- Dit onderwerp bevat 618 reacties, 80 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 maart 2011 om 16:09 #468980
is dat zo 🙂
rijden doet hij ook zonder verzekering maar ik niet ;)!verzekering word as we speak geregeld 🙂
6 maart 2011 om 20:57 #469103wegens een hele slechte aankoop van een koplamp hier op het forum ben ik 3 uur bezig geweest met een alternatief te bedenken en te proberen.
heb nu het schakelsysteem van mijn oude si koplamp overgezet op een cittakoplamp omhulsel met de bekabeling van de oude citta koplamp en een lampje uit een oude ciao koplamp.dit heb ik gelijk even gemonteerd en hopelijk is alles goed en doet me licht het straks. ook heb ik net het motorblokje gemonteerd om even te kijken hoe en wat. ( rot werk overigens is even wennen )
binnekort komen me nieuwe poulies en snaren binnen kan ik het even wat beter testen.kabeltjes zijn ook zo goed als klaar nog even verbinden aansluiten en netjes maken met wat iso tape.
ook de buddy sit en zadel zitten erop!

spoilertje met koplamp projectje.

:@ work in progress :@

kleurtje vind ik best wel sexy 🙂

om de een of andere VAGE rede is de foto van het geheel even niet op me toestel dus volgt morgen wel 🙂
things to do :
kabeltjes afmaken.
km aandrijver monteren en voorwiel dan vast zetten
deco kabel + voorrem kabel
benzine erin
andere pouli/snaar + goed zetten
bougiedopje vinden
treeplankjes met rubbertjes
zijkappen🙂 tot snel! en bedankt voor het kijken
6 maart 2011 om 21:16 #469105
Waarom?Dit word een erg mooie Ciitta en schiet al aardig op

Nu idd maar hopen det je licht ook werkt.6 maart 2011 om 21:18 #469106ja echt balen maar weet wel gelijk weer waar ik me spullen niet moet halen haha 🙂
hopelijk rijd het ook nog eens. zou wel zo fijn zijn straks haha !7 maart 2011 om 16:13 #469117Hey flenny, ik was vrijdag bij volek omdat ik wat dingetjes vergeten was, en we hadden het even over mijn gekozen kleuren
5002 en 9005, en ik las dat jij ook 5002 zou hebben, maar jou kleur blauw is toch echt anders als mijn kleur blauw, en die gozer van volek zij ook dat jij een andere rall kleur had dan 5002 :P, dus zou dat kunne ? haha 😛7 maart 2011 om 16:19 #469118heb geen idee beetje vreemd dan haha 🙂
weet niet merk het wel ^_^ ben er iig blij mee hij is bijna klaar overigens 🙂8 maart 2011 om 15:34 #469143zo ben net bezig geweest met het schoonmaken van me SI kop die ik ga monteren i.v.m de deco gebeuren.
ook heb ik even mijn roestige Top one onder hande genomen.

de top one ::kots

schuren schuren schuren lekkah met de handje.

we zijn er bijnnnnnaaa

naadjes terug brengenn

hier ook

vergeet hier niet!

en toen!

vind het voor wat snelwerk en eerste keer redelijk gelukt 🙂
8 maart 2011 om 15:47 #469144ziet er goed uit!
ik heb gisteren je aandrijver op de post gedaan, dus die heb je al of die heb je moge.Succes met de laatste lootjes(Y)
8 maart 2011 om 15:59 #469145
#NAAM?Mooie citta heb je,
En uitlaatje ziet er goed uit.
Wat heb je gebruikt om hem schoon te maken, aangezien ik daar een emmer enzo zie staan.8 maart 2011 om 16:20 #468293emmer zat me SI kop in die VRESELIJK vies en roestig was.
ook heb ik hem eerst met motor reiniger ingespoten van de halfords en even afgeborsteld met wat water.
hierna heb ik hem met schuurpapier opgeschuurd in grote delen delen die nog netjes waren netjes gelaten.
hierna heb ik hem met een beetje staal wol en daarna polijstpasta ontkrast. en toen de naadjes terug gebracht met wat olie erop. en nu staat hij in zijn 3e lak laag.@ aap
thanks ! had hem vandaag idd verwacht maar helaas mocht het niet zo zijn.
anders had ik eventjes test gereden en had ik denk ik de uitlaat overgeslagen.8 maart 2011 om 16:50 #469146Goed bezig:)
Ding moet wel echt omlaag:o Hij staat echt debiel hoog!
Mike9 maart 2011 om 17:59 #469180zo! alles is bijna klaar!
na een zooi gelulhannes met het voorwiel wat in ene vast stond en toen wel weer draaide is dit opgelost.
🙂 zie hier

vind hem persoonlijk wel netjes geworden maar moet nog het een en ander veranderen
andere achter veren
nieuwe 13/13 of nieuw opzet stukje voor citta
ander koplampje die het goed doet met kabels!
ander blokje welke nog verassing is.
en de demper mooi maken van de top one.
ander achterlichtook lekt er een druppeltje benzine uit mijn carb vandaar een nieuwe waarschijnlijk gaat wel mooi goed blokje worden natuurlijk 🙂
9 maart 2011 om 18:37 #469181Ziet er netjes uit hoor!
9 maart 2011 om 18:55 #469182Een nette citta geworden.
9 maart 2011 om 19:01 #469183de citta stuurt redelijk ‘zwaar’ tijdens het rijden bij stilstaan is er geen probleem te vinden.
iemand een advies? -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.