Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

15 berichten aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Topic starter

ja maar ik wil gewoon geen risico lopen ;)! Vanmiddag kwam ik er trouwens achter dat mijn 3de blokbout los was getrild :S mijn standaard was weer aan het wiebelen dus ik dacht van godverdomme, toch niet weer gebroken. Het leek me nogal sterk aangezien barry er een flinke las op heeft gemaakt toen ik bij hem was. Maargoed nu bleek hij dus los te zitten dus heb hem stevig aangedraait…

LeMoN
      Topic starter

Hallo weer een kleine update 😉

Van de week even de kans gehad om een poortmapje te maken. Hij is nog niet geweldig goed met de afmetingen enzo, maar het is ook nog maar me eerste 😉

Inmiddels staat er bij slag ook 43mm 😛

En ik heb gisteren ook mijn leo handmade binnen gekregen :D!

Zo kwamtie binnen 😛

Resultaat uit de verpakking 🙂

Minpuntje is de demper

zit groene lak op :/

En hoort deze deuk?

Moet de uitlaat nog wel even onderhanden nemen zoals je wel kan zien, maar dat komt binnenkort ;)!

diac
        Bijdrager

de deuk hoort, anders komt die tegen de achterband

Ziggys91
          Bijdrager

ziet er leuk uit die handmade alleen wat zitten er nou voor gekke uitstulpingen op dan??

RiPe
            Bijdrager

ik denk dat je de lasnaden bedoelt 😉

LeMoN
              Topic starter

die uitstulpingen dat zijn gewoon de 2 platen die samen 1 cone vormen 🙂 maarja ik hang hem er nog niet onder voordat hij helemaal netjes is gemaakt. Misschien dat ik komende dagen nog ff met schuurmachine erover heen kan gaan 😉 ook gelijf demper kaalschuren en daarna polijsten 🙂

LeMoN
                Topic starter

Ziggy is creatief geweest met fotosoep 🙂 heeft mijn toekomistge kleuren combi gefixed. En heb toch voor groene velgen gekozen aangezien dit er mooier uit zag!

Thanks ziggy

hansieb
                  Moderator

Geil keer weer wat anders 🙂 toppie

-Roy-
                    Bijdrager

Je hebt toch nog een malo vario liggen? wanneer ga je die er es op pleure??

hansieb
                      Moderator

Kwafo :
                        probeer een leo carbon dempertje aan te komen man 😀 zijn prijzig maar echt zo vet

Of je neemt een carbon sticker velletje bij jmpb voor 7 euro

LeMoN
                        Topic starter

ik ga wel even kijken voor die demper ik denk dat ik hem eerst gewoon polijst 🙂 ziet er ook wel strak uit!

@Roy die komt erop nadat ik mijn hele blok gereviseerd en aangepast heb voor de athena!

Ik heb nog een vraagje over het tunen van het blokje, want de athena heeft 4 smalle poortjes (spoelpoorten denk ik?) en die wil ik dus ook in mijn carter vrezen, maar moet ik ze dan gewoon ieder los erin frezen dus dat ik 4 smalle riggeltjes erin krijg of kan ik beter iets anders doen? bijvoorbeeld 2 poortjes samen in 1 poort doortrekken in het carter?

Green Machine
                          Bijdrager

wel oppassen he dalijk word gaat die teveel op die van mij lijken kwa kleuren:D
                            een maak eens aan met die cilinder en vario joh:con

VespaAvanti
                            Donateur

Het beste kan je twee poortjes in één grote poort in het carter doortrekken ja.
                              Vier kleine maken gaat ook bijna niet, als je er twee grote in maakt heb je ook gelijk de goede poorterij voor een 70DR Evo;)
                              Succes, maak geen kijkgaatjes:thumb

LeMoN
                              Topic starter

nee zeker dat ik geen kijkgaten ga maken, ik ga niet te diep het carter in maar laat het op gegeven moment gewoon vloeien zegmaar, ik heb hier nog een beun carter liggen en dan ga ik kijken wanneer er een kijk gat ontstaat ;)! Het moet natuurlijk ook niet te dun worden! want dan krijg je het probleem dat je het zo kan doorprikken! Ik ga binnenkort ook nog even kijken om een extra beugel te maken aan mijn leovinci want bij steyn is hij bij zijn citta ook de uitlaat poort afgebroken van zijn 43mm DR en dat zie ik liever niet gebeuren bij mijn athena!

@Daniel(GreenMachine) ik heb ook school weetje, zit in examen jaar en momenteel heb ik tentamen week. Die citta kan wel wachten, maar ik rond liever mijn school af dat ik volgend jaar lekker op HBO zit!

Frits
                                Bijdrager

Moet je geen Handmade kopen

15 berichten aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 909)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.