- Dit onderwerp bevat 908 reacties, 74 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 9 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 maart 2008 om 18:41 #428501
Wat is dat nou weer voor onzin reactie? Ik koop een handmade en als ik daaraan een extra beugel moet lassen is dat toch niet gelijk een reden om er geen te kopen? :S
25 maart 2008 om 19:28 #428508Nee ok maar dat kan je verwachten bij zoon uitlaat
25 maart 2008 om 19:43 #428510nouja ik vind het maar beetje maf wat je nou loop te zeggen. Het is voor mijn geen ramp hoor dat ik nu een beugeltje moet laten lassen…
25 maart 2008 om 20:49 #428524
Rebelhet breekt af als je het goed vastdraait en je blok veel touren of bewegingen maakt.
Een beugeltje helpt dan niet zoveel.
Kun je beter een uitlaatveer monteren 😉
en je flens niet uber vast draaien heb je meer aan.29 maart 2008 om 14:24 #428663Ja aan een veer zat ik ook nog te denken en daar is wat makkerlijker iets voor te maken, want zit nu geen ding op voor veer aan op te hangen
Ben vandaag bezig geweest met het schuren van de leo hm, hij is voor een groot deel kaal! Alleen zijn er nog wat van die rotstukken die nog niet kaal zijn, die moet ik nog met de dremel en/of hand afwerken en dan nog met een fijnere korrel alles schuren…

Dit logo was ook een hels karwei om goed kaal te krijgen, met staalborstel op dremel lukte het redelijk goed, maar toen ging me borstel langzamerhand op en kon ik niet goed afwerken 🙁

Ook de demper flink geschuurd, zaten paar dikke krassen in die eruit zijn, ook heb ik het woord leovince eruit geschuurd aangezien dit al voor een stukje deraf was en dacht van acht dan maar helemaal deraf, ik zit sowieso eraan te denken om er carbonsticker op te plakken (die ze bij jmpb verkopen)Ook nog wat foto’s gemaakt van me citta 😉 Hijs nu best wel vies, maar wat wil je met die rot regen…

Mijn top one schreeuwt ook om een opknap beurt, maar dat doe ik zodra de leovinci klaar is 😉

En deze word ook gepolijst 🙂29 maart 2008 om 15:08 #428667Je bent goed bezig zo te zien

Die Top One zou ik nog niet opknappen eerlijk gezegt:con
De bocht zelf is nog zeer mooi, niks aan doen;)29 maart 2008 om 16:37 #428670Gatverdamme vies kut zadel:o
voor de rest leuk dingetje nog steeds=)
29 maart 2008 om 20:27 #428686zadel is juist super chill vind ik! en die top one die ziet er op de foto’s mooier uit dan hij werkelijk is! Het is echt dikke laag roest in de bocht 😉
30 maart 2008 om 08:46 #428692
N!CKsheeft toch niet veel nut om die koppelingsschaal te polijsten of wel, als hij toch buiten de kap is en het regend gaat hij weer roesten.
30 maart 2008 om 11:37 #428697Dan kan je beter helemaal niks meer polijsten N!CKs.
Polijsten doe je om het mooi te maken, zichtbare dingen dus, die zitten nogal eens vaak in de buitenlucht, dus regen;)
Denk maar eens aan velgen en uitlaatdempers, moet je die dan ook maar niet polijsten om die reden?
Ik vind het een goed idee van LeMoN.
Af en toe even goed oppoetsen met een doek, dan roest hij echt niet
30 maart 2008 om 11:41 #428698onderhoud;) heel goed V.Avantie. hoord er allemaal bij;)
@ Antonio: ziet er mooi uit man;) lijkt beetje op mijn oude citta;) veel goede herinneringen aan

en dat zadel vind ik ook IDEAAL… mooi zitte waar je wil..;)
suc6 verder
30 maart 2008 om 19:31 #428716@Nicks, ooit gehoord van hittebestendige blanke lak :)?
@Avanti idd oppoetsen kan ook, maar ik ga eerst is kijken hoe hij het uithoud met hittebestendige.
@ inderdaad barend f en het is ook makkelijk voor wheelie-en, zon bananen zadel 😛 😛
31 maart 2008 om 08:13 #428725En het is mooier dan normaal zadel:D hahah vind ik dan, anders krijg je zon opa brommer:P
31 maart 2008 om 11:25 #428726zet je die top one ook regelmatig in de olie???
zouk met de handmade wel bijhouden;)
en hoest met de malo vario dan licht die er al
onder??? tentamens waren tog al voorbij dacht ik??31 maart 2008 om 13:07 #428728@Roy inderdaad 😀
@Green, de top one heeft regelmatig in de olie gezeten ja, maar toen heeft hij 2 maanden stil gestaan en is hij gaan roesten helaas, maar het is geen dikke roest ofzo.
De malossi vario ligt er nog niet op, ik wacht daarmee totdat ik de boel gereviseerd heb denk ik, maar misschien dat ik het van de week eventjes doe 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.