Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Topic starter

Ok ik heb wat foto’s gemaakt met mijn pa zijn camera (Fujifilm FinePix S5700)

Hier de resultaten:

.

Voorspatbord ingekort zodat de top one er niet meer tegen aan komt

En nog een heel andere foto die ik heb gemaakt om wat te testen met de camera (Super Macro) Klik even op de foto dan kan je het echt goed zien 🙂

reiniero
      Bijdrager

top one staat hem goed… maar word dat ding eigenlijk nog gespoten… want hij is niet moeders mooiste:P ja qua kleuren dna de verf is nog goed…

LeMoN
        Topic starter

Geef ik je groot gelijk in reiniero, maar alles op zijn tijd, ik heb wat emailtjes uit de deur gedaan naar coaters hier in de buurt, want hij word gepoedercoat! en de kleurencombi is ook al helemaal bekend 🙂 Maar het geld groeit jammer genoeg niet aan de bomen 🙂

Maar ik heb dus besloten dat de combi groen met zwart word, vooral zwart met groene accenten en de velgen worden wit. en het enige wat dan groen word zijn de kroonstukken, en de rekjes. de rest word zwart! maar goed ik denk dat dat gebeurd in de herfst vakantie o.i.d, want deze vakantie gaat het niet meer lukken denk ik op financieel gebied, alhoewel ik morgen jarig ben, moet even kijken hoeveel ik binnenkrijg, en hoeveel het coaten kost, anders doe ik binnen de komende 2 weken aangezien ik dan 2 weken vrij ben!

LeMoN
          Topic starter

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeey ik ben vandaag jarig 😀 17 jaar geworden 😀 veel geld binnensleuren dus, heb al 50 piek van me ouders gehad, dus gaat goede kant op :)! morgen hoop ik dan nog een euro of 100 binnen te slepen: P

btw die tijd loopt hier wel erg krom, het is bij mijn via atoomklokie echt al 0.15 😛

reiniero
            Bijdrager

haha ja proficiat nou ja kleurencombo is zeker niet verkeerd;) weet niet hoeveel coaten kost…

LeMoN
              Topic starter

Ik weet niet precies wat het coaten gaat kosten, ik neem wel een metallic coating, en dit is wat duurder, maar het is ook super mooi! en zoveel word er niet metallic gecoat! alleen het groene! de velgen wit en de rest zwart, hoop dat het neiet meer dan 200 gaat kosten, maar ik wacht af 😉

reiniero
                Bijdrager

denk het wel dat metallic is idd erg duur denk wel een dikke 250… maar ja ik hoor het wel;)

LeMoN
                  Topic starter

nouja ik heb zo’n site en daar lees ik dan, de prijs voor metallic coating zal ook wel iets duurder zijn, en voor normaal coaten een gehele citta zegmaar ben je 150 euro kwijt, dus reken ik er een euro of 50 bij 🙂

N!CKs

je citta komt er zkr mooi uit te zien. de kleurencombo is echt mooi(op voorbeeld dan:lol)
                      het zal zkr mooi worden dat je groen metallic laat coaten:D
                      GA ZO DOOR

LeMoN
                      Topic starter

Dankje 😛 naja weer een meevaller me zakgeld is op gehoogd van 7,50 naar 10 euries per week 😛 omdat ik jarig ben 😀 maar goed vandaag komt er een hoop mee volk voor me verjaardag, dus hoop een leuk bedrag bij elkaar te hebben dan kan ik hem van de zomer nog laten coaten! maar het kan ook zijn dat ik nog ffies wacht, want ik wil ook gelijk zwarte kappen set derbij :O en dat ga ik nooit rond krijgen 😛

Toad
                        Bijdrager

LeMoN :
                          Dankje 😛 naja weer een meevaller me zakgeld is op gehoogd van 7,50 naar 10 euries per week 😛 omdat ik jarig ben 😀 maar goed vandaag komt er een hoop mee volk voor me verjaardag, dus hoop een leuk bedrag bij elkaar te hebben dan kan ik hem van de zomer nog laten coaten! maar het kan ook zijn dat ik nog ffies wacht, want ik wil ook gelijk zwarte kappen set derbij :O en dat ga ik nooit rond krijgen 😛

krijg je nog zakgeld 😮 ik krijg gewoon 50 in de maand… voor kleiding enz. daar kom ik alleen niet echt mee uit 😛 mja heb ook nog werk natuurlijk

Green Machine
                          Bijdrager

ziet er echt super;)
                            maar ga je nouw ook nog een kickblok kopen???
                            en wat doeje met je achterbrug dan zwart of wit??
                            suc6 er verders mee:thumb

LeMoN
                            Topic starter

Achterbrug word gewoon zwart offcourse. En kickblok komt erin de toekomst, momenteel even geen behoefte naar ;)! Ik zat eerst te denken mijn achterbrug groen te maken 😛 maar ik houd het gewoon neutraal, zwart :D.

@Toad, ik krijg zakgeld ja, laatste jaar dit jaar, daarna moet ik echt alles zelf gaan financieren dus ook men kleding etc en me ziektekosten die stierenschijt, maar nu krijgk kleren wanneer ik ze nodig heb 🙂

LeMoN
                              Topic starter

Morgen ga ik de schakelaartjes & weerstandjes halen bij de elektronica zaak, ook gelijk ff naar de brommerboer om me achterband een nieuwe binnenband & de buitenband van jmpb om te laten leggen, want mijn band loopt nu heel langzaam leeg 😛 hij is ook erg versleten dus aan vervanging toe! morge ga ik ook dus me dashboardje de mal maken, even langs de gamma een ijzerzaag halen voor de decoupeerzaag, als die er zijn 😛 maar ik moet echt zoiets hebben om het geheel netjes uit te zagen! met een slijptol is dat niet te doen 😛 en dan ga ik morge ook al de gaten etc boren voor de schakelaar, maarja ik ga dat ding gewoon op me gemak bouwen, niet overhaasten, het moet er natuurlijk mooi uit komen te zien! En ik heb nu toch 2 weken vrij dus tijd gaat goed besteed worden, ga ook me citypower even onderhanden nemen zodat hij niet weg roest ofzo 😛 en me standaard uitlaat 😛 :P!

LeMoN
                                Topic starter

Morgen komt het nieuwe bandje erop, de brommerboer had ze niet meer liggen, dus moest ze bestellen en nu kan ik morgen in de avond langst komen om het bandje er op te laten leggen. De schakelaars moesten ook nog besteld worden, was iets misgegaan ofzo. Kortom wederom uitstel 🙁

Ik zat wat op het internet te browsen naar patronen etc voor een special paint ofzo en kwam dit tegen

Wat ik wil gaan doen met deze tribalschorpioen is dat ik hem zo maak in mijn koplamp spoiler! dus eruit zagen ofzo, maar hoe kan ik dit het beste doen, met een figuurzaag gewoon ofzo of met een frees? ik heb geen idee 😛

Het zal iniedergeval een hele klus worden, en als ik het verknal maakt het niet uit, komt een nieuwe kappenset op waarbij ook weer een koplampspoiler word geleverd dus no worries 😀

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 909)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.