Vespa-Ciao.NL
:: Lennaert zijn rommelpagina

Home Forums Perso’s Projecten Lennaert zijn rommelpagina

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 619)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lennaert
    Topic starter

de fijne voorrem kabel is door het tegenhoud stkje geschoten 🙂
      en ook vind ik de simo kop bagger 😀 ik ga megod niet 10km rennen voor 1 teken van leven.
      dus terug naar normale 🙂

ik baal wel echt van het carb gedeelte valselucht bahbah vals hoor.

Lennaert
      Topic starter

1 woord.

beest!

het trekt vrij bagger op heel veel gestotter denk toch ander sproeiertje en toch maar nieuwe veren erin.
        maar rond de 8 a 10 km MWOAAAAAH power!

ik ben me kabel kwijt van me 06 dus zal z.s.m wat regelen 🙂

El Citta
        Donateur

Mooi dat hij nu (bijna) goed loopt!! Ben benieuwd naar het filmpje 😉

Lennaert
          Topic starter

zo net even wat kapjes verwisseld 🙂
            en natuurlijk de citta in het zonnetje gezet ! letterlijk nu natuurlijk heerlijk weer!

zo met witte rubbers en witte kappen! komt nog witte spoilerd even kijken hoe dat staat 🙂

en zo zie je natuurlijk dat ik het zonnetje letterlijk bedoelde 🙂

ik vind dit er wel veel netter uitzien dan met zwarte spullen zoals hier :

Mike
            Bijdrager

Mooi dat hij goed loopt:thumb

dat slome optrekken is denk de Simo koppeling?

Het zal rustig aan testen worden wat het blok t lekkerste vind.:)

voor het inrijden van het blok is het sowieso beter, zo’n simo koppeling:D

Mike

Lennaert
              Topic starter

zo 🙂 heb onderhand ook weer het een en ander gedaan aan de citta.

tijdens de limbo tour kreeg ik een schrikmomentje toen me frame los gekomen was van me brug gelukkig is het nu opgelost en zit het goed vast :).

de voorvork was totaal vernaggeld door de gene die de keerringen eruit zou frezen was te ver gebeurd dus lekte als een zeef.

achternaaf was lek geraakt en had beetje speling.

nu heb ik dit natuurlijk opgelost door:

1. nieuwe vorkpoten en onder poten.
                2. de achternaaf gereviceerd met mike.

deel 1 is nog steeds in progress gezien de poten nu aan het drogen zijn. ik ga niet weer laten coaten. ze hebben wel een druipertje hier en daar maar dat maakt me niets meer uit 🙂 ooit als het geld er weer is pak ik het wel goed aan.

tevens had het pinasco blok ondanks de vele pogingen valse lucht doordat de inlaat versleten was. carter had ik 2e hands van iemand overgenomen die niet meer op het forum is de laatste tijd.

nu is mike bezig met het dr blok van me uit elkaar halen hier het nette carter van te pakken en deze te gebruiken op mijn pinasco blok.

ook heb ik een paar snaartjes gehaald en heb ik de poulies liggen dus gaan we als het blok terug is even zorgen dat mijn heerlijke overtoeren weg zijn ( dit was goed te merken op de limbo tour had ik door haha! )

al met al een tekst update 🙂 de foto’s zullen op zich alten wachtten !

Lennaert
                Topic starter

vandaag velglint geplaatst.
                  nieuwe voorvork inelkaar gezet
                  blokje er weer
                  achterwiel er weer in
                  mega van mike erop gelegt

het blokje is weer onderhande genomen door mike.
                  me inlaat was versleten me vliegwiel had een opstoot gehad blijkbaar en me carter ( de verslete ) had speling op de krukas ( goede koop geweest van olliegasselt toen er tijd -.- NOT)

heb ik nu 300000 v snaren maar ben ik de juiste vergeten te kopen -.-
                  op naar brezan morgen hopelijk lukt het me tijdens me werk..

foto’s zal ik in de loop van de dagen maken wel zo leuk natuurlijk 😛 ziet er best leuk uit zo :)!

Lennaert
                  Topic starter

😉 zal waarschijnlijk donderdag worden. morgen werk ik de hele dag en woensdag vrij 😛 foto’s worden gemaakt als hij rijd vind ik een leuke afspraak met mezelf haha :)!

Lennaert
                    Topic starter

zoals beloofd :)! hier de foto’s

ga vandaag nog even poetsen kappen zijn behoorlijk smerig.

nieuw carbje 🙂

tot zover geen lek bij de voorvork 🙂

de 260 veren staan hem een stuk beter dan de 300mm

het monster

volgen nog foto’s wanneer hij helemaal aangekleed en schoon is!

speedbuxy
                      Bijdrager

Ziet er erg fris uit lenneart8):thumb
                        Wat heb jij trouwens een raar diep liggende plaatje op je koppeling.
                        Die van mij zijn veel platter.

Lennaert
                        Topic starter

weet niet hoe het komt zat op me 1e ciao geloof ik haha 🙂 daar stamt me originele koppeling ook nog vanaf haha!
                          heb net alles zeer grondig schoon gemakt haha 🙂 waarschijnlijk hadden de limbo rijders wel mijn mooie olievlekmetbruinevlekken gezien 😛 me witte kappen waren bruin ^_^ no more no more!

zal ze vanaaf ff hier gooien 🙂

@bux nog even..

maakt geen reet uit die schaal denk ik. drukt wel netjes die kogeltjes aan de zijkanten iig
                          misschien is het ook wel een beetje gezichtsbedrog hoor gezien ik een variomoer gebruik i.p.v een krukasmoer origineel ( heb ik niet ;( )

ik ben nog erg opzoek naar een citta CDI beugel mensen! meld het aub als je hebt.

vandaag komt als het goed is een nieuw voorrem bevestigings setje binnen kan ik gelijk die monteren en een nieuwe kabel 🙂 alleen achterrem is hier in de buurt niet echt verstandig

aapie90
                          Bijdrager

mike’s mega ziet er goed uit:P
                            mooie citta geworden man, na al dat gekloot met die voorvork:S
                            nu nog eff een totaalplaatje:)

Lennaert
                            Topic starter

ja die voorvork is me achileshiel bij de citta verder lukt alles wel alleen dat ding no way.
                              maarja we gaan het merken en anders gooi ik hem weg 🙂

Martino
                              Moderator

Maak je foto’s heb je niet even een totaalplaatje kunnen schieten misschien? Ben wel benieuwd.

speedbuxy
                                Bijdrager

DR-flenny :
                                  @bux nog even..

maakt geen reet uit die schaal denk ik. drukt wel netjes die kogeltjes aan de zijkanten iig
                                  misschien is het ook wel een beetje gezichtsbedrog hoor gezien ik een variomoer gebruik i.p.v een krukasmoer origineel ( heb ik niet ;( )

Het viel mij alleen maar op ik zeg verder ook niet dat het erg is ofzo;)
                                  Ik had zelfs liever z,on plaat gehad, want met het orginele plaatje willen de schoentjes in de bovenste stand nog wel eens blijven hangen.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 619)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.