- Dit onderwerp bevat 618 reacties, 80 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 januari 2014 om 16:23 #431651
Keurig weer, Lennaert
6 januari 2014 om 16:30 #456103Hey Lennaert, dat ziet er zeker heel erg fris uit=)
gaan hierbij de spaakvelgen in de verkoop dan?
Dan ben ik de eerste:lol6 januari 2014 om 16:33 #456109SpeedyVespa :
Dan ben ik de eerste:lolDe eerste die afhaakt? :lol
Haha grapjeIk ben benieuwd wat je ervan bakt Lennaert, je hebt genoeg rommel liggen onderhand
6 januari 2014 om 16:35 #456110Florian@:lol, nee hier heb ik serieus intresse in, ben me ciao aan het opknappen
6 januari 2014 om 16:38 #465452Van de Si gaat niks de verkoop in het originele achterbrugje knap ik ook op maak ik een origineel net blokje in vario vertanding in de naaf. Dit voor een rondje zuiderzee met mijn vader dit jaar en hij wilt niet te snel rijden ;)!
Florian, tja rommel rommel het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk :pest weet wel dat ik weer eens een probleem met post en hel heb stel *** prutsers daar zeg. Alvast maar een oogje openhouden voor een andere Si brug want diegene is kwijt waarschijnlijk en/of beschadigd door de vervoerder van Nederland.
@speedyvespa,
een set SI velgen staat belachelijk in een ciao veel te breed voor het slanke model van de ciao. Heb wel een setje chrome spaakvelgen liggen maar die gaan óók de verkoop niet in aangezien je nooit genoeg reserve spullen hebt liggen :).
6 januari 2014 om 16:43 #492913Lennaert :
Florian, tja rommel rommel het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk :pestIk refereer uiteraard naar jouw topictitel;)
😀Vandaar de pestsmiley slim he.
6 januari 2014 om 17:13 #464241Lenneart@ Is goed, ik zie wel hoeveel het gaat kosten, tanks man8)
Volgens mij begrijp je het niet helemaal aangezien ik zeg het niet te verkopen?
Edit: sorry, te snel gelezen:lol14 januari 2014 om 16:11 #493610Voortgang! Eindelijk na heel veel werken en tijdnood een moment gehad om wat te sleutelen.
Gister was ik begonnen aan het reviseren van me achterklok inclusief nieuwe malossi vertanding nu bleek deze na het netjes maken en in elkaar zetten niet netjes te draaien. Volgens Vincent komt dit doordat ik ringetjes uit een snorklokje gebruikt heb i.c.m cif ringetjes hier zou dikte verschil in zitten voor het gemak heb ik het dus ook maar aan hem mee gegeven en succes gewenst.
Tevens was ik aan de slag gegaan met de EVO engine hier bleek bij het ‘droog’ passen dat de cilinder er netjes op kwam alleen dat de extra poorten geblokkeerd werden door het hemd tegen het carter.
Hier zie je duidelijk dat indien het andere helft er op zou zitten er geen ruimte was geweest als je de 46 polini gemonteerd zou hebben. Aangezien ik deze als reserve cilinder wil hebben voor op de evo is het dus handig dat dit ook zonder het blok open te maken kan worden gemonteerd.

Met de nieuwe mazzucheli vollenwangen krukas er in begint het toch al ergens op te lijken.

Zo ligt de Autisa 43mm tuned er in voor aanpassingen duidelijk dus dat hier ook nog wel íets aan aangepast kon worden:

Morgen zal ik dus verder gaan met monteren van de EVO en verschillende aspecten van de brommer aanpakken en opknappen.
14 januari 2014 om 18:19 #493611Het probleem door te dik ringetje op andere zijde van linkse asje.
De shimring van de lange as klemt de 2e as vast in het huis
14 januari 2014 om 19:44 #493612beste
welk product gebruik je voor je carters en zo proper te maken ?
14 januari 2014 om 19:45 #493613Hard werk zweet en her en der wat schoonmaak middelen.
15 januari 2014 om 01:46 #488604Mooi werk.
Voor je cardan, ik zou geen inbusbouten gebruiken (die 4 om de deksel af te sluiten). Dit zorgt er namelijk voor dat je naaf + wiel scheef in je achterbrug komt. Gewoon een normale 6kant bout gebruiken graag.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel15 januari 2014 om 10:22 #493378Want? gewoon de juiste maat en zie geen probleem dus verklaar je nader meneer flick!
15 januari 2014 om 12:23 #493192
Waarom?Lekker bezig Lennaert
Ik ben ook echt heel benieuwd wat de Austia gaat doen op je evo engine. Ondanks dat één booster net te dicht bij het tapeind zit was ik zelf zeer tevreden met het resultaat en heb de goed hoop dat dit gaat knallen:) Zou de voetpakking bij het tapeind gewoon iets te ruim uitsnijden zodat het zeker goed afdicht… Blijf het volgen
15 januari 2014 om 13:15 #493189Omdat je bout dikker is als je naaf nu (ligt hoger). Geloof mij maar, zelf al ondervonden.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.