Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

15 berichten aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Topic starter

als je een warmloper heb gehad moet je hem toch af laten koelen?! En jaspur wat is dat nou weer voor lompe actie? Ik vraag hier gewoon wat het zou kunnen zijn, nou goed hier word gezegt warmloper. Dan ga ik daar maar is naar kijken als ik tijd heb, het boeit me niet zo veel als dit 50cctje vastloopt, dan kan ik lekker 50cc athena kopen

en wat kan ik doen tegen een warmloper :P? Zou dat toch kunnen betekenen dat hij valse lucht trekt?

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

slechte afstelling, valse lucht.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

hansieb
        Moderator

LeMoN :
          als je een warmloper heb gehad moet je hem toch af laten koelen?! En jaspur wat is dat nou weer voor lompe actie? Ik vraag hier gewoon wat het zou kunnen zijn, nou goed hier word gezegt warmloper. Dan ga ik daar maar is naar kijken als ik tijd heb, het boeit me niet zo veel als dit 50cctje vastloopt, dan kan ik lekker 50cc athena kopen

en wat kan ik doen tegen een warmloper :P? Zou dat toch kunnen betekenen dat hij valse lucht trekt?

Vind het nog steeds een hoop gemaar , hoe lang heb je je citta al ? hoppa cilinder eraf en bekijk het.

LeMoN
          Topic starter

heb me citta nu ruim een jaar.

heb het op school nog is gevraagd aan wat maten, en hun zeiden ook als je warmloper heb gehad kan je niet gelijk door rijden.

hansieb
            Moderator

Rofl waarom niet , heb met STFU zijn 43 kit racing laatst nog warmloper van 1 seconden gehad kon direct weer doorrijden.

Onzin eerste klas , maarja ik stop hierbij met het posten in je topic althans als het over je brommer gaat. Je vraagt om hulp en je negeert alles OI :pest

LeMoN
              Topic starter

nee ik negeer het niet, maar ik vind het gewoon vaag dat hij zou warmlopen.

Rebel

Waarom niet :S heeft echt niet veel met ut weer te maken hoor

als je gewoon lang draait kan ie warm zat worden hoor.

barry
                  Donateur

Pfffffffffffffffff.

LeMoN
                    Topic starter

Nouja zou kunnen, maar het lijkt me toch eerder dat de CP beetje opzijn ofzo want ook als ik niet volgas rijd dan heb ik dat hij zo af en toe een knal overslaat lijkt het en dat had ik al eerder toen moest ik cp even opnieuw afstellen. Maarja over tijdje komt me eerste salaris van Dominos en ook nog een restant van oude werkgever en daar koop ik dan een mooie athena 50cc voor met nog wat sproeiers! 🙂

en barry? waarom pfff? wat voegt dat toe?

Bartjee: Zou kunnen zou kunnen, jonge kijk nou eerst eens even naar die cilinder zeg:P Zoveel moeite is dat toch niet..

LeMoN
                      Topic starter

Bartjee, ik heb er momenteel gewoon geen tijd voor! Dat is het probleem, ik ga morgen wel even voetsteunen monteren en me decompressie fixen, maar ik heb het ZOOO druk voor school 🙁

Gewoon even wachten tot het geld er is, dan is het ook weer wat rustiger en dan ga ik mooi een athenatje kopen ^^!

st3yn
                        Bijdrager

Ik snap eigelijk 2 dingen niet:

1) Waarom je niet wilt kijken. Druk met school –> Ok. Maar je hebt vast wel even tijd. Zoveel tijd kost het niet! Of leer je 24/7? 😛
                          2) Waarom je zo graag een Athena 50cc cillinder wilt.

Maarja het zal wel aan mij liggen 😐

LeMoN
                          Topic starter

1) Ik ben altijd aan het kloten met eronderuit halen van het blok, het wil nooit vlekkeloos verlopen, en ik wil het risico voorkomen dat ik weer geen brommer kan rijden. Als hij warmloopt of naar de klote gaat tja, dan is het maar zo, daar heb ik dan voor gekozen.

2) Athena 50cc is gewoon leuke cilinder lijkt mijn, misschien leg ik 10 euro meer weg voor een 70, maar ja dat zuipt meer, rijd nog harder etc, en met een 50cc kan athena kan ik gewoon leuke snelheid rijden. Het zuipt niet veel en het is alluminium 😀 dat is dus lekker vlot ingereden (km of 50 maximaal) 🙂

barry
                            Donateur

Dat het 1 minuutje duurt om een cilinderkop eraf te halen & je ziet al genoeg dan.

Herr Flick
                              Sleutelbeheerder

sorry hoor maar waar gaat dit topic heen, je blijft maar vragen stellen en dan weer negeren.
                                zo kunnen wij ook niks!

doe iets nuttigs, stel goed af, fix de boel goed en je zal niet tot weinig problemen hebben.

als je zo’n instelling hebt met je 50athena dan kun je beter maar stoppen met je brommer periode want als je 50athena warmloopt is het wel janken geblazen.

niet grof bedoelt, maar luister nou eens!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                Gele Racefrikandel

Loek
                                Bijdrager

Je kunt het ook zo bekijken.
                                  Je werkt voor je geld, en laat hem vervolgens maken bij de brommerboer.
                                  Kun je toch eens vragen of je een uurtje vroeger naar huis mag, verdien je dat geld thuis door zelf je brommer te maken?
                                  Misschien heb je wel onmogelijk werk ofzo, weet ik natuurlijk niet :p

15 berichten aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 909)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.