Vespa-Ciao.NL
:: leon ciao’s perso

Home Forums Perso’s Projecten leon ciao’s perso

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 437)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

leon ciao
    Topic starter

hele tijd niet upgedate dus weet niet ff niet waar ik moet beginnen, weer zoveel aan de brommers gedaan 😛

nou ja laat ik dan maar ff verder gaan bij mijn nieuwe blokje, waar ik ook zeer waarschijndelijk mee naar de meeting kom 1 maart :
      46mm polini
      elektronische speedengine
      bewerkte krukas
      13/13
      malossi filter
      proma cc of leo handmade [aangezien een sp die ik ook nieuw heb niet zo super rijd met vario]
      variomatic met 100mm schijven, polini speedcontrol of malossi multivar.

Kan eens gaan vergelijken welke het beste is, de multivar of de speedcontrol ,al denk ik dat dat de speedcontrol wordt. Die is toch wat netter afgewerkt vind ik 😉
      foto’s van de speedengine, voorvario en polini sp etc :

totaal foto

malossi multivar voorvario

polini sp, weet nog niet met welke brommer ik met deze uitlaat ga rijden. Misschien gaat hij naar de vespa van mijn broer zijn vriendin 😉

en jaja daar doe ik het voor he 😀

zal probere mijn topic up to date te houden, maar wordt moeielijk aangezien er veel gebeurd en ook veel [te veel] brommers heb, waar er minimaal 2 van weggaan. Wil namelijk een ciao met [oldtimer]kenteken en is dus weer plaats nodig.
      Ik doe mijn superbravo weg [zonder kickblok en vario, maar met poeli en cp blokje] voor 40 of ruilbaar voor een leuke uitlaat, voor meer info moet je me maar even een pm sturen.
      Ligt hier ook nog een si subframe [ex van thom-ciao] die kan gratis afgehaald worden. En ik wil nog een van mijn brommers wegdoen maar daar ben ik nog niet helemaal uit welke dat gaat worden 😉

PoliniCiao
      Bijdrager

Hoezo donkere fotos :pest

Gaat wel leuk lopen die grijze ciao 8)

leon ciao
        Topic starter

]weer vanalles gedaan aan mijn brommertjes.
          Grijze ciao : De speedengine met de 46mm polini loopt perfect 😀
          Toen 2 brommers gebouwd : mijn oude si en een superbravo. De si heb ik inmiddels weggedaan, de superbravo staat te koop. [50 euro ongeveer wil ik ervoor]
          Nog een foto van de S-bravo :

afgelopen woensdag heb ik 2 ciao frame’s gehaald. Eentje ben ik nu erg mee bezig als project.
          klikhier voor de special page!
          Misschien komt in dat blauwe frame de voorvork van de superbravo als ik die niet verkocht krijg… Heb ook nog een racestuur liggen van de zwarte si die erop kan dus.
          Maar ben ook nog bezig met wat anders [het leukste :D], de Aprillia rs.
          Vandaag mee naar school geweest en daarnaast nog zo’n 35 km rondgetoerd door de omgeving met dit mooie weer van vandaag 🙂

wat met de rs gaat gebeuren : denk 17,5 mm carb. andere spruitstuk en membraan. Andere luchtfilter en moet nog eens gaan denken welke uitlaat ik wil 8)
          Als dat me te langzaam wordt ga ik eens over een andere cilinder nadenken 😛

leon ciao
          Topic starter

gisteren de bokstandaard onder mijn grijze ciao uitgehaalt en er een gloednieuwe zijstandaard van jmpb op gezet. Zo past de simonini racing 😀

polini motori 🙂

en donderdag van een kennis een superbravo frame gekocht. Het kickblok dat eronder zit heb ik er niet bij overgenomen dat wordt verkocht [zie de verkoop topic’s], ik heb er zelf te weinig geld voor want de bravo loopt heel lekker en kickstart is gewoon echt vet 😀

Hij ziet er nog heel goed uit, hij heeft pas 9002 km op de teller [dus is er al 6 mee gereden sinds hij hier is :P]
            Alles werkt, de verlichting, het remlicht, de km teller, claxon, uitzetknop.
            Is echt een ruig ding. Ga er gewoon een 50cc contactpunt blokje opleggen 😉

leon ciao
            Topic starter

heb me afgelopen donderdag een ciao frame met wat onderdelen gekocht van tim bex die hier ook op het forum zit. Heb gelijk een blok gemaakt en erop gelegd, alleen loopt hij niet zo goed. Denk dat de cp’s fout staan afgesteld, dus die zal ik vanmiddag maar eens ff op 0,5 gaan zetten 😉
              Hij is voor te crossen :

En foto’s van mijn grijze ciao, waar ik een nieuw balhoofd kapje voor heb :

nette ciao nietwaar? 🙂
              Ik weet nog niet of ik met de limbo toer mee rijd, aangezien mijn broer met onze snor ciao gaat en ik verder geen brommer met kenteken heb + ik heb dan zelf het certificaat nog niet. Kan wel met mijn schakelbrommer mee rijden maar het is toch een vespa toer he 😛
              en rijd niet echt fijn als de toer snelheid maar 50 is.
              Reacties uiteraard altijd welkom :thumb

TimoO_
              Donateur

Met een vespa die 80/90 rijdt rijdt het niet fijn om 50 te rijden, met een schakel wel. Dan is het gewoon een kwestie van lekker laagtoerig in z’n 5 ofzo. Kan je hem soms es doortrekken.

Wel een net ciaotje inderdaad. Misschien het balhoofdkapje nog grijs spuiten?

leon ciao
                Topic starter

ja het is te verleidelijk om wat harder te gaan rijden he 😀

balhoofd kapje laat ik zwart. Vind het wel mooi zo 🙂

leon ciao
                  Topic starter

was net foto’s van mijn 50 polini aan het maken dus ook even van mijn RS50 gemaakt die ik net heb opgehaald

1 weekje moeten missen maar nu mijn schakelbrommer weer terug. Gloedjenieuwe continentaal achterbandje 😀
                    merkt echt een wereld van verschil, glij teminste niet meer weg als ik met 50 door een bocht heen rijd 😉

en ook nieuwe ketting en tandwiel

Ook nog even een fotootje van mijn snor ciao’tje

leon ciao
                    Topic starter

weer een nieuw brommertje voor erbij, nou ja brommer, het wordt een fiets :lol
                      Ik had echt zoiets van, dat is zo’n lache ding die moet ik gewoon hebben, hij is vet, maar dan op een andere manier :lol
                      Liep niet, inmiddels wel eventjes gestart, met puur ander bougietje en schone carb..
                      Maar ga ik hem binnekort uiteen halen om er mee naar het uitgaan etc te fietsen 😀

er zitten ook geinige dingetjes op, zoals die knipperlichtjes, reflectors in de velgen en die achteropzitstepjes. Ook heeft hij een budy met een piaggio fietspomp erin en km tellertje werkt dus kan zien hoever ik gefietst heb :bier

Ow ja en nog iets wat ik wel wou laten zien :

leovince navigator scooter uitlaat [snelste orgineel ogende scooter uitlaat], omgelast voor op de vespa, binnekort testen 8)

niceVespa
                      Bijdrager

vet ding maar je rijdt wel voor lul met al die toeters en bellen XD

GTZ NV

leon ciao
                        Topic starter

aan de vespa si ben ik nog bezig, deze heb ik inmiddels helemaal gestript, dus denk dat ik hem morgen dan weer inelkaar zet 😉
                          De scooter uitlaat gisteravond aangepast voor op de ciao en andere achterkoppeling erop :

samen met mijn vespa ciao snor :

Heb gisteravond ook een rondje getest en dit trekt echt heel heel hard op 😀 topspeed zal zo rond de 75 liggen. Ook komt er een mooi geluid vanaf.
                          alleen zit het er momenteel niet echt in om er mee te rijden aangezien ik pas over 2 maanden opkan voor mijn certificaat en er 2 keer politie aan de deur is geweest door mijn tering tyfus takke buurvrouw :((
                          dus voorlopig even rustig aan met de brommers tot het wat rustiger is kwa politie.. :whistle

niceVespa
                          Bijdrager

maak ff een filmpie wel het wel eens zien

GTZ NV

sjaak trekhaak

haal deraf man ,ziet echt niet uit die pijp:|

leon ciao
                              Topic starter

ja ook in bochten naar rechts merk je dat er zo’n uitlaat hangt 😛
                                maar hij presteert wel redelijk goed, dus ik weet het nog niet 😉

VoNcKjE
                                Bijdrager

mongool je gaat tg niet met un si met trapers na uitgaan fietse?
                                  dan staa je ect voorlul:con

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 437)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.