Vespa-Ciao.NL
:: leon ciao’s perso

Home Forums Perso’s Projecten leon ciao’s perso

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 437)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

pas maar op hoor… ik ken nog zo eentje met een 80 DR, dat ding werkt dan nog niet maar met een 47mm Polini W-poort reed dat ding al hard genoeg om jezelf erop plat te rijden! op zo’n brommertje draag je namelijk geen (nauwelijks) beschermende kleding, en bij een val met 100+ km/h is dat misschien wel beter..

maar stiekem geef ik je dik gelijk 😛 het rijdt echt als een tiet..

leon ciao
      Topic starter

als ik zo’n 80 op de standaard krukas gooi, zou me toch niet de krukas naar de kl*te helpen he 😉

sombrero
        Bijdrager

80 dr komt overeen met de top performanse zwarte top. deze is snel. vriend van me heeft er een topsnelheid van 116 mee gehaald. had wel een leovince v6 en dat zijn redelijke tamme uitlaten voor op een schakelbrommer. maarja beschermende kleding is altijd wel handig als je valt maar bij 100+ is dat gewoon een plicht om te hebben vind ik.
          maar voor de rest.. een mooi brommertje.

diac
          Bijdrager

dus 80 rijden zonder bescherming is niet gevaarlijk.. beetje onzin..
            beter rijd je altijd met bescherming;)

(niet dat ik dat altijd doe:P)

maar is wel een mooi brommertje!
            ik ben van plan de 125cc variant te nemen.

leon ciao
            Topic starter

ja iedereen zal wel denken van wat moet zo’n jong mannetje met een moter :lol
              Komt ook nog een begrenzer op.
              Uitlaat was ik aan het denken aan iets van een yasuni R3 ofzo of die ene metrakit [weet ff niet meer hoe die heet], maar dat gaat nog even duren, de komende tijd gewoon standaard ontgrenst blijven rijden, wordt pas in juli 16 🙂

n!ck*s

wth, en mag je nu al met een kenteke brommer rijde van pa & ma. das mooi. zou ik ook wel wille. maar als ik da doe, zou ik van me leve geen brommer meer moge zien.

maar alsnog, spr chill dat je nu al met je brommer over de strate mag gasse

leon ciao
                Topic starter

met mate he, naar school en hier in de buurt ga ik meestal met de fiets 😉

pier
                  Bijdrager

leon ciao :
                    heb me donderdag een aprillia rs 50 op huis aangehaald 😀 en hij bevalt goed :thumb
                    standaard ontgrenst, zal zo’n 75 gaan denk ik 😉

binnekort meer info, update en foto’s 🙂

Mooie brommer leon! wees er zuinig op.

leon ciao
                    Topic starter

zal ik zeker zijn.
                      In de tussen tijd alweer wat kleine dingetjes aan de rs aangedaan
                      -kenteken elders bevestigt
                      -km teller gemaakt [wielren fietsteller, klopt redelijk. Mijn top tot nu toe 83, als heeft mijn broer al 85 gereden]
                      -handschoke gemaakt
                      – 2 lelijke stickers verwijdert [alleen die op het vooruitje niet]
                      – toerentellerkabel besteld, hoop dat ze binnekort bij de brommerboer binnen hebben 😉
                      – als het goed is ga ik van het weekend een Jolly Moto met carbon demper kopen. Dit is een vrij zeldzame/dure uitlaat, die zowel goed op 50 als op 70 en 80cc zal lopen. Ik denk dat je hem bij de vespa met een proma cc kunt vergelijken 😉
                      Foto’s RS [hij moet nog gepoetst worden! :P]:

Vanmiddag scheen de zon dus lekker stukje gereden met mijn ciao. Al viel hij 5 km voor dat ik thuis was uit omdat de benzine opwas :con, dus lekker endje moeten lopen 🙁
                      Foto’s:

Voor mijn si ben ik opzoek naar een [niet te duur] blokje. Die staat er nu zo bij:

de toekomstbrommerplanning :P:
                      -Aprillia Rs 50 2003 gaat snel worden. Wordt mijn goede brommer voor als ik 16 ben dagelijks vervoer met kenteken.
                      -vespa ciao 1980 50cc variootje, net ciao’tje voor aventoe eens een klein rondje te maken, of voor hier in de buurt te gebruiken als ik toch niet te ver hoef etc. Zelfs het licht werkt, dus zeker een handig brommertje voor erbij. Ga er ook geen gekke dingen mee doen, zou ik zonde vinden
                      Vespa si 1978 voor aan te sleutelen en dingen uit te proberen etc. ;), als ik dan genoeg geld overhoud als ik veel geld in het blok van mijn rs gestoken heb, ga ik deze misschien ook nog snelle racer van maken 🙂

Verder heb ik nog een minibike, is meer museum stuk in onze woonkamer :P, heel soms een klein rondje mee rijden voor de lol, al moet hij nu een nieuwe ketting want deze is kapot [al paar maanden, minibike is toch meer iets voor de zomer. Dus dan komt hij ook pas de kamer uit en krijgt hij nieuwe ketting]
                      Misschien als ik genoeg plaats kan creeeren [misschien vespa si wegdoen] en nog beetje geld overhoud wil ik misschien boor de cross nog een ciao of een oude schakel [Suzuki tsx, Honda mt5, mtx,Tomos ntx, Yamaha dt ofzo] kopen zonder kenteken om mee het bos te crossen, maar die kans acht ik helaas klein 😉

nu weet je een beetje waar ik me de komende tijd mee bezig ga houden op het gebied van mijn eigen brommers 😀

HELLRAISER
                      Bijdrager

Ik weet nog wel een hebo racing replica 70cc en yasuni hmr 2 Ofja nog eigenlijk wel veel meer carb. inlaat membraam krukas etc.

leon ciao
                        Topic starter

is die hebo racing replica nog Nieuw?
                          En wat voor carbrateurs/membraan/spruitstuk hebt je nog liggen?

HELLRAISER
                          Bijdrager

Alles is gebruikt en voorzichtig mee omgegaan.
                            Membraan en spruit en zo moet ik eventjes kijken.

TimoO_
                            Donateur

sorry dat ik het zeg, maar dat kenteken daar kan écht niet.

n!ck*s

idd timo, op de RS hoort een kenteke daar niet te staan. hoort onder het kontje terecht.

leon ciao
                                Topic starter

ik vind het daar wel nice staan 8) in elk geval 100 keer beter als dat veel te grote/uitstekende achtersptbord

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 437)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.