Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bo3T
    Bijdrager

als je dat wilt uitzagen moet je wel heel veel gedult hebben. ik zou een wat ander simpel patroon pakken ;).

alhoewel als het lukt dat het wel egt vet is. maar dan ook egt heel vet.

cool plaatje ook die bewaar ik ;).

LeMoN
      Topic starter

Ik ga het sowieso proberen, bedoel zown kapje kost maar 5 euro dus, maar het gaat mijn eerder om wat voor gereedschap ik het beste kan gebruiken 🙂

N!CKs

ik denk dat je het beste met een decopeerzaag kunt doen. maar kan je idd niet beter een simpeller plaatje pakken:lol, hoop dat het lukt, en er mooi uit komt te zien:thumb

LeMoN
          Topic starter

waarom zou ik de uitdaging niet aangaan? ik hou van uitdagingen, hartstikke gaaf om zoiets te proberen, en als het mislukt, so be it, i dont care 😛

Ik heb weer een bestellingkje geplaatst op jmpb 🙂 40 euries van me oom gekregen voor me bday en me raport 😛 en ik had nog 65 euro, dus bestelling voor 73 euro 🙂

Voorspatbord AERO Zwart x 1 (€7.50)
            Handvatset Flame Wit x 1 (€6.50)
            Harley Beugel Zwart Citta x 1 (€17.50)
            Gashandvat CPL Citta x 1 (€13.50)
            Remhandleset Links Citta x 1 (€13.50)
            Bandenstift Wit Motip x 1 (€4.50)
            Gaskabel Citta x 1 (€2.50)

Maarja ze komen pas donderdag terug, ik maak morgen of overmorgen het geld over, dan zullen ze hem op vrijdag of zaterdag op de post doen hoop ik! 🙂

kansloos
            Bijdrager

idd valt best te doen dat uitzagen en je kan daarvoor trouwens het best een figuurzaagje nemen dan schiet je minder snel uit en het werkt precieser.
              gefeliciteerd trouwens

J3sp3R
              Bijdrager

Ben benieuwd hoe dat spatbord staat. Wil die er zelf ook opzetten nl. 🙂

LeMoN
                Topic starter

Jaspur dan moet je is @ bartjee’s perso kijken 🙂 hij heeft hem er al op zitten, alleen nog niet helemaal goed! ik zelf ga hem wat lager monteren al gelijk, want anders krijg je zown crossbrommer idee, en dat wil ik niet :P! @ Kansloos, ja kan idd ook met een figuurzaag evt, en grotere stukken (alhoewel die er amper zijn 😛 met een decoupeer zaag, maar het is zekerste weten wel te doen! en dan gewoon race gaas erachtermonteren in de kleur groen die me citta als accenten al krijgt! dat maakt het een heel tof geheel volgens mijn :D!

kansloos
                  Bijdrager

en dan van die “tattoo” ook een echte laten maken =)

N!CKs

je hebt dus al weer een mooi bestellingkje bij jmpb gedaan:D
                      dat uitzagen komt er zkr wel vet uit te zien, dat aero spatbordje ook.
                      ga zo door:thumb

LeMoN
                      Topic starter

kansloos :
                        en dan van die “tattoo” ook een echte laten maken =)

Ik hou niet van tattoo’s 🙂

N!CKs :
                        je hebt dus al weer een mooi bestellingkje bij jmpb gedaan:D
                        dat uitzagen komt er zkr wel vet uit te zien, dat aero spatbordje ook.
                        ga zo door:thumb

ja zeker weten 🙂 heb vandaag die 40 euro gestort die ik van me oom heb gekregen, en dan kan ik het morgen ofzo over maken 😀 en dan hoop ik het ZSM binnen te hebben!

Ik heb ook even een picca gemaakt van me nieuwe achterbandje!

Ik was eergister in de Ardennen (watervallen van coo :P) en we gingen op de terug weg langst een frituur en daar kwam iemand met deze quad aan rijden! echt een UBER ruig ding 😛 gelijk een foto van gemaakt :D, ook kneiter veel motors kwamen daar voorbij gereden, maar gingen te snel om foto van te maken xD!

N!CKs

is wel een mooi bandje, mooi profiel
                          zeer mooi quad. maar zie liever de yamaha 660 raptor:D

J3sp3R
                          Bijdrager

Niet teveel slippen met die band. Zo kaal.

LeMoN
                            Topic starter

Valt weinig mee te slippen aangezien mijn achterrem nogal poep is afgesteld :P, maarja komt in loop van deze of volgende week nieuwe handles op en dan ook gelijk alle bekabeling word vervangen. behalve decompressie, dies net vervangen

Green Machine
                              Bijdrager

waarom heb je eigenlijk geen rubbers op je voetesteune???:D

Bartjee
                                Donateur

Leuke ideeen Lemmie! Komen me alleen zo bekend voor? Kweet alleen niet meer zo goed waarvan?:P:P:P Die schorpioen gaat dus echt never nooit lukke he:P Want da ding gaat dus best wel klein worde, anders past ie er nie op. Aangezien da ding uit best wel veel gate bestaat gaan die gate dus kei klein worde, net zoals de stukke plastic tusse de gate. Het uitzagen/vijlen wordt dus echt een pokkewerk en alst eenmaal klaar is is die spoiler van je zo slap omda er allemaal gate in zitte dat ie gewoon uit elkaar valt:P Ik von da tekentje bij mij al best wel veel werk en heeft me tog zo’n 2 uur gekost.. Met die kleine gate en shit gaat t dus denk ik heeeeel veel tijd koste en een hoop stress!:P MAAAAAARRRR als het lukt! Is het echt vet man!;) in ieder geval succes dermee:)

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 909)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.