Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

9 berichten aan het bekijken - 901 tot 909 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Topic starter

ik zal wel kijken ik heb niet alleen inlaattuning gedaan, maar ook poorten doorgetrokken hey ;), het blokje loopt op top niet beroerd, hij gaat niet pruttelen ofzo alleen er is meer uit te halen, dat voel/weet ik dus knal ik er is een 62 sproeier in kijk hoe dat rijd en ga ik ook nog is die lichtere rollers erin keilen.

had btw ook voor de gein die standaard 4.7 grams van de multivar erin gepropt, nou haha dat maakte me een toeren, maar reed voor geen meter 😛

Michel
      Bijdrager

Logisch 😛 Tis een 50cctje. Rond de 6 tot 7 gram zit je meer in de buurt denk 😉 Moet wel zeggen dat die Athena flink wat toeren maakt. Heb er mee gereden en rijd best mits goed afgesteld!

LeMoN
        Topic starter

ja ik ga er 6.6 grams in knallen zodra de sproeier goed is, had al 6.6 erin geknalt vandaag, top ging gelijk 5km omhoog maar hij trok daardoor niet zo lekker als met 7.?? grams dus die weer even terug gedaan 🙂

Ben tot nu toe ZEER tevreden over de athena 😀 En zal hopelijk ook nog wel even zo blijven 🙂

peter139
          Bijdrager

hoeveel graden staat je krukasinlaat timing nu open dan?

LeMoN
            Topic starter

goeie vraag, geen idee xD zie voor foto’s hoe ver hij geveild is paar pagina’s terug!

krukas is btw standaard snor!

LeMoN
              Topic starter

Hey luitjes, ik heb het ringetje binnen, nu is mijn vraag alleen: Hoe moet ik hem monteren xD?

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

onder het moertje misschien ?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

LeMoN
                  Topic starter

Ok en met de kromming naar de cilinderkop zeker?

Martijnvanheerde
                    Donateur

Yup.

9 berichten aan het bekijken - 901 tot 909 (van in totaal 909)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.