- Dit onderwerp bevat 908 reacties, 74 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 9 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 januari 2008 om 21:06 #427030
tsja heb het ook al op msn gezegd, ligt er echt aan hoe erg het is. Bij mij hebben de schijven ook een kleine slag, zowel op mijn citta als mijn ciao, en heb er ook nooit last van gehad. Varieerd gewoon super en rijdt ook super.
29 januari 2008 om 21:10 #427031
Paultje!nou dat ie zo slecht rijd kan niet aan die schijven liggen dan moeten ze wel heel krom zijn
ik heb harstikke lang met kromme schijven gereden..gaat gewoon goed!
kheb nu wel nieuwe gehaald..maar meer omdat ik me er gewoon aan stoorde29 januari 2008 om 21:12 #427032hmm okey, tja ik vind het erg vaag, de eerste dag dat ik met vario reed toen trok hij op als een beest, als ik achterop ging zitten dan kwam me wiel lichtjes van de grond af. En nu doet hij dat om vreemde redenen opeens niet meer, maarja misschien dat er met de malle ossi vario verandering in komt 😀
29 januari 2008 om 22:51 #427035antonio: word het nie eens tijd voor weer wat fotos is allang geleden ( vind k persoonlijk mooi)
Je kunt geen foto te veel maken!
30 januari 2008 om 09:10 #427036Ja als ik er aan bezig ben dan komen er weer foto’s, maar nu staat hij toch maar stil te staan en ziet het er niet bijzonder uit :D!
Als ik nog tijd heb van de vakantie, en ik heb het blokje snel aan de praat, dan ga ik nog kijken of ik het dashboardje kan gaan fixen 😀 En led achterlampje en voorlampje etc 🙂
30 januari 2008 om 12:27 #427037koopt die een helemaal standaart citta zodat die er geen gekloot mee krijgt:con
en als ik alles zo lees heb je tog al aardig war gezeik met het ding gehad???
ik zouw met 8grams rollen rijden rij ik ook mee heeft iedereen hier op het forum
mij aangeraden. staat je snaar ook strak genoeg?? kan ook een reden zijn dat die niet
super optrekt. en maak inderdaad eens wat foto`s
30 januari 2008 om 13:19 #427038Ja maar dat gekloot is gekomen na het kickblok 😉 toen begon hij allemaal moeilijk te doen enzo. Maargoed, ik ga na carnaval eraan verder.
10 februari 2008 om 22:46 #427279Kheb nog niets eraan gedaan, geen tijd voor gehad ivm school 🙁
Wel weer wat nieuwe dingentjes besteld:
Bout M10 X 20 Lagerplaat Vespa x 4 (€2.00)
Achterwiellagerplaat Citta x 1 (€9.50)
Variosnaar Gilera Citta x 1 (€6.50)
Moer A-Koppeling Vespa M24 x 1 (€4.50)
Borgring A-Koppeling Vespa x 1 (€1.50)
Schijf 100MM Vespa Voorzijde x 1 (€5.00)
Schijf 100MM Vespa Achterzijde x 1 (€22.50)
DUO-Voetsteunset Maxi x 1 (€7.50)Aangezien het lijkt alsof er een slag in mijn achterwiel zit heb ik de lagerplaat enzo besteld. Mijn schijven zijn scheef dus aan vervanging toe en een vsnaar is nooit verkeerd. De voetsteunset is degene die past op citta en gewoon handig om te hebben voor als iemand meerijd ^^
Van de week is het nog een week dat ik het erg druk heb met school, heb een presentatie voor mijn profielwerkstuk enzo, daarom ga ik dit aankomend weekend echt kijken of ik de boel rijdende krijg en desnoods reviseer ik het blokje. Ik baal er namelijk wel van dat ik van het weekend heb kunnen rijden! Het was godverdomme zulk lekker weer!
Tschuss
12 februari 2008 om 19:42 #427317ITS ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YES YES YES :D!
Call me a moron, maar het was eigenlijk een heel klein probleem.
De reden dat hij wegviel, benzine was bijna op, was ik al tijdje terug achter gekomen.
De reden dat hij niet goed reed, sproeier was TOCH te klein, wat mijn toch verbaast aangezien ik voorheen altijd met sproeier 58 heb gereden.maargoed, hij rijd weer, decompressie werkt alleen nog niet, dus moet hem uitzetten door me voorvario te blokeren(poot erop:P)
Ik heb hem gelijk weer in de verzekering geknalt. €5,61 per maand bij HEMA 😛
Morgen komt men jmpb bestelling dus en dan gaat van het weekend malossi vario enzo erop :)!
12 februari 2008 om 19:47 #427318hansieb :
Je hebt een carburateur pakkingBij mijn BHBG 19mm is het echt een pakking dus een papieren pakking tussen de vlotterbak en carb behuizing.
Maar bij een 13mm SHa of minder is het een rubberen pakkingen van de vlotterbak.
Dat valse lucht verhaal lijkt me ook vreemd , ik heb het ook nog never gehad bij kop of voetpakkingen gewoon lekker aandraaien. De carb ook goed vast en het loopt altijd.
Volgens mij lemon is het toch echt je sproeier ookal heb je het nog geeneens bekeken
:pest
12 februari 2008 om 19:59 #427319luister nou is hansieb, ik heb altijd met 58 gereden met deze setup. Dat is toch vaag!?
12 februari 2008 om 20:06 #427320Decompressie kan ook zonder kabel uit even je hand erbij en klaar
12 februari 2008 om 20:20 #427323ik heb een top one heh 😉 dus daar zit die bocht voor, en dan verbrand je nogal snel je vingers, maar het is idd ook een oplossing maar wel lastiger dan gewoon mijn voorvario blokeren 😉 (waarschijnlijk zit mijn kabeltje niet goed :))
12 februari 2008 om 21:51 #427325heb net een rondje gereden. rijd allemaal prima :)! Stationair stond hij te hoog, nu niet meer dus. En me uitlaatje heeft toch een opknapbeurtje nodig, is beetje geroest :O 😛
13 februari 2008 om 19:40 #427329Onderdeeltjes zijn binnen! Van het weekend er maar is aan sleutelen. Vario enzo erop leggen, wel moet ik nog even uitvinden hoe ik die nieuwe schijven moet monteren.
Zou iemand mijn dit even kunnen uitleggen? Want ik heb nog nooit de schijven van mijn vario eraf gehaald (A)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.