- Dit onderwerp bevat 908 reacties, 74 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 9 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 augustus 2007 om 22:46 #449346
als je dat wilt uitzagen moet je wel heel veel gedult hebben. ik zou een wat ander simpel patroon pakken ;).
alhoewel als het lukt dat het wel egt vet is. maar dan ook egt heel vet.
cool plaatje ook die bewaar ik ;).
2 augustus 2007 om 22:55 #449347Ik ga het sowieso proberen, bedoel zown kapje kost maar 5 euro dus, maar het gaat mijn eerder om wat voor gereedschap ik het beste kan gebruiken 🙂
3 augustus 2007 om 07:02 #449357
N!CKsik denk dat je het beste met een decopeerzaag kunt doen. maar kan je idd niet beter een simpeller plaatje pakken:lol, hoop dat het lukt, en er mooi uit komt te zien
5 augustus 2007 om 23:53 #449418waarom zou ik de uitdaging niet aangaan? ik hou van uitdagingen, hartstikke gaaf om zoiets te proberen, en als het mislukt, so be it, i dont care 😛
Ik heb weer een bestellingkje geplaatst op jmpb 🙂 40 euries van me oom gekregen voor me bday en me raport 😛 en ik had nog 65 euro, dus bestelling voor 73 euro 🙂
Voorspatbord AERO Zwart x 1 (€7.50)
Handvatset Flame Wit x 1 (€6.50)
Harley Beugel Zwart Citta x 1 (€17.50)
Gashandvat CPL Citta x 1 (€13.50)
Remhandleset Links Citta x 1 (€13.50)
Bandenstift Wit Motip x 1 (€4.50)
Gaskabel Citta x 1 (€2.50)Maarja ze komen pas donderdag terug, ik maak morgen of overmorgen het geld over, dan zullen ze hem op vrijdag of zaterdag op de post doen hoop ik! 🙂
5 augustus 2007 om 23:56 #449419idd valt best te doen dat uitzagen en je kan daarvoor trouwens het best een figuurzaagje nemen dan schiet je minder snel uit en het werkt precieser.
gefeliciteerd trouwens6 augustus 2007 om 00:00 #449420Ben benieuwd hoe dat spatbord staat. Wil die er zelf ook opzetten nl. 🙂
6 augustus 2007 om 00:04 #449421Jaspur dan moet je is @ bartjee’s perso kijken 🙂 hij heeft hem er al op zitten, alleen nog niet helemaal goed! ik zelf ga hem wat lager monteren al gelijk, want anders krijg je zown crossbrommer idee, en dat wil ik niet :P! @ Kansloos, ja kan idd ook met een figuurzaag evt, en grotere stukken (alhoewel die er amper zijn 😛 met een decoupeer zaag, maar het is zekerste weten wel te doen! en dan gewoon race gaas erachtermonteren in de kleur groen die me citta als accenten al krijgt! dat maakt het een heel tof geheel volgens mijn :D!
6 augustus 2007 om 00:07 #449422en dan van die “tattoo” ook een echte laten maken =)
6 augustus 2007 om 07:26 #449426
N!CKsje hebt dus al weer een mooi bestellingkje bij jmpb gedaan:D
dat uitzagen komt er zkr wel vet uit te zien, dat aero spatbordje ook.
ga zo door
6 augustus 2007 om 18:02 #449458kansloos :
en dan van die “tattoo” ook een echte laten maken =)Ik hou niet van tattoo’s 🙂
N!CKs :
je hebt dus al weer een mooi bestellingkje bij jmpb gedaan:D
dat uitzagen komt er zkr wel vet uit te zien, dat aero spatbordje ook.
ga zo door
ja zeker weten 🙂 heb vandaag die 40 euro gestort die ik van me oom heb gekregen, en dan kan ik het morgen ofzo over maken 😀 en dan hoop ik het ZSM binnen te hebben!
Ik heb ook even een picca gemaakt van me nieuwe achterbandje!

Ik was eergister in de Ardennen (watervallen van coo :P) en we gingen op de terug weg langst een frituur en daar kwam iemand met deze quad aan rijden! echt een UBER ruig ding 😛 gelijk een foto van gemaakt :D, ook kneiter veel motors kwamen daar voorbij gereden, maar gingen te snel om foto van te maken xD!
6 augustus 2007 om 18:05 #449459
N!CKsis wel een mooi bandje, mooi profiel
zeer mooi quad. maar zie liever de yamaha 660 raptor:D6 augustus 2007 om 18:20 #449461Niet teveel slippen met die band. Zo kaal.
6 augustus 2007 om 18:22 #449462Valt weinig mee te slippen aangezien mijn achterrem nogal poep is afgesteld :P, maarja komt in loop van deze of volgende week nieuwe handles op en dan ook gelijk alle bekabeling word vervangen. behalve decompressie, dies net vervangen
6 augustus 2007 om 18:25 #449463waarom heb je eigenlijk geen rubbers op je voetesteune???:D
6 augustus 2007 om 19:44 #449473Leuke ideeen Lemmie! Komen me alleen zo bekend voor? Kweet alleen niet meer zo goed waarvan?:P:P:P Die schorpioen gaat dus echt never nooit lukke he:P Want da ding gaat dus best wel klein worde, anders past ie er nie op. Aangezien da ding uit best wel veel gate bestaat gaan die gate dus kei klein worde, net zoals de stukke plastic tusse de gate. Het uitzagen/vijlen wordt dus echt een pokkewerk en alst eenmaal klaar is is die spoiler van je zo slap omda er allemaal gate in zitte dat ie gewoon uit elkaar valt:P Ik von da tekentje bij mij al best wel veel werk en heeft me tog zo’n 2 uur gekost.. Met die kleine gate en shit gaat t dus denk ik heeeeel veel tijd koste en een hoop stress!:P MAAAAAARRRR als het lukt! Is het echt vet man!;) in ieder geval succes dermee:)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.