- Dit onderwerp bevat 436 reacties, 83 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 5 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 september 2006 om 21:31 #283910
Ik zit al een tijdje op dit forum dus maak ik ook een perso aan.
Mijn eeste brommertje kocht ik toen ik nog 12 was. Het was een mooie F-kingdom minibike.

Erg leuk ding trekt vario-brommer denkelijk eruit en rijd op de top 60/65 en hij is van mij en mijn broer [poliniciao] samen

hier zit ik op de minibike.
Voor dat ik de minibike had reed ik aventoe wel eens op een brommer van mij broer. Die is ook van het forum, polini ciao. 🙂 Chek ook ff zijn perso.
Zeer leuk, maar ja ik had zelf geen brommer, dus toen heb ik op Marktplaats wat rond geneusd en toen een ciao gevonden, waar ook nog eens velen onderdelen bij zaten. Dit voor maar 75 euro =)De foto’s van deze ciao komen er een van dezer dagen nog op 😀
Hij had toen ik hem kocht er al een leovinci krul onder en de rest wast nog helemaal orgineel. Maar de demper was door midden gezaagd dus mijn brommer maakte wel een heel erg asociaal geluid. HIj was ook zwart gespoten terwijl hij nog in elkaar zat en dit zag er niet echt geweldig uit. Dus had ik besloten om hem uiteen te halen en te spuiten.
Velgen in de lak.

Brommer net in elkaar gezet, proline ligt er los onder
Ik vond polini blauw/ wit wel mooi dus dit is het geworden. Toen m’n ciao geschuurt moest worden [hier had ik 1,5 week voor nodig ;)] had ik een 70DR evo te koop zien staan voor 20 euro.
Ik heb deze gekocht en toen m;n ciao gespoten was erop gelegt. Hij starte meteen en met de leo krul van poliniciao ging ik 70 🙂 [dit vond ik , toen wel erg hard].Echter heb ik met die cilinder maar 1 keer kunnen rijden, want onder dit ridje gebeurde er iets met mijn blok , allemaal vreemde geluiden hoorde ik, en daarna deed hij het niet meer :'(
Nou, poliniciao er eens naar gekeken en het bleek dat mijn blok niet meer ‘draaiden’.
Ik heb toen eerst een blokje van joey636 geleend maar dit deed het niet en hebben we toen maar terug gegeven. Ik weet echter niet of het aan het blok heeft gelegen.
Ik heb toen via marktplaats een mixblok[zonder oliepompgedoe], cilinderkop voor citta, 70 DR evo, 12/7 carbrateur en cdi gekocht voor 50 euro :lol
Ik blij, die zelfde avond met poliniciao dat blok en al der onder gelegt [wel met m’n eigen cilinderkop en 12/10 carbrateur]. Wou die niet starte, tot heel laat door gesleuteld maar hij wou nog steeds niet aan.
De volgende dag weer van alles geprobeerd en we kwamen erachter dat een slechte grapjas iets raars in mijn tank gedaan had. We hebben het in een potje gedaan en vergeleken met een potje brommix en dit zag er toch wel heel anders uit :no
De brommer lang op z’n zij gehouden en erg veel der uit laten lopen, toen droog gelopen, veel brommix erin en hij liep. HEERLIJK :)[ daarom deed het blok van joey636 het waarschijndelijk niet;)]
Maar goed hij deed het weer en wel met het mixblok. Ik heb toen een uitlaat van poliniciao gekocht, een SIMONINI PROLINE!!! Vet ding hoor.
Hier mee gaat die extra hard, m’n vespa heeft ook scooter handvate derop, die eerst op de aerox van m’n broer zaten.
Hij zuigt nu valse lucht
mijn witte/blauwe ciao en de mix van poliniciao + polini ciao’s street-fight vespa voor dat die een stang tussen het frame en bravo vork kreeg.30 september 2006 om 21:45 #442802Zeker een leuk verhaaltje

En nu nog de foto’s he.30 september 2006 om 22:06 #442803goed bezig 😉
30 september 2006 om 22:51 #442806ciaoracer :
Zeker een leuk verhaaltje
En nu nog de foto’s he.Ik heb nu wat extra foto’s erop gezet
, het enige wat nog ondbreekt zijn de foto’s van m’n witte/blauwe ciao toen ik hem kocht. [die was toen nog zwart]1 oktober 2006 om 09:48 #442808Het klopt soms niet helemaal wat je zegt maar leuk begin, en je hebt je fotos verkeerd gelinkt staan volgens mij. Ik help je er nog wel mee ;). De mini rijd wel alleen hij lekt bij de carburateur. In de herfstvakantie fix ik dat wel heb een beetje weinig tijd :lol. En je voetpakking is gewoon gaar, als we daar een andere in zetten loopt hij weer als een zonnetje
1 oktober 2006 om 10:29 #442810PoliniCiao :
Het klopt soms niet helemaal wat je zegt maar leuk begin, en je hebt je fotos verkeerd gelinkt staan volgens mij. Ik help je er nog wel mee ;). De mini rijd wel alleen hij lekt bij de carburateur. In de herfstvakantie fix ik dat wel heb een beetje weinig tijd :lol. En je voetpakking is gewoon gaar, als we daar een andere in zetten loopt hij weer als een zonnetje
ik weet dat er andere pakking in moet, staat toch al vermeld in m’n perso 😉
Als je de mini gaat maken, help ik je uiteraard, maar als ik rij slaat hij steeds na een paar meter weer af, ja hij rijd dus wel, maar als ie weer snel uitgaat noem ik dat geen rijden 8)
Enne volges mij klopt toch wel alles :D, wat is er dan niet helemaal waar of wat ontbreekt er dan volgens jou?:con19 oktober 2006 om 15:02 #443075Heb nog wat foto’s gevonden 😀

Ben nu wel benuwd op de reacties over m’n perso 🙂
19 oktober 2006 om 15:09 #443076
.-{2F4OV}-.Heb je m getypexd ofsow:lol
19 oktober 2006 om 15:30 #443077k vind uhm wel grappig:P alleen ik mis wat misschien is het mooi om er een paar polini stickers op te plakken hij heeft toch al de polini kleuren:P
19 oktober 2006 om 15:31 #443078murkus :
k vind uhm wel grappig:P alleen ik mis wat misschien is het mooi om er een paar polini stickers op te plakken hij heeft toch al de polini kleuren:PHij heeft al een paar polini stickers.
Op de fotos hierboven zit hij pas net in elkaar . Ook heeft hij nu een ander blokje en mijn oude simo proline19 oktober 2006 om 16:57 #443079Mooi brommertje leuke kleuren!! En die simonini proline is zooo mooi he.. een van de mooiste uitlaten vind ik.
19 oktober 2006 om 18:12 #443080mooie ciao,ik zou hem ‘kaal’ laten.zonder stickers.En over de pocket bike,ik heb er onlangs een splinternieuwe gekocht,chinese rommel voor 50€.Meteen geruild voor een Honda Amigo van 40jaar jong,waar ik veel kosten & werk aan heb.
Brommers,is een hobby zonder einde.19 oktober 2006 om 20:17 #443082Kwafo :
niuewe fotos dan als dit hem nog neit compleet is 😀 btw die bravo voor 100 euro orggineel waar kun je die krijgen^^ 😀 😀Helaas die S-bravo is al verkocht….. tenminste er staat een bod bij van 150 dus ik neem aan dat die verkocht is
19 oktober 2006 om 20:20 #443083
jorikcdie blauwe is idd grappig maar ook mooi
ga zo verder 😉19 oktober 2006 om 20:31 #443084Ik vind het persoonlijk een hele mooie kleurencombinatie , ook tankdopje + rekje op de lamp staat mooi met dat blauw.Als je je pakkingen erop hebt gepleurd en dat ding rijd weer als een zonnetje gaan we weer es touren 🙂 naar montfort hahahhah wel kijken dat je achterwiel niet weer vastloopt en dat je niet weer eruit word getrokken door een invalidewagentje dat 15 km/per uur rijdt.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.