Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Topic starter

Ben vanavond nog ff op de brommer naar de gamma geweest, heb het een en ander gehaald, wa schuur papier, hitte bestendige lak (zwart), nen gasbrander mee vulling, en een fietstellertje! morge ff een plaat van alluminium halen van 1000x500x0.5mm 😛 dat ging namelijk niet op de brommer hahah 😛 morge ook gelijk ff naar de lokale elektronica zaak om wat ledjes te halen en schakelaartjes + een sleutel die voor start onderbreker gaat dienen 😀

edit: owja ik heb ook mijn 200km ingereden dus ik kan nu vol gas 😛 haha joepie 😀 ik ga morge ook gelijk ff top 1 bestellen bij jmpb en nog wat kleine dingen! dus jullie horen binnenkort meer!

reiniero
      Bijdrager

wat voor cilinder heb je nu op je blokkie?

LeMoN
        Topic starter

50cc std en dat blijft het ook voorlopig, ind e toekomst een 38.4 athena misschien, maar ik houd het even bij dit 😛 prioriteiten liggen anders 😀

LeMoN
          Topic starter

Ik ben vandaag bij de elektronica zaak geweest, maar ze hadden geen schakelaartjes dus eind van volgende week kan ik die op komen halen, en ik had gevraagd om 4 groene leds, met een helder glas nu heb ik 2 rooie en 2 gele 😛 dus die moek ook ff omruilen 😀 maar ik heb ook 2 superwitte en die schijnen fel licht 😀

kevin_oet_vilt
            Bijdrager

nja die dop was niet meer egt origineel.
              die heb ik al eens eerder gezien in een perso op het citta-forum ( k hoop dat k die naam heir mag noemen:'( )

maar leuke brommert;)

LeMoN
              Topic starter

Tuurlijk mag je cittaforum hier noemen en die dop had koopman de broer van erwinko ook als ik het goed heb, maarja er valt weinig orgineels aan te maken, maar ik heb het idee toch zelf uitgedacht etc 🙂

De Top One is besteld, samen met voor en achterremkabel achtercardanpakking en een chokegeleider voor op de carburateur 🙂 totale kosten: exact 100 euro 😛

LeMoN
                Topic starter

Foto’s van het witte felle ledje :P, hier heb ik er 2 van die mijn dashboard echt moeten verlichten, zodat ik men km teller kan zien etc.

reiniero
                  Bijdrager

ziet er al goed uit ben benieuwd hoe het er uit komt te zien :)=)

hansieb
                    Moderator

kevin_oet_vilt :
                      nja die dop was niet meer egt origineel.
                      die heb ik al eens eerder gezien in een perso op het citta-forum ( k hoop dat k die naam heir mag noemen:'( )

maar leuke brommert;)

We zijn hier niet op cittaforum 🙂 daar mag je dat nie roepe

LeMoN
                      Topic starter

Ik ben nog even terug geweest voor die foute kleur ledjes, heb weer wat geleerd :D, een ledje moet namelijk een voor omschakel weerstand hebben ofzo, daarom gaven 2 ledjes bij mijn een gelige kleur, maar er zaten ook 2 rode bij dus die heb ik gelijk omgeruild. ga ik volgende week terug voor die schakelaars en dan neem ik gelijk weerstandjes mee 🙂

Edit ook maar ff foto’s van de rest van de aanwinsten

Sleutelschakelaar die gaat dienen als startonderbreker 🙂

Batterijen houder die de ledjes van stroom gaat voorzien, ledjes vreten toch amper stroom dus hiermee moet dat wel lukken 😛

Het gasbrandertje 🙂

Schuur papier korrel 80, 180 en 400, Motip Hittebestendige zwarte lak, slijpschijfje, butaangasbusje, fiettellertje 🙂

Plaat alluminium – 1000x500x0.5mm 🙂

Ik ga nu even een plaatje maken dat mijn spatbord zegmaar verlengd aan de kant van het motorblok, aangezien hier nu een gat zit omdat ik mijn citta heb opgehoogd, en dan komt er allemaal troep van mijn achterband terecht bij mijn luchtfilter en carburateur etc.

N!CKs

het zijn echt goede plannen wat je met je brommer gaat doen:D
                          dat kappen idee lijkt me ook wel vet, die ledjes komen zkkr mooi op de brommer te staan:thumb

LeMoN
                          Topic starter

Dankjewel! Nog paar dagen! Maar ik ga pas maandag die schakelaars halen, want ik heb al bijna geen geld meer en ben zondag jarig 😀

Top One, Chokegeleider voor carb, achtercardanpakking en remkabels zijn binnen! Kreeg er ook nog 6 malossi stickers gratis bij 😀 die wou ik al wel graag hebben! 🙂

hansieb
                            Moderator

Kom je nog naar de meeting in groningen lemon?

Krijg je van mij ook *kuch *kuch een paar stickers :lol

LeMoN
                              Topic starter

kom je me ophalen? kom ik graag 😛 maar om vanuit zuidwest brabant met 45km/h naar groningen te rijden lijkt me toch niets + dat ik waarschijnlijk in die tijd op vakantie ben, misschien kan ik me ouders overhalen naar groningen te gaan 😀 😛 we hebben nog geen locatie namelijk :P? is er niet iets van een center parks ergens bij groningen? Dan wil mijn vader vast niet moeilijk doen als ik daarheen kom, maar dan kom ik wel zonder brommer 😛

hansieb
                                Moderator

Jup er is een centerparcs vlak bij groningen

De Huttenheugte in emmen , ligt ong half uurtje van groningen af

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 909)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.