:: Leo krul, handmade of homoet?
-
Hallo,
Ik wil misschien een expansiepijpje gaan kopen voor op mn kickstart ciao. Welke van de 3 bovenstaande uitlaten adviseren jullie me.
Ik ben dus op zoek naar een uitlaat die én erg goed optrekt (te hoge topsnelheid heb ik liever niet, ik ga nu al te hard met een snorfiets:no) én past met een kickstart op ciao, én een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft (liefst niet te duur) én niet tè veel geluid maakt (dus niet dat je hem aan de andere kant van het dorp nog kunt horen).
Ook zou het handig zijn als de pijp niet opvalt, ook al wordt dit lastig bij expansiepijpjes.
Alvast bedankt voor het advies!
ik heb zelf de krul.
hij is vrij stil en valt niet zo op.
Ik zeg de krul. Hij staat erom bekent dat hij goed optrekt. Verder valt hij ook lang niet zoveel op als een Homoet of een HM.
Ik zou ook de krul pakken.
Of eventueel de Handmade, maar net als hierboven geschreven staat valt deze wel op.
Qua prestaties, kwaliteit, looks en opvallendheid zou je voor de Homoet kunnen kiezen, naar mijn mening heeft deze een zeer fijne powerband die van begin tot eind doorgaat. Helaas is de top niet spectaculair, maar in jou geval juist een voordeel. Helaas zijn homoet uitlaten best prijzig en moeilijk te vinden.
Heb alle 3 de hier boven beschreven uitlaten, en de Homoet is mijn favoriet, vooral het geluid is =)
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.