Vespa-Ciao.NL
:: Lennaert zijn rommelpagina

Home Forums Perso’s Projecten Lennaert zijn rommelpagina

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 619)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lennaert
    Topic starter

Hmm zal eens kijken ;)! bedankt voor de tip thomas.

In de tussentijd ben ik wel al een beetje verder gegaan nu weer even wachten op 2 pakketjes tot ik het allemaal klaar kan maken aangezien ik wel wil dat alles met zeer nette en nieuwe onderdelen gebeurd.

De eerste die zegt dat ik een bout mis… Dit hoort zo aangezien er vanuit de andere kant een imbus in gegaan is.

De poorten die aangepast zijn lopen nu ook mooi over en zien er goed uit.

Speciaal voor Waarom? ondanks dat het er dichtbij zit inderdaad is het gewoon netjes opgelost zo.

Had nog een nieuw DR kopje liggen Si model dus dat komt helemaal mooi uit ;)!

Wanneer de pakjes binnen zijn zal ik het in zijn geheel eindelijk af kunnen maken ben erg benieuwd naar hoe het gaat lopen helaas zou ik nog moeten wachten op een Pinasco vliegwiel en op een aantal aanpassingen.

Tonni
      Moderator

Herr FlicK :
        Omdat je bout dikker is als je naaf nu (ligt hoger). Geloof mij maar, zelf al ondervonden.

Dat heeft u goed onthouden meneer!
        hahaha

Het gaat idd om de voorste 2 boutjes, als die boven het naafdeksel uit steken dan kan het deksel niet vlak tegen de binnenkant van je brug komen, en dan komt de hele boel onder spanning en staat je wiel scheef in je frame/brug.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

MarcoS
        Donateur

Ziet er weer gelikt uit :thumb

Lennaert
          Topic starter

Van uitstel komt afstel dus gelijk maar weer verder gegaan toen ik alles binnen had om het blokje zo compleet en netjes mogelijk te krijgen.

Let niet op het originele vliegwiel deze wordt nog vervangen door een nieuw type pinasco vliegwiel.

Daarna deed ik een blik naar binnen de schuur in en kwam toch al snel tot de conclusie dat er wel weer eens opgeruimd mocht worden :con.

Het blokje en de kappen waren geen afval de rest is allemaal weggegooid.

Tevens zien we hier mijn nieuwe voorraad V-snaren hangen voor de vespa Si (vario + poullie elke maat).

Stay Tuned ;)!

speedbuxy
            Bijdrager

Blijf de evo toch 1 van de mooiere blokjes vinden en icm de Autisa kan het een heel stabiel toer blokje worden:thumb

Lennaert
              Topic starter

Ja vind inderdaad een van de netter uitziende blokjes qua vormgeving en inclusief de autisa kan het ook voor een leuke verassing zorgen Elkan reed al hard op de 11steden tocht met zijn autisa. Deze haalde er nog niet alles uit qua uitlaat en uitlaatpoort dus ben erg benieuwd.

MarcoS
                Donateur

Sja dat ziet er idd lekker uit…
                  Krijg gelijk zin mijn EVO ook in elkaar te zetten, is er nog steeds niet van gekomen 😉

Wilk1985
                  Moderator

Net werk weer Lennaert. Leuk ook om de Si en Ciao bij elkaar tezien het is een erg leuke combo zo. Ze vullen elkaar perfect aan 🙂

Billy
                    Donateur

Nou hup vlug inrijden dat blok en dan volgas over de afsluitdijk met die si (en die godsgruwelijke koplamp naar beneden! !!!:D:D)

Florian
                      Moderator

Zoals ik al zei, ”lekker blokje Lennaert”:thumb

Jij bent dus gepromoveerd naar de snelste regionen tijdens toertjes;)

Lennaert
                        Topic starter

Dat is inderdaad wel de bedoeling Billy,Florian ;)!

Moet nog wel even kijken voor het vlakken van cilinder en kop om zo de afstand zuiger – kop iets te verkleinen deze is naar mijn weten vrij ruim momenteel.

Lennaert
                          Topic starter

Vandaag kreeg ik te horen van ktmgek onze schijfrembouwer dat er vorderingen met mijn Si project is m.b.t het rem gedeelte achter.

Ondanks dat er een hoop gelulhannes was i.v.m een kwijt pakket en een verkeerde klauw lijkt het uiteindelijk allemaal goed te komen en levert ktmgek weer super net werk af wat we natuurlijk onderhand gewend zijn.

Hierbij een impressie van zijn werk en mijn achterreminstallatie.

ktmgek
                            Bijdrager

Komt goed Lennaert:thumb

Guido
                              Donateur

Wat een schijf! Ga je 240 rijden? Ziet er heel mooi en vooral netjes uit.

420 blaze it. Ik mis Godmondeju nog een reactie in me whitelist! Was gezellig vandaag gozer leuk eens te zien hoe en wat daar!

Piet30
                                Donateur

Cool, that looks professional. :thumb

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 619)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.