Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

15 berichten aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

peter139
    Bijdrager

mooi dat ie weer loopt. hoe hard wil ie?

LeMoN
      Topic starter

weet ik nog niet peter, ik heb hem nog niet kunnen toppen omdat mijn benzine ver op was en ik dat wist en geen zin had om te lopen haha 😛 ik ga nu even benzine halen en kijken of ze bij de brommerboer zo’n speciaal ringetje hebben!

LeMoN
        Topic starter

Filmpjeee 😛

Ziggys91
          Bijdrager

vet anton! trekt wel goed zo te zien:)

sjaak trekhaak

loopt wel lekker he ,citta ziet er ook goed uit met die handmade.

Bartjee
              Donateur

Ziet er goed uit, loopt wel lekker, alleen man man man. Al die eeuwige kansloze pogingen tot wheelies. Of zet er een filmpje op waarop je goed wheeliet of een filmpje waar je normaal op rijdt:P
                Succes verder met afstellen etc:)

LeMoN
                Topic starter

@ziggy thanks!

@Sjaak, loopt zeker lekker! alleen nog afstellen

@bartje Hahaha, ik ben nog beetje voorzichtig met die wheelies heh 😉 maar dat komt vanzelf :D!

heb zojuist even de bougie nagekeken na van een ritje van 4/5km van werk naar huis, bougie is beetje antraciet gekleurt, das wel goed voor het inrijden 🙂

LeMoN
                  Topic starter

Zojuist 2 dingen besteld 😛 Geen onderdelen maar gereedschap 🙂

http://www.gereedschaptotaal.nl/index.php?module=shop&item_id=220

en

http://www.gereedschaptotaal.nl/index.php?module=shop&item_id=33

Dat zandstraal ding ga ik gewoon proberen, voor uitlaatjes en carters moet het wel te doen zijn lijkt mijn 😀
                    Die assteunen hek besteld omdat ik geen middenbok meer heb en toch wel handig is als je brommer recht staat tijdens het sleutelen 😛

Bartjee
                    Donateur

LeMoN :
                      wat moet ik met een middenbok als ik een zijstandaard heb die niet meer kan afbreken op het kwetsbare punt omdat hij goed is gelast? Vrij weinig. Middenbok was voor mijn totaal zinloos

LeMoN :
                      Die assteunen hek besteld omdat ik geen middenbok meer heb en toch wel handig is als je brommer recht staat tijdens het sleutelen 😛

Hmmmm..:pest

peter139
                      Bijdrager

haha grappig…

Dat zandstraalsetje heb ik me twijvels bij. Ik heb zelf een echte straalkast en om een beetje normaal te kunnen stralen heb je minimaal 6 bar nodig en min 100 l/min. (ivm de snelheid van het aluminiumoxide) Een stofzuiger komt daar niet eens in de buurt.

Wouz-LwB
                        Donateur

jup, stralen met een kleine compressor gaat al kut ( bij een beetje kwaliteit lak dan)

LeMoN
                          Topic starter

@Bartjee, met middenbok past HM niet 😀 en met middenbok moet ik planken eronder gaan leggen.

Overdat straal ding, ik zie het wel, als het niet bevalt dan neem ik wel contact op met die gast dat het me niet bevalt en wil ik me geld terug xD en dan zal het toch compressor werk worden, dan neem ik wel eentje maar zonder een straalkast, ga ik wel bij me achter op het pleintje tegen de muur stralen ofzo 😛

Wouz-LwB
                            Donateur

jij snapt t nut niet van een straalkast he ?:pest

Rebel

😛

inderdaad

nu is straalgrind vrij goedkoop
                                maar op 1 cartersetje blaas ik me al zon 20kg leeg :O
                                kan aan mij liggen maar wil echt alles eraf.

ik heb tuinhuis omgebouwd tot straalkast met buitenrand dik zeil
                                binnen dun zeil zodat ik 90% kan herbruiken.

LeMoN
                                Topic starter

tuurlijk wel wouz, maar je hoeft niet perc straalgrit te nemen, daan777 van citta forum koopt gewoon zo’n zak met zand en gebruikt dat, naja ik zie nog wel, als ik met straalkast aan de gang ga dan maak ik zelf wel wat lol

15 berichten aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 909)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.