Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Topic starter

ik zal wels kieken 😛 misschien dat me ouders het wel een leuk idee vinden ^^ mag eventueel ook iets anders zijn dan centerparks, landal green parks ofzo weet ik veel 😛 maar het moet wel leuk zijn ook voor me zusje dies nog maar 9 jaar 😛 maar igg tnx voor tip 🙂

LeMoN
      Topic starter

Naja kan sowieso niet we gaan pas 6 aug weg 😛

Bartjee
        Donateur

Mooie uitlaat!:D Laat maar eens wat foto’s zien als ie eronder ligt en laat me ff weten hoe dat ie rijdt:D

Bartjee
          Donateur

Ik heb trouwens ook mijn pakketje binne gekrege (het aero spatbord) en bij mij zaten er ook malossi stickers bij:D8)

LeMoN
            Topic starter

cool 8) 😛 wel ff foto showen dan :d

LeMoN
              Topic starter

Top One ligt eronder 🙂 was wel ff wat gedoe om dat ding passend te maken :S ik kreeg het maar niet voor me kaar om alles op de 3 plekken waar hij vast word gemaakt word (uitlaatklem, cilinderkop en achterbrug) dat kreeg ik niet voor me kiaar, dus heb de slijptol gepakt en me uitlaat ophanging @ me brug ietsjes vergroot in de lengte zegmaar en nu past hij! 🙂 en wat een heerlijk geluid heeftie zeg, heb hem op zijn bok ff rustig gas gegeven want had geen tijd meer, ga vanavond ff rijden, maak ik ook gelijk wa filmpjes, vraag of me zusje me wil filmen als ik voorbij kom gassen 😀 en nog een keertje onboard 😛 maar goed moet nu friet gaan halen en daarna me zusje wegbrengen want die moet gaan sporten, vanavond later horen jullie nog van me!

Bartjee
                Donateur

Ik ben benieuwd!:D

LeMoN
                  Topic starter

Okey, filmpje gemaakt ben em nu op me pc aan het zetten en daarna ga ik hem uploaden op youtube zal hem zo posten!

Ik heb alleen wel 1 probleem, mijn uitlaat komt tegen me voorspatbord aan! xD! maarja ga toch een aero spatbordje kopen dus en die zijn stuk korter 🙂

Edit: Foto’s

LeMoN
                    Topic starter

Bartjee
                      Donateur

mooie uitlaat hoor;) Mooi geluidje en staat ook superrrr!

LeMoN
                        Topic starter

Danku 😀

reiniero
                          Bijdrager

is idd een mooi geluidje ik heb hem ook gehad super uitlaat met 70cc dr evo;) maar ja je gaat niet egt hard eh??:P

LeMoN
                            Topic starter

ik ga nog maar 43 ofzo, komt door de standaard inlaat 😉 maarja komt allemaal op zijn tijd, ben iniedergeval al blij met dat ik hem heb want het geluid is BRUUT!

alleen ons ma begon gelijk te zeiken van denk je nog dat je fatsoenlijk met dat ding kan rijden zonder 3000 boetes te krijgen!?! en je zou het met ons overleggen als je jegeld besteet etc al dat geblaat 😛 maarja als ik het had gezegt dat had ik het niet gemogen, dat heb ik al wel eerder gehad dus dikke lul 3 bier gewoon bestellen met die hap 🙂

mo1uh
                              Bijdrager

Dat de uitlaat tegen spatbord aan komt is volgens mij altijd zo met de top one, met de sp ook een beetje maar wat minder.. daar ga je op den duur gesmolten plastic zien op je spatbord.

Gewoon ff je spatbord netjes inkorten en afwerken.

LeMoN
                                Topic starter

ja of een aero spatbord erop 😀 die is een stuk korter 😛

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 909)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.