Vespa-Ciao.NL
:: leon ciao’s perso

Home Forums Perso’s Projecten leon ciao’s perso

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 437)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jordy
    Bijdrager

zeker mooie bravo
      idd lekker origineel laten

ik wacht al op de nieuwe fotos;)

n!ck*s

mooie bravo, idd lekker origineel laten.

mooie late schouwen en mee naar school gaan:D

VespaAvanti
        Donateur

Leuke SuperBravo:thumb

De meeste halen ze inderdaad uit elkaar voor de vario en het kickblok, ik heb wel eens mooiere dan deze gesloopt:whistle
          Maargoed, beter dan dat ze in België wegrotten:lol

Ik heb zelf ook een Avanti met kenteken, rijdt zeer leuk:thumb

leon ciao
          Topic starter

ik wilde er vandaag eigenlijk mijn proma opgooien, dan haalt hij wel 50/55, en vandaag wat rond gaan toeren op mijn vrije dag 🙂
            wordt je wakker, ligt er zo’n pak sneeuw, toen ik buiten liep zag ik mijn schoene nog niet meer dus rijden zit er vandaag niet in 🙁
            net nog de si uit een gehaald maarja zo vreselijk koud [zelfs in de garage!] gewoon niet leuk meer 😉
            hoop dat die rot sneeuw morgen weg is…

Tom ciao

Mooie superbravo :thumb
              alleen jammer van het zadel maarja..
              hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?

leon ciao :
              Hij is van 1993 [zelfde jaar als ik dus]

enne, ben jij dus van 1993?
              dan ben je toch nog geen 16 ofwel?
              aangezien je al een rs hebt en ik je op de limbomeeting heb gezien met een kenteken op je si, toch?

leon ciao
              Topic starter

wordt dit jaar 16 ja, op de si had ik een kenteken geleend voor die dag :con, woon maar een paar km’tjes van thorn vandaan dus
                Zal zo nog een mooie foto van de Super bravo maken 🙂

leon ciao
                Topic starter

foto’s van de super bravo :

zijkap heb ik er natuurlijk ook bij, maar die heb ik eraf voor de foto zodat je de vario ook kunt zien 😉
                  hopelijk is morgen al die sneeuw weg, kan ik hem eens ff starten, maar ik vrees van niet 😉

jordy
                  Bijdrager

ziet er vet uit leon;)

goed onderhouden dat ding;)

ArvidW
                    Donateur

En het is perfect weer voor een superBravo met noppenbanden (a)

Hij mag van mij wel wat meer kleur hebben, rood-zwart zoals die 2speed van Tonni was vind ik wel gaaf 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

leon ciao
                      Topic starter

bedankt.
                        Nee ik heb er niet mee door de sneeuw lopen raggen :P, heeft hij denk ik ook veel te weinig power voor. De uitlaat is echt zeg maar “dichtgeknepen” , wel verchroomd :D.
                        Daardoor houd hij denk ik flink in, hij gaat ook maar 35..
                        Met citypower zal ik wel 45/50 halen, het is een snor dus lekker zonder helmpie op :pimp

PoliniCiao
                        Bijdrager

Ja hij ziet er echt nog goed uit!
                          De vorige bravo’s die we hier hadden hadden allemaal geen kustof spatborden meer en gebroken lampenkampjes etc. Bij deze is alles nog netjes ook de lak ziet nog heel mooi uit. Het enige kapotte is het zadel.
                          Het grappige was dat ik een rondje reed en leon opeens riep van heej het remlicht werkt! 😀 ik heb meerdere brommers gehad met remlicht maar het was altijd kapot :P.

leon ciao
                          Topic starter

hoeveel bravo’s hebben we dan gehad? :lol
                            nee maar hij ziet er echt nog heel goed uit, ben er ook heel blij mee. Ook met busje lenen en dat jij wou rijden (a)

leon ciao
                            Topic starter

heb vandaag weer eens rond gereden met de superbravo en ik dacht van schiet ook ff wat fotootjes 🙂
                              ik heb er van de week een citypower opgelegd en hij is nu fatsoenlijk afgesteld 😉

binnekort leg ik hier de proma cc onder en ook malossi filtertje.

n!ck*s

mooie foto’s leon.

jij rijdt ook overal heen met je gevonde kentekeplaatje erop:D
                                rijdt bij jullie in de buurt nooit politie?

leon ciao
                                Topic starter

kijk eens waar ik zit 😛
                                  in het veld daar komt toch geen hond en een beetje binnendoor op vrijdagmiddag kom ik ook niet veel tegen hoor..
                                  en ja ik heb geel kenteken en op het tellertje haalt hij tussen de 45 en de 50 en rij normaal dus zo snel zal ik niet aangehouden worden, hoop ik 😉

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 437)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.