 😀14 oktober 2009 om 19:12 #455124tijdje niet veel maar aan de vespa’s gedaan, ik reed voornamelijk met de rs en had eentje orgineel rijdend met vario en proma cc maar die is er laatst mee opgehouden dus toen kreeg ik toch wel een leuk idee :
46mm polini, elek speedengine, 13/13, malossi fitler, simo racing, polini speedc [7grams rollen], 100mm schijven, 1 op 10,5 vertanding
ziet er goed uit al zeg k et zelf 🙂

en ook heb ik even mijn grijze ciao een blokje opgemaakt die ik nog had liggen maar de cp’s waren stuk dus die heb ik even vervangen. 70malossi brevettato, malossi hd kop, inlaat en spoelers bewerkt, krukas bewerkt, 13/13, malossi filter, proma cc
ook heb ik nog de ciao snor met bravo vork en laag stuur die ik binnekort op wil gaan bouwen maar moet ik eerst een blok voor maken, dit is de planning [heb alle onderdelen ervoor toch al liggen..] :
43mm dr evo, pinasco hd kop, cp carters, standaard krukas, gianelli excel of simo proline of polini sp, malossi multivar, 100 mm schijven, 1 op 10,5 vertanding.
Heb ik 2 goede snor ciao’s..En ook moet ik de crosser nog opknappen want die loop niet. En dan verkoop ik hem want gebruik hem toch niet, is ook niet lopend te koop, heeft een ontstekingsprobleempje. Denk cp’s vervangen.

en nog wat fotootjes van mijn rs die ik verkoop want heb geld nodig :con en dan blijf ik gewoon met de snor vespa’s rijden daar heb ik genoeg aan tot ik een auto heb 😉

rockstar games 😀 [je weet wel van GTA spellen]

de 2 kanonnen :

binnekort vast meer :!
14 oktober 2009 om 20:30 #455135Leuk brommertje
15 oktober 2009 om 06:03 #455137die zwarte snor is een leuk ding maar waarom staat dat stuur zo achterlijk hoog?
enne stukkie stuurfoam erop! staat altijd erg goed vind ik!
Mike29 oktober 2009 om 12:51 #455413@ Daan, thanks
@ mike, stuur stond al zo toen ik hem kocht, rijd best fijn ben zelf ook niet echt klein. Stuurfoam wil ik er nog om gaan doen ja dat heb ik nog liggen.
Nog ff foto’s van de snor ciao :

[heb nu de simonini proline eronder]Maar hij is toch wel erg snel en aangezien de rs te koop staat en hopelijk snel weg is zou ik zonder brommer komen te zitten voor dagelijks vervoer 😉
Dus maar snel een creative oplossing in een gezet gister/vandaag 🙂
Helemaal standaard contactpunt blokje gemaakt, nieuwe pakkingen condensator cp’s en bougie zitten er ook op..
Eerste foto’s heb ik hem nog met poeli om even te testen of die het deed en daarna maar ff vario erop gelegt 😀 :

setupje :
50cc piaggio
cp carters 10mm inlaat
standaard krukas
13/13 del ortho
malossi power filter
proma cc
variomatic 100mm schijven
malossi multivarloopt lekker, zo’n 55. Ga hem straks nog even proberen met leovince krul en gianelli excel.
De grijze cross ciao heb ik btw afgelopen zaterdag verkocht, nu mijn schakelbrommer nog en dan kan ik wat spullen gaan bestellen voor mijn ciao snor racer [die met s-bravo vork laag stuur]
Hij krijgt een nieuw lak laagje, en een leuke setup :! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.